Premier League & SkyBet Championship 2016/17

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pojeo Bir. Vilu u drugom, mozda i preokrenu, Vila ne zna gde bije
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Haha, još je mlad, ima vremena i za to...

Nego, jel ovo Kuman gubi poverenje u Jagelku... Čudno mi da njega nema u prvih 11.
      I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Ajde Dimitri ljubi te brat
        DALE 1992-2020
        NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Mnogo bolje otvaranje WH-a. Obiang nije smeo ono da promaši. Čista prilika, da bira ugao sa 14-15 metara, a on šuta pravo po sredini, još 2 metra iznad gola...
          I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Kakvo je ovo prozivanje Primere Mesi i Granada haha
            "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Gana propušta utakmicu protiv nas, odlično

Comment

• Ajde lukaku odradi posao u drugom djelu
                Hard work beats talent when talent doesn't work hard!

Comment

• to mačke bravoooooooooo, ajmo lajk svako kome trebaju bodovi na fantaziju

Comment

• Hahaha, misliš Lukaku u napadu a Bolasie na sredini?
                    I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Saburo baksuze menjaj avatar...bar danas

Comment

• @Zola

pa osim ako nisi uspeo da izabereš Lukakua za golmana, da na to mislim

Comment

• Hajte vise u materinu
                          DALE 1992-2020
                          NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Gazi Lukaku
                            sigpic

Comment

• Gol i asistencija jos da ne prime gol i bilo be sjajno da uzmem napokon neki poen i od coleman
                              Hard work beats talent when talent doesn't work hard!

Comment

• Neeeeeeeeee

Comment

Working...
                                X