• Time
  • Show
Clear All

• Ili je Struffi nabavio return
    Similis simili gaudet

Comment

• Čovek je dobio set, a čini mi se da ima konverziju brejk lopti 0/13

Comment

• Je li te sramota od koga si izgubio dva Slem finala guru Djokovicu Novace?
        sigpic

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Povredjen je Wawrinka.

Prilicno ubrzan teren , dosta se igra slice, nizi je i odskok loptice
            Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
              Je li te sramota od koga si izgubio dva Slem finala guru Djokovicu Novace?
              ti i dalje o ta dva finala? to sto izmedju pane poneki nole slem,to nista a?

Comment

• Cilic i Goffin su toliko stegnuti da ne mogu teren da pogode.

Послато са Lenovo A2020a40 уз помоћ Тапатока
                Originally posted by Casiraghi
                Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ajde bolje cilic nego goffin

Comment

• Kako se us**o Marin, za malo da coukne posle neverovatnih gresaka.

Sada je Marin gotovo siguran u Londonu. CIni mi se da osim ako Berdih ne dodje do polufinala ili COnga ne osvoji titulu igrace drugi put u karijeri na zavrsnom turniru.

Comment

• ма Чила је легенда!
                      sigpic

Comment

• Ako Cilic napokon pobedi Novaka bice to zaista simbolican kraj Novakove epohe.

Comment

• Originally posted by skeptik View Post
                          Ako Cilic napokon pobedi Novaka bice to zaista simbolican kraj Novakove epohe.
                          Koliko znam nitko ne pobjeduje Cilica 15 puta zaredom
                          U dobroj je formi ali svejedno ce mu trebati bas loš meč Novaka iako je ovo brzo.

Originally posted by pedja5000 View Post
                          Kako se us**o Marin, za malo da coukne posle neverovatnih gresaka.

Sada je Marin gotovo siguran u Londonu. CIni mi se da osim ako Berdih ne dodje do polufinala ili COnga ne osvoji titulu igrace drugi put u karijeri na zavrsnom turniru.
                          Cilic je preskocio Thiema i siguran je. Za drugo mjesto Berdychi trebaju dvije pobjede.

Comment

• Cilic je siguran, kvalifikovao se
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Da da, Conga i Berdih su sa iste strane zreba, zato se vec kvalifikovao, a i nisam video da je preskocio Tima. Medjutim to ipak znaci da Nadal ne moze i da hoce da ucestvuje. Jer ako Nadal resi da ucestvuje onda Cilic moze da ispadne :/ sa zavrsnog turnira. Beridhu je i finale dovoljno da se kvalifikuje, imaju gresku na sajtu ATP-a.
                              Last edited by 147; 03-11-16, 13:05.

Comment

• Ma gde ce Nadal da ucestvuje, ne znam sto njega uopste ubacujes u pricu
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X