Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tesko da moze, poceo je da celavi
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• I dalje je dobro to, Nadal je u finoj fazi celavljenja, a Fed kad bi se osisao na 0 na podu bih vristao od smeha.

Comment

• Ima zaliske, inace je ovako ok ali kakvu je kosu imao

gde on na celavo, to bi bio ocaj

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ma zalisci su nebitni skroz (al opet zene vise gledaju kosu).

A i danas imaju razliciti nacini da se kosa spasi, pa i ako je to problem, resice.

Comment

• ovo bas jedva cekam

sigpic

with experience.

Comment

• Pa ko je ovde coach?

Comment

• uradjen je update rasporeda na Rogerovom sajtu, jos neam Dubaija

sigpic

with experience.

Comment

• Nekako sada sam misljenja da ce preskociti Dubai i nece juriti prvo mesto. Al aj videcemo, valjda koliko sam skapirao odlucice ove nedelje.

Comment

• A koliko je kriminalan Dubai(mislim na sastav igraca ove godine) mogao bi levom rukom da ga osvoji

Comment

• Ja mislim da bi bilo bolje da igra, bas zato sto je zreb presmesan, ali samo pod uslovom da je zdrav.
                      I onda odigra maksimalno jos IW, u Majamiju sta uradi i onda na pauzu do trave, prasinu ostavi drugima

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by 61563 View Post
                        A koliko je kriminalan Dubai(mislim na sastav igraca ove godine) mogao bi levom rukom da ga osvoji
                        Apsolutna istina, mislim da je Bojana kacila da ima mozda jedan koji je 20,30 na atpu ostalo skroz dole...

@ Bojana,

Ako je zdrav, onda to moze da mu dodje kao dobar trening za IW, a sljaka se preskace, podrazumeva se.

Comment

• Znam da je Dimitrov prvi nosilac,sto nije problem,ostalo nisam ulazio ne znam sta je Wawrinka prijavio,ostalo bas tanko koliko sesecam zadnji put kad sam gledao listu prijavljenih,svi idu u AcaPulco

Evo sad pogledah nema ni Wawrinke drugi nosilac Puli...
                          Last edited by 61563; 06-02-18, 13:47.

Comment

• Ma iz top 10 igra samo Grisha, iz top 20 samo Pouille, mislim da igra jos i Gaske i to je to, ostali su svi u Akapulku

sigpic

with experience.

Comment

• Onda treba da igra.

Comment

• Ipak je pitanje, 5.marta ima onu egzibiciju, a citala sam da vece pre toga ima neku veceru za krupne zverke, isto skuplja pare za fondaciju, a finale Dubaija je 3.marta

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X