Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako li je uspio preživjeti ovih par sati u divljini

Comment

• Hahaa... jel to slicno kao one emisije na NG...kako preziveti sa bobicama i crvima? Cuvao se valjda vuci da ga ne izjedu [emoji14]

tt
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• ne znam sta ste ocekivali od ove emisije, da bude sam u sumi nedelju dana

emisija je super, Roger je strava, skroz opusten je bio
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
          Kako li je uspio preživjeti ovih par sati u divljini [emoji3]
          Cek, cek...par sati ...stvarno??
          Pa sto izgleda ko da je nesec dana tamo

Eh Bojana, pa salimo se, ne moras ga i ovde braniti

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Hahaa... jel to slicno kao one emisije na NG...kako preziveti sa bobicama i crvima?
            Ko zna da li bi i Wimbledon igrao da nisu sasvim slučajno našli pola ribe ispod leda

Comment

• Pa glupost, svi znamo kakve su to emisije

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                Ko zna da li bi i Wimbledon igrao da nisu sasvim slučajno našli pola ribe ispod leda [emoji3]
                Hahaha...e al dobro nema smisla da komentarisem nesto sto nisam pogledala, a pogotovu sto tek sada vidim sa kim je pravio... tj ko sa njim... haha ok, necu vise

tt
                sigpic

Comment

• Novaku organizatori ne bi ostavili ribu ispod leda

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                    Champion of the sun (a-a-ah...)
                    You're a master of karate and friendship
                    For everyone

Comment

• Ovako nesto nisam ocekivao, ali eto, desilo se

https://www.thewrap.com/roger-federe...rylls-ratings/

Koji je razlog za tako nesto je drugo pitanje, koje se prirodno namece...

Edit: Koliko sam bacio pogled, izgleda da je ova epizoda najmanje gledana u isotriji ove emisije. Gledanost je bila ispod 2 miliona. Pomerili su termin, i to je svakako uticalo na gledanost,
                      ali opet, ovo je za mene bas veliko iznenadjenje.
                      Last edited by 147; 10-07-18, 09:33.

Comment

• I od svega, ti si ovo nasao da postujes

Samo me zanima sta se to namece po tebi, evo ziva nisam

sigpic

with experience.

Comment

• Roger je 4 najpoznatiji sportista na svetu, i meni je ovo veliko iznenadjenje. Ok, mozda nije bas fer sto to radim u temi Rodzera, i zbog toga se izvinjavam.

Ja sam mislio da ce ova epizoda da bude jedna od nagledanijih, i zato sam se sokirao i ovo objavio. Nista lose nisam mislio, i ja sam uzivao gledajuci epizodu sa Rodzerom.

Dva su razloga. Jedan je taj sto su promenili termin kada se prikazuje emisija, a drugi da izgleda da su ipak neki domaci glumci u Americi popularniji od Rodzera.

Inace, evo ti link gde mozes da vidis spisak svih epizoda https://en.wikipedia.org/wiki/Runnin...th_Bear_Grylls. Ja iskreno za pola ovih ljudi nisam ni cuo. Mozda je i do mene, ali izgleda da americka publika voli te emisije.
                          Last edited by 147; 10-07-18, 09:39.

Comment

• Kakve veze ima koja je gledanost, to je prvo pitanje?
                            Drugo, Amerika je specificna i sigurno tenis nije no.1 sport, ne znam ni da li je u top 5, a njihovi glumci su sigurno popularniji, nista cudno

Da je islo na nekoj evropskoj TV, sigurno bi broj bio drugaciji

sigpic

with experience.

Comment

• Mene je interesovala gledanost. Nije mnogo bitna. Govori o popularnosti Rodzera u Americi doduse. Lepo si objanila sto je logicno da mozda Rodzer nije toliko popularan tamo.
                              Ja nisam tako mislio, i zato sam to objavio, ocekivajuci i da se ostali iznenade. Verovatno nisam trebao da objavim, ali Boze moj, nije valjda toliko strasno

Comment

• Nije strasno, nego je po meni nebitno, Roger je ekstremno popularan.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X