Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Добио сам неких 25 поена казне, Боже ме сачувај, 25 поена казне
    Ниво основне школе, до петог разреда

За мој цењени пост где тражим заштиту своје личности.
    Мој пост је следећи:

http://www.sportklub.info/forum/show...=1#post1857842

Ем сам тражио заштиту, ем сам кажњен од стране суровог администратора Бојане која воли да износи приватне поруке на форум.
    Дакле, мене тачно занима шта у овом посту није добро написано?
    Како бих знао да у будуће не чиним исту грешку.

Comment

• О чему се ради са овим репутацијама.
      Да би доделио неком репутацију морам да чекам пола године.

Зашто нема оно свиђа ми се/не свиђа ми се, не знам како правилно да се изразим?

Comment

• Originally posted by mr.gold View Post
        О чему се ради са овим репутацијама.
        Да би доделио неком репутацију морам да чекам пола године.

Зашто нема оно свиђа ми се/не свиђа ми се, не знам како правилно да се изразим?
        Reputacije ne rade, a to svidja mi se/ne svidja mi se vise ne postoji, admin je obrisao jer je valjda zbog toga forum bio nestabilan
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Ваша верзија је 4.2.5
          Погледао сам мало на vBulletin форуму, а има и на ју тјубу појашњено како да се реши проблем.
          Притисните Жељка, он вам је админ и даље?

Није проблем да се то реши, будите упорни.

Comment

• Kad Zeljko vidi mail od mene, mislim da mu padne mrak na oci

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Reputacije ne rade, a to svidja mi se/ne svidja mi se vise ne postoji, admin je obrisao jer je valjda zbog toga forum bio nestabilan
              Kako ne rade?

Screenshot_3.jpg
              -To define is to limit.

Comment

• Ne rade kako treba, na to sam mislila

sigpic

with experience.

Comment

Ne rade kako treba, na to sam mislila
                  Nisam shvatila, izvinjavam se.

@mr.gold
                  Ovako ide: dodelis clanu reputaciju pa posle moras dodeliti petorici drugih clanova da bi opet mogao ovom prvom.
                  -To define is to limit.

Comment

• Ma bunili se mnogi i mnoge zato što su neki članovi foruma rapidno povećali reputacije a ovi koji su se bunili osetili su se nepopularnim, srušiše im sneška pa su ih namerno shebali, reputacije naravno, kako bi bio mir u kući. Pisali se eseji onomad na tu temu.[emoji23]
                    “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Svi smajlici su ponovo tu, makar ih ja sve vidim
                      a nista nisam radila
                      Mnogo muke ni zbog cega

Nadam se bar da si ih sada sve uploadovala sada
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Što me zeza postavljanje videa sa Vimeo, piše da je podržano.

Comment

• Da probam da ubacim sliku, unakazi me TT poslednjih dana... ako bude ok slobodno obrisite post.

Hvala unapred.

Edit: konacnoooo, blokirali mi acount na TT, kontaktirao podrsku i pustise.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
                          Last edited by cacanin; 25-07-18, 17:58.

Comment

• Ljudi kamo je opet nestala ikonica za TW?
                            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• a ponovo su nestali i smajlici

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                                Mnogo muke ni zbog cega

Nadam se bar da si ih sada sve uploadovala
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X