No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mislim da ce ispast odmah u drugom/trecem kolu. To bi najbolja solucija bila.
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Sad cu da legnem pored tvog paka u onu vodicu i da se 'ladim posle ovog.

Comment

• Kako ce da se sjebe
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Mozda je procenio da ne sme da rizikuje samo sa Sinsinatijem, da tamo ispadne odmah i ode sa jednim mecom na USO.
          Ali u Montrealu je qf vise nego dovoljno...

uvek Sony, nikad Shaomi using Tapatalk
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Odlicno ako ispadne pre SF
            Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• Osvaja, nema ko da ga ugrozi a takva se prilika ne propusta.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Pa kadd nema pravog Novaka,on 3 gsa i 4,5 mastersaa u godini mozee sa 2 kapi znojaa da osvoji,mozda zeli Novakov rekord od 6 mastersaa da obori,uvek je voleo te rekorde... za najbolju sezonu ikad je nemoguce bez sljake cak iako osvoji sve turnire do kraja sto nije nerealno

Iakoo se cini mi se malo zaneo,nema 20 godin, mozdaa odustane kad vidi broj na rodjendasnkoj torti,jos uvek je u oblacima,kontam da ga to otreznii

Ono sto sam siguram je da ako Roger igra ne tankuje
                Last edited by Srkisa; 02-08-17, 00:57.

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
                  Osvaja, nema ko da ga ugrozi a takva se prilika ne propusta.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
                  Koliko vidim na netu, Rafa je upisan da igra, tako da nije da bas nema ko da ga ugrozi.

Comment

• Svi igraju, nije samo Nadal problem plus je ovo best of 3 gde je sve moguce
                    Par meceva je ono sto mu treba, tako da sam ja zadovoljna sa qf

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Mislim jesam video i Mareja ali on ima problem sa kukom, a nisam nesto ni ispratio sta se sa njima desava i njegovom povredom kao i sa Wawrinkom. Pa iz tog razloga stavih samo Nadala.

Naravno, mislim da je bitno da dodje spreman za USO, ovo pre samo da se navikne podlogu i da sredi BH i ako jos nesto bude skripalo. Sve sem USO-a nisam nesto preterano zainteresovan da li ce uzeti ili nece, samo da ne ispadne u prvim kolima.

Comment

• Citala sam neki intervju sa Vavrinkom pre par dana, rekao je da jos nije 100% spreman, ali da se sve odvija kako treba. Marej je postavljao one slike sa rehabilitacije, ali posle toga nista novo nisam ni videla ni procitala.

Ali nisu samo oni opasnost, na 2 dobijena seta bukvalno moze mec da izgubi u roku od 10 minuta, ako mu padne koncentracija, a taj neko servira kao Karlovic.

A da, sigurno ce i Raonic da bude 100% nalozen

sigpic

with experience.

Comment

• Ma do kraja treba da ide, nikada nije osvojio turnir kada se igralo u Montrealu, valja i to proknjiziti

Comment

• Meni i dalje najbitnije da on sredi igru za USO, ako uzme nesto pre super, ako ne, okej je.

EDIT: taman i Nadala peti put da dobije, da se nastavi pritisak pre USO-a na Nadala kad se nadju u finalu tamo.
                            Last edited by Seoski Terminator; 02-08-17, 09:32.

Comment

• Kakva je sada racunica sto se tice prvog mesta ? Rafi treba 1/2, a Rogeru ?
                              Originally posted by Casiraghi
                              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ne moze Roger jos do no.1

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X