No announcement yet.

Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ides u Settings ili Podesavanja, stoji u tabu vise desno gore i onda ti se otvore teme koje pratis...a s kroz levo u vertikalnim tzv. odeljcima imas i Moja podesavanja i izmedju ostalog... Izmeniti avatar

tt sa A5 u inat Mi6
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Hvala puno uspelo je.

Comment

• Зашто ми се појављује "за негативну репутацију морате да оставите коментар" ?
        Цео дан тако, искаче прозорче кад оћу да по'валим писца!

Comment

• kako za negativnu?
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            kako za negativnu?
            Evo slike, ali će biti mala. Kliknem za -dodati reputaciju ...... i iskoči prozor :
            2017-09-21_142149.jpg

Comment

• To je juce bio admin i neki haos napravio, moram da pogledam.

Postove cu da prebacim u Tehnicke probleme

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

To je juce bio admin i neki haos napravio, moram da pogledam.

Postove cu da prebacim u Tehnicke probleme
                I danas isto. Kad u rubriku upišem komentar članu i potvrdim, iskoči prozor kao ranije za afirmativnu reputaciju!

Comment

• Juce sam skroz zaboravila da pogledam
                  obecavam da cu danas

sigpic

with experience.

Comment

• Generalno treba vratiti negativnu, neće tu biti zloupotrebe... Eto i forum nam poručuje da mu je potreban balans, mora i neki minus

Comment

• Eh Vanja, lako je tebi filozofirati kada ne pišeš na premijer ligi i nisi simpatizer Liverpula......
                      ¡Si Señor!

Comment

• Ja nisam uspela sa mog laznog naloga (sluzi samo za testiranje) da dobijem tu poruku, bez problema sam dala reputaciju

sigpic

with experience.

Comment

• Vratiti negativne obavezno, u istoriji foruma se nije desilo da imam veću reputaciju od Akija.
                          " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Meni danas radi kao i ranije.
                            “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Juce sam skroz zaboravila da pogledam
                              obecavam da cu danas
                              Sad radi ko i pre. Dobila si plusić.

Comment

• Šta se ovo dešava, ne vide se nazivi tema i nickovi ili je do mene problem

Spoiler

Last edited by Lord Aleksoni; 22-09-17, 18:48.

Comment

Working...
                                X