Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ma ne treba dok se ne vrati staro

Comment

• Ja na primer nikako ne mogu da se iz prvog puta ulogujem na forum. Uvek mi pokazuje ovo:
      A onda iz drugog puta lagano udje.
      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• To se i meni dešava, a i izbacije mi i grešku pri logovanju koju mi je dugo izbaciovao pre pucanja starog foruma... doduše drži je par sek i onda sama nestane i otvori se forum
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• probajte sa https, a druga stvar, cekirajte remember me
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Da probamo. Ne znam kako stigo mi je lajk i thanks, meni nikome ne ide, bar ne piše
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Admine idi odmoori, zaslužio si i ti, ko Dimitrov. Evo ne pominjem Settingse već nekoliko sati... i neću do daljnjeg.
              sigpic

Comment

• Evo radi forum, pustite covjeka, dosta se lomio oko foruma 20 dana.

Koga briga za lajkove, ne treba ih ni ubacivati.
                sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Admine idi odmoori, zaslužio si i ti, ko Dimitrov. Evo ne pominjem Settingse već nekoliko sati... i neću do daljnjeg.
                  Pa nzm baš, meni se nekako slika da smo se džabe "drkali" 20 dana.

Comment

• Kako to džabe? Nisu uspele inovacije, čovek uradio i vratio na ono što radi skoro pa besprekorno.
                    Nešto si nezadovoljan ili mi se čini?
                    sigpic

Comment

• Pa sta sad, da vrati na onaj 5.2.6 i da nastavimo da se patimo dok ne sredi sve?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Pa sta sad, da vrati na onaj 5.2.6 i da nastavimo da se patimo dok ne sredi sve?
                        Ne spominji ga.

Comment

• Kako sam ga spomenula, tako mi je neku gresku izbacio

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Kako to džabe? Nisu uspele inovacije, čovek uradio i vratio na ono što radi skoro pa besprekorno.
                            Nešto si nezadovoljan ili mi se čini?
                            Ma jok, meni to svejedno, nebitno.

Nego eto na temu zasluge, nmg da kažem da je nešto rađeno vrh kad nije.

Gubljenje vremena, jbg neko je ovde i truda uložio, ima vas dosta takvih, nije po mom mišljenju za sprdnju.

Comment

• Previše je problema bilo do sada i ne možeš da kažeš da nema zasluge. Pa čije su? Mi možemo da kukamo sa ove strane, da upućujemo šta ne radi i ne valja, al zna se ko to mora na kraju da odradi, i koliko znam nije naivan posao nimalo. Misliš uđeš u neku verziju, apdejtuješ, klikneš ovde, onde i to je to? Pa nije.
                              Mislim da nam je najbitnije da je stabilan, da radi besprekorno, brzo, na klik i da je sve ono na šta si navikao manje-više tu.
                              Ispravi me ako grešim.
                              sigpic

Comment

• Koliko sam se mučio ovih dana, meni samo nek radi.

Comment

Working...
                                X