No announcement yet.

Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja zaista ne znam gdje drugo da se obratim, pa ću ovdje. Kako u pravilniku piše, citiram: " Negative reputation may only be given if the administrator has enabled this. ", mene zanima ko je malomajnstajnu dozvolio davanje negativne reputacije na moj post #34599 u Arsenalovoj temi i zašto? Možemo u pp nastaviti, nikakav problem nije, ali da mi se obrazloži bilo bi lijepo.
    Last edited by Ves; 01-05-17, 13:10.
    " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• U kom pravilniku?

To je funkcija foruma koja moze biti globalno ukljucena ili iskljucena od strane administratora, niko mu nije licno dozvolio, svako moze da daje negativne reputacije.

Comment

• Ovo me podseća na ono konstantno po tw što šalju onom... Dobar dan ko je rušio u Svamali? @AVucic

E tako ovde i ja...

D dan našem adminu obišao nas je jutros, još samo da pitam kada će da opravi tapatalk, da uvek idemo od poslednjeg nepročitanog posta? Hvala.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nije tehnički a nije baš ni problem ali me prosto zanima zašto ne mogu a stavim avatar u većem formatu od ovog što sad imam.Rossonero mi je dao link slike https://pbs.twimg.com/media/B9Ubcr_CUAAOoIn.jpg da stavimo isti avatar i kod njega je bio veći i to baš dosta dok je meni smanjio na ovu rezoluciju.Sad baš gledam i Tarantulin avatar je van tih nekih proporcija pa me zanima da nema negde u podešavanju da editujemo proporcije u koje će staviti avatar ili je to do grupe,permisija koje grupa ima itd?
          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Sva trojica ste u drugim user grupama i drugacije su velicine avatara koje su dozovljene.
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Bojana sve ok, neka ostane ovako.

Spoiler
              Nego razmisli o onome sto pisem u "pricaonici".

Comment

• Sad sam baš gledao u pričaonici, Gang ista je veličina tebi kao i kod Rosija. Avatara mislim.
                UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Originally posted by Tarantula View Post
                  Sad sam baš gledao u pričaonici, Gang ista je veličina tebi kao i kod Rosija. Avatara mislim.
                  Da zato što je on stavio ovu manju verziju

@Bojana možeš da nas sve staviš u tu istu grupu ?
                  sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Posto ne znam u cemu se razlikuju grupe, stavicu vam da svi imate istu velicinu avatara, tako je lakse.

Muskarci i velicine, uvek neki problemi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ja sam zadovoljan sa svojom velicinom
                      Spoiler

Comment

• A jbg ne bhi smarao ali ovde se Rene Dekart uopšte ne vidi
                        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Promenila sam, sad ste isti

sigpic

with experience.

Comment

• A vidi me sad...

Comment

• Opet je Rosov veći

Spoiler
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Baš super! Kad Roso bude stavio onu što mrda guz'com moći ćemo možda i da je uštinemo
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X