No announcement yet.

Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jbg, kod mene nije tako od ove zadnje promjene. Bilo šta da kliknem, čak i one teme koje ne ulazim uvijek ode na zadnju, nevezano dal uđem u temu ili iz naslovne.
    Pomalo iritantno, vrtim po 5-6 strana unazad da vidim komentare...

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
      Da ne listam unazad jel postoji opcija da kad odem u temu ne odem na zadnji post nego na zadnju pročitanu iz te teme.
      Ti hoces da odes na zadnji post koji nisi procitao?
      Je l sam dobro shvatila?
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Jesi Bojana

Comment

• I ne radi kad kliknes na strelicu ispred naziva teme?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ne, ode na zadnji. Gledao sam u postavkama ali ne nađoh ništa.
            Sistem sam nanovo dizao pre par dana tako da nisu ni neki repovi iz prošlosti....
            A tako je od kad je ovaj izgled aktuelan

p.s. Moja glupost, sad sam malo obratio pažnju. Ja sam uredno stiskao na strelicu , sad kad sam se zadržao na njoj piše idi na zadnju poruku kreten- nisam čitao, stiskao po navici....
            Last edited by torpedo; 31-03-17, 16:28. Reason: grtr

Comment

• Admine, ne valja forum preko tt.

tapatalk
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Ricma View Post
                Koji je problem sa potpisima?

Prvo sam mislio da su neke reci zabranjene da budu u potpisu, a sada kada sam stavio neku drugu kada hocu da ga sacuvam iskoci mi Invalid File.
                Ni meni ne radi potpis

Comment

• Kakvih to problema imate sa potpisom?

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Kakvih to problema imate sa potpisom?
                    Sta god da napisem u potpisu, pa makar to bilo i jedno jedino slovo, kada kliknem na sacuvati, pise da je neispravna datoteka.

Comment

• Pošto se pravilo pod brojem 13 baruštine ovdašnje apsolutno ne poštuje rekoh da pitam postoji li opcija stavljanja teme na ignor?
                      sigpic

Comment

• Nece to jos dugo, gotovi su izbori, a jednostavno nemoj da ides na tu temu, ne treba ti ignor

sigpic

with experience.

Comment

• I ne idem ali mi iskaču postovi iz predmetne teme na activity stream a od tematike te vrste momentalno me zaboli glava.
                          sigpic

Comment

• Moraces da istrpis, posto mislim da ne moze cela tema da se ignorise.

sigpic

with experience.

Comment

• Pošto druge nema biću onda strpljiv i čekati da utihne priča koju inače pravilnik ovdašnji ne dozvoljava .
                              sigpic

Comment

• Tačka 13 je inače napisana... ali ne i do kraja u sitna crevca razjašnjena, kao ni mnoge druge što nisu, pa mnogi tumače možda pogrešno, možda kako njima (ne)odgovara... u smislu toga da je ovo forum (koliko iz višegodišnjeg članstva i pisanja ovde vidimo) naroda svih ex-Yu zemalja, a kako znamo svi vrlo dobro šta je bilo u ne tako dalekoj prošlosti, zna se šta je najstorže zabrnajeno. Ovo je ipak na lokalu i sve nas mnogo muči. Nekome lepo, nekome nije, ali dokle god je normalna rasparava, sve je pod kontrolom. Uostalom ovo je toliko naš život i toliko je ušla ta fakin politika u sve pore, da je neminovno i proćaskati o tome. Preskoče se teme koje se ne prate, to je najlakše i najbezbolnije.
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X