No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da dokaze da ima para? Ne naravno, znamo da ima, ali bas zato sto znamo ova garderoba je da ide sa klincima u parkicu ili iza coska po hleb, to je ta opustena varijanta.
    I obicna garderoba i te kako moze da izgleda ekstra.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Meni je bas skroz ok, a i ko kaze da nije nastavila sad sa decom do parkica, ionako je svo 4 bilo na tribinama
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• A usput svarte do marketa da kupe hleb, jaja i mleko, pa odu da prave przenice za veceru? Za to moze
        Oke morala sam da dam svoj sud, evo necu vise, veceras mislim
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Mirka sve bolje i bolje izgleda

Ovo dobar izgled!? Pritom je i dalje žnaru ko lopov, ne vredi ni sakrivanje iza naočara za sunce.
          “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• nema potrebe za takvim komentarima, zaista...
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• I meni je ok ovaj outfit, samo bih joj umesto sorca obukla takve pantalone. Ali fino je uklopljeno, boje su super, mladalacki izgleda.
              13/13!

Comment

• Šorts bi možda trebalo da bude duži za 5 cm i ja bih recimo obukla belu majicu i bele patike...
                Sasvim ok autfit za po podne.
                I zaista sa godinama izgleda bolje...
                Generalno ima problem da se stilizuje,ali ponoviću, ovo mi je sasvim ok
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• U sta se ova tema pretvorila
                  Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    A usput svarte do marketa da kupe hleb, jaja i mleko, pa odu da prave przenice za veceru? Za to moze
                    Oke morala sam da dam svoj sud, evo necu vise, veceras mislim
                    Sta ce im mleko za przenice?
                    Valjda jogurt, pa da imaju u sta da umacu przenice.
                    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• U umucena jaja se doda malo mleka, malo, ne valja kada se doda.previse, ali to zavisi i od kolicine jaja, tj od kolicine przenica koliko je star hleb... itd
                      Zna Mirka, ti nemas pojma.
                      sigpic

Comment

U umucena jaja se doda malo mleka, malo, ne valja kada se doda.previse, ali to zavisi i od kolicine jaja, tj od kolicine przenica koliko je star hleb... itd
                        Zna Mirka, ti nemas pojma.
                        I malo vode.

Comment

• Ne, samo mleko, malo
                          Kad nam dodje Boksi..leleee
                          sigpic

Comment

Ne, samo mleko, malo
                            Kad nam dodje Boksi..leleee
                            Pojma ti nemaš koliko mleka toliko i vode .

Comment

• E cuj ja nemam pojma
                              Samo ti supaj vodu nek prsti u onom ulju ..-.-
                              sigpic

Comment

• Kakvom ulju na masti se prže.

Comment

Working...
                                X