Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Video sam redove ispred štanda što čekaju potpisivanje knjiga...

Pazi, u jednu ruku sam zgrožen ko su sve deci danas idoli i slično. Sa druge strane, jeste totalno pogrešan izbor za nekog idola, ali će bar neki % dece da se navuče na knjigu. Pa možda kad pročita kaže, ovo i nije toliko loše, odoh ja do bibilioteke da uzmem nešto da pročitam od Ćosića.

Svakako oslikava vreme u kom živimo.
    Last edited by z0La; 25-10-18, 18:27.
    I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• sta je bre ovo, mladi ljudi samo umiru

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Od Pokojna Mileva
        Bokte!
        A tek kakva morbidnost njegov poslednji tvit na profilu B. Trivan
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Videla sam, jezivo
          bas me je sokirala vest

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Strasno! Kakav genijalac ode, tako mlad
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Nevjerovatno. Potpuno nevjerovatno.

UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Kao da je znao,ja sam šokirana
                Baš sinoć gledam tu prepisku sa Vojtehovskom i razmišljam koliko je tu crnog humora...24h kasnije humor i šala se pretvoriše u užas i horor
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by z0La View Post
                  Video sam redove ispred štanda što čekaju potpisivanje knjiga...

Pazi, u jednu ruku sam zgrožen ko su sve deci danas idoli i slično. Sa druge strane, jeste totalno pogrešan izbor za nekog idola, ali će bar neki % dece da se navuče na knjigu. Pa možda kad pročita kaže, ovo i nije toliko loše, odoh ja do bibilioteke da uzmem nešto da pročitam od Ćosića.

Svakako oslikava vreme u kom živimo.
                  Hoce kurac....
                  Prvo 90% tu knjigu nece ni procitati... Jer veoma mali broj ljudi (o deci necu ni da govorim) cita. Oni su tu samo da bi se slikali sa svojim "idolom".
                  A ako i odluce nesto da urade nakon citanja knjige, to ce biti da opet gledaju rijalitije i loze se i kopiraju svoje idole.
                  sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                  Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Dosao do Kijinog potpisa na sajmu, fuck yeah
                    sigpic

Comment

• Vladane, je l' Kija jos bolja uzivo?
                      Dayman (a-a-ah...)
                      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                      Champion of the sun (a-a-ah...)
                      You're a master of karate and friendship
                      For everyone

Comment

• Vulin u epizodi inglis aj'l traj tu spik, sori on det....kukala nam majka ko nama zemlju vodi...u totalnu propast
                        Odavno nije smesno vise

https://www.blic.rs/vesti/politika/e...gleski/3qwh2jv
                        sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                          Vulin u epizodi inglis aj'l traj tu spik, sori on det....kukala nam majka ko nama zemlju vodi...u totalnu propast
                          Odavno nije smesno vise

https://www.blic.rs/vesti/politika/e...gleski/3qwh2jv
                          Slabi su mu bili profesori na kursu jezika
                          GIFSoup

Comment

• Nije ni samo kako prica, nego cela mimika, gestikulacija, kao neka karikatura

sigpic

with experience.

Comment

• A pa dobro, seljanu prosipa i nama svakodnevno na isti nacin, sta zna kako da se ponasa, misle valjda bolje ce da ga razumeju ako glumata ko sef sto mu radi
                              sigpic

Comment

• Kastro
                                Dayman (a-a-ah...)
                                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                                Champion of the sun (a-a-ah...)
                                You're a master of karate and friendship
                                For everyone

Comment

Working...
                                X