No announcement yet.

Newcastle United

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• NEWCASTLE UNITED SE VRATIO U PREMIER LEAGUE !!!

NEWCASTLE UNITED - PRESTON NORTH END 4 : 1

Posle samo jedne sezone u Championshipu, Newcastle United se vratio u Premier League, tamo gde i pripada. Četa Rafaela Beniteza večeras je porazila Preston North End rezultatom 4:1.

Prvi gol pao je već u sedmom minutu a delo je Ayoze Pereza koji je na pet metara od protivničkog gola šutirao, ali ga je lopta pogodila u ruku i završila u mreži Maxwella za 1:0. Sav kredit ide i Mattu Ritchieu koji je fantastično izveo korner posle kojeg je pao gol.

Nedugo zatim Preston preti preko brzonogog Johnsona ali njemu udarac brani povratnik u startnih XI posle povrede kolena golman Svraka Rob Elliot.

Međutim, Preston North End izjednačuje rezultat na 1:1 u 14. minutu utakmice kada je Jordan Hugill odlično reagovao na centaršut sa levog boka i na zanimljiv način, kolenom, savladao nemoćnog Elliota.

Ništa posebno se nije dešavalo sve do 45. minuta, kada je Hayden uzeo jednu loptu na sredini terena, povukao kontra napad, dodao loptu do Mitrovića koji nesebično pronalazi Christiana Atsua, koji je mirno sa desetak metara šalje u mrežu gostiju za 2:1.

U nastavku igre Newcastle United je želeo da overi pobedu sa još nekim golom. U 65. minutu Hayden je šutirao ka golu gostiju ali igrač gostiju Paul Gallagher prelepom paradom rukama spasava svoj gol i sudija Madley mu pokazauje direktan crveni karton i jedanesterac za Newcastle United. Odogovornost na sebe preuzeo je Matt Ritchie koji šalje loptu u mrežu za 3:1.

Isti taj Paul Gallagher je 2003. godine postigao gol rukom za svoj tadašnji tim Blackburn na sred St James' Park-a u pobedi Roversa od 0:1.

Konačan rezultat 4:1 postavlja Ayoze Perez, golom grudima ili ramenom sa dva metra. Prethodno je Shelvey prelepo izveo korner, kada je lopta direktno iz kornera pogodila stativu i odbila se na grudi ili rame Perezu, koji je mirno grudima ili ramenom šalje u mrežu.

Do kraja meča prilike za gol imali su Mitrović, koji je levom nogom šutirao preko gola gostiju, zatim Gouffran kojem je Maxwell odbranio udarac. Zatim je Mitrović iz slobodnog udarca prebacio gol, i poslednju priliku na meču imao je Mitrović koji je glavom prebacio gol udarcem sa desetak metara. Mitrović se silno trudio da postigne gol, ali njemu ne ide pa ne ide.

Konačan rezultat: 4 : 1

NUFC: Elliot, Anita, Dummett, Hayden, Lascelles, Clark, Shelvey (Colback 76), Ritchie, Mitrovic, Perez (Murphy 83), Atsu (Gouffran 68).
    Subs n/u: Darlow, Yedlin, Diame, Mbemba.

PNEFC: Maxwell, Browning, Boyle, Huntington, Spurr, Browne, Gallagher, Johnson, McGeady (Horgan 72), Hugill, Barkhuizen.
    Subs n/u: Lindegaard, Vermijl, Beckford, Pringle, May, Robinson.

Sudija: Andy Madley

Gledalaca: 50,212 (oko 500 gostujućih navijača)

P.S.
    Poslednji sudijski zvižduk navijači su ispratili sa velikim oduševljenjem i aplauzom za igrače Newcastle United-a. Nije bilo nikakve euforije i onog glupog uletanja u teren. Mi smo veliki klub. Igrači su dobili veliki aplauz, ali navijači su najviše klicali i aplaudirali Rafaelu Benitezu, koji je za ovih 14 meseci koliko je u klubu ujedinio navijače koji su mu sve vreme davali snažnu podršku. Svi očekujemo da Mike Ashley u letnjem prelaznom roku podrži Beniteza u dovođenju igrača. Nadamo se da se Ashley neće kockati sa klubom, jer ako ne bude bio uz Beniteza, budite sigurni da će Rafa otići iz kluba. No, da ne mračimo pre vremena. Već u petak putujemo u Cardiff. Mi smo Newcastle United.

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Čestitke Mags!

Svi su očekivali da se odmah vratite, ali često taj pritisak ume da bude previše i klub izgori u želji. Drago mi je da vas gledamo sledeće sezone ponovo u PL-u.
      I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Hvala z0la!
        "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• LEE CHARNLEY UHAPŠEN PA PUŠTEN

Update: Sky Sports news:

French Justice Ministry confirm four arrests were made in the country today after 10 raids.

Update: Daily Mail tweet:

Lee Charnley released without charge by HMRC. He was not formally questioned and will return to work tomorrow.

Update: Daily Mirror report:

Toon owner Mike Ashley only found out from the TV news, according to the club’s chief scout Graham Carr, dad of comedian Alan.

He said: “Mike wouldn’t know what was going on in the office. He’d probably know the gross figures and all that, and how much is paid to agents.

"But he would probably leave Lee Charnley to run the club which he’s done very well. It’s a sad day for Newcastle, a real bolt out of the blue. It’s a bit of a shocker.”

Carr, 72, admitted he expected to be questioned but insisted he had nothing to hide.

Update: club statement issued at 6.20pm

Newcastle United can confirm that a member of its staff has this morning been assisting HMRC with their inquiries.

The Club will be making no further comment at this time.

Update: Sky reported at 6.10pm that Lee Charnley has been released by HMRC officials.

Update: From the Football London website, which is owned by Mirror Group Newspapers:

It has emerged in France that Marseille are at the centre of a criminal investigation and some senior directors have been charged, with some 800 bank accounts and 110 companies being examined.

From Sky Sports:

Newcastle's St. James' Park and West Ham's London Stadium have been raided as part of a police investigation into a suspected £5m income tax and National Insurance fraud.

Sky confirm that both SJP and the club's Darsley Park training ground were raided at 6.30am and were still present at club offices some hours later.

From The Independent:

Newcastle United and West Ham have been raided by Her Majesty's Revenue and Customs after an investigation into the clubs' transfer dealings.

Both St. James' Park and the London Stadium were the subject of warrants, and Newcastle's managing director, Lee Charnley, has been arrested.

Charnley has been a key cog in Mike Ashley's regime on Tyneside, running the club and being largely responsible for first-team recruitment. The 39-year- old doled out a net spend of some £70million in 2016.

It is a stunning blow for the Magpies, who were flying high after securing their return to the Premier League on Monday night with a win over Preston.

HMRC say they have arrested "several men working within professional football industry for suspected income tax & national insurance fraud."

"180 HMRC officers have been deployed across the UK and France today. Investigators have searched a number of premises in the North East and South East of England and arrested the men and also seized business records, financial records, computers and mobile phones.

"The French authorities are assisting the UK investigation, have made arrests and several locations have been searched in France.

"This criminal investigation sends a clear message that, whoever you are, if you commit tax fraud you can expect to face the consequences. As this is an ongoing investigation HMRC is unable to provide any further detail at this time."

Comment

• LAGANA VEČERNjA ŠETNjA KROZ CARDIFF

CARDIFF CITY - NEWCASTLE UNITED 0 : 2

Newcastle United je praktično sa drugom postavom, onako lagano prošetao kroz Cardiff, pobedivši istomeni klub iz Championshipa rezultatom 0:2.

Prvo poluvreme nije bilo sadržajno. Viđeno je malo prilika na obe strane. Igrač domaćih Morrison je posle jednog kornera zatresao mrežu Elliota, ali je sudija Scott opravdano poništio gol zbog prekrđaja nad Clarkom. Nešto kasnije, Cardiff ponovo postiže gol, koji je takođe poništen zbog ofsajda.

Sa druge strane, Newcastle United je imao najbolju priliku kada je DeAndre Yedlin šutirao sa desnog boka, ali mu je golman domaćih McGregor nekako odbranio udarac.

Pred kraj prvog poluvremena Ayoze Perez je povlačen za dres u protivničkom šesnaestercu, ali sudija Graham Scott na opšte iznenađenje omalenog Španca nije dosudio jedanesterac za Svrake.

U nastavku igre, prvu priliku za gol imao je rezervista domaćih Noone, ali je on iz vrlo izgledne prilike promašio gol.

Prvi gol na meču delo je Christiana Atsua, koji je sa sedamnaest metara iz slobodnog udarca u 55. minutu utakmice doveo Svrake u vođstvo od 0:1. Prethodno je na sedamnaest metara od gostujućeg gola srušen upravo Atsu, koji je onako šmekerski, iz koraka, lagano, rafinirano prebacio živi zid i loptu smestio u leve rašlje McGregorovog gola, baš ispred Toon Army.

Samo deset minuta kasnije, tačnije u 65. minutu, rezantnim udarcem levom nogom sa dvadeset pet metara levom nogom, Isaac Hayden povećava prednost svog tima na 0:2. McGregor je samo pogledom mogao da isprati let lopte, koja se zakoprcala u donji desni ugao njegovog gola. Toon Army u delirijumu.

Rezultat je mogao biti i ubedljiviji da je glavni sudija meča Graham Scott dosudio jedanesterac zbog prekršaja nad Atsuom, koji je odgurnut u protivničkom šesnaestercu. Rezervista Aleksandar Mitrović je imao jednu izglednu priliku, koju je kao i obično upropastio.

Imao je i Cardiff svoje prilike preko rezerviste Noonea, koji se u dva navrata propisno obrukao i preko Mange koji je glavom pretio Elliotu, ali je njegov udarac završio preko gola gostiju.

Ovo je ujedno bila i rekordna četrnaesta pobeda Newcastle Uniteda na gostovanjima.

Konačan rezultat: 0 : 2

NUFC: Elliot, Yedlin, Mbemba, Clark, Dummett, Atsu, Hayden, Diame, Colback (Shelvey 73), Perez (Sterry 90), Murphy (Mitrovic 66).
            Subs n/u: Darlow, Haidara, Lazaar, Gouffran.

CCFC: McGregor, Richards, Morrison, Manga, Bennett, Whittingham (Pilkington 64), Halford (Ralls 63), Gunnarsson, Hoilett, Zohore, K.Harris (Noone 24).
            Subs n/u: Peltier, Connolly, Lambert, Murphy.

Gledalaca: 23,153 (4,262 Toon Army je pevalo svih 90 minuta)

Sudija: Graham Scott

P.S.
            Još jedno kolo ostalo je do kraja Championshipa i imamo 91 bod, samo bod manje od lidera Brightona, koji je svoj meč ovog kola izgubio kod kuće. U sledećem kolu dočekujemo Barnsley, dok Brighton igra u gostima protiv Aston Ville i ako mi dobijemo Barnsley a Brighton ne pobedi Villu, Newcastle United će biti šampion Championshipa. Po završetku meča, svi igrači su otišli do bučnog gostujućeg sektora da pozdrave svoje navijače. Benitez je prstom pokazao na Dummetta i mladog Sterrya, kako bi navijači posebno njima aplaudirali. Na pitanje novinara upućeno Benitezu da li u budućnosti sebe vidi na klupi Newcastle United-a, Rafa je kratko odgovorio: Da!

Comment

• Sta radi ovaj decko. Yasin Ben El-Mhanni (21 god)
              Nadam se da ce se pokazati u PL sledece sezone

Comment

• Trikovi sa malog fudbala retko kad pomažu na velikom fudbalu. Ove sezone taj Yasin Ben El-Mhanni je igrao nekoliko utakmica u League Cup-u za Newcastle United.

Comment

• Evo da vam od srca cestitam Titulu u Championship-u. Drago mi je da ste se nakon samo jedne sezone vratili i nadam se da ce se pattern za ovu sezonu nastaviti, usli us Svrake i Galebovi uz malo srece ce kroz play off da se pridruze Sove

Comment

• Hvala Belgrade Owl. Tim koji nas je dva puta ove sezone pobedio zaslužuje da se nađe u Premier League.

Comment

• WE ARE THE CHAMPIONS !!!

NEWCASTLE UNITED - BARNSLEY 3 : 0

Newcastle United je šampion Championshipa. Igrači Newcastle United-a su lako izašli na kraj sa igračima Barnsleya pobedivši ih rezultatom 3:0. Međutim, na St James' Park-u se osluškivao rezultat sa Villa Park-a, gde je Aston Villa ugostila lidera na tabeli Brighton, koji taj meč nije smeo da izgubi, jer bi u tom slučaju Svrake bile šampioni.

Već u 13. minutu meča, Benitez je morao iz igre da izvadi povređenog Haydena, dok je u istu ubacio Haidaru.

Na gol u mreži gostiju nije se dugo čekalo. Igrao se 23. minut, kada je po desnom boku Christian Atsu petom dodao loptu do Yedlina, koji ju je poslao na peterac, gde se nalazio Ayoze Perez, koji je petom šalje u mrežu gostiju za 1:0. Prelep gol Pereza. Takav isti je postigao i protiv WBA na gostovanju pre dve sezone.

Novu priliku za Newcastle United imao je Christian Atsu, koji je sa dvadesetak metara topovski šutirao levom nogom, ali mu udarac brani golman gostiju Davies.

Raspoloženi Astu je pravio velike probleme odbrani Barnsleya po desnom boku. U dva navrata je napravio dar-mar. Prvi put je izlomio svoje čuvare i poslao loptu ka Mitroviću na tri metra, ali je jedan igrač gostiju pre Mitrovića loptu izbacio u korner. U drugoj situaciji Atsu je levom nogom šutirao sa petnaestak metara, ali mu udarac brani golman gostiju Davies.

U nastavku igre, Svrake u 59. minutu stižu do 2:0. Shelvey je sa desnog boka izveo slobodan udarac ubacivši loptu u šesnaesterac gostiju, gde oni nisu tu loptu izbacili u polje i ona na osamnaest metara od gola gostiju dolazi do Colbacka, koji je odmah prosleđuje do Pereza, koji sa desetak metara, malo iskosa topvski šutira, ali mu Davies brani udarac. Međutim, Davies je loptu samo kratko odbio, pravo na nogu Chancelu Mbambi, koji je sa osam metara šalje u mrežu gostiju. Prvi gol Chancela Mbembe u crno-belom dresu.

Na Villa Park-u Brightonu je sviran milioniti penal ove sezone, kojeg je Glenn Murray pretvorio u gol i Brighton stiže do 0:1. Sa tim rezultatom Brighton je šampion lige. Aston Villa je ostala i sa igračem manje.

Priliku da postigne gol imao je i Aleksandar Mitrović koji je posle jednog kornera glavom šutirao ka golu Barnsleya, ali Davies krajnjim naporom loptu izbacuje u korner.

Tada su se gosti malo oslobodili pritiska i pripretivši u dva navrata Elliotu, koji je uspeo da odbrani udarce gostujućih igrača.

Shelvey je nešto kasnije šutirao sa dvanaestak metara, ali je pogodio stativu gostujućeg gola.

U 90. minutu utakmice Elliot je daleko ispucao loptu i ona dolazi do Mitrovića koji je glavom prosleđuje do Dwighta Gayle, koji je sa desetak metara šalje pored Daviesa, za konačnih 3:0. Gayle gol proslavlja pokazujući rukama Mi gore - oni dole! 23. gol Dwighta Gayle, koji je sa ovim golom postao drugi strelac lige.

Međutim, baš u isto vreme na Villa Park-u igrač domaćih Jack Grealish udarcem sa dvadesetak metara, kroz šumu nogu postiže gol za svoj tim i postavlja konačan rezultat Aston Villa - Brighton 1:1.

Na St James' Park-u se utakmica završila kada se sa tribina zaorio uzvik oduševljenja zbog rezultata iz Birminghama. Igrači Newcastle United-a su shvatili da su upravo oni šampioni Championshipa.

Konačan rezultat: 3 : 0

NUFC: Elliot, Yedlin, Hayden (Haidara 13), Mbemba, Dummett, Atsu, Shelvey (Diame 72), Colback, Gouffran, Perez (Gayle 80), Mitrovic.
                      Subs n/u: Lazaar, Anita, Darlow, Murphy.

BFC: Davies, Janko, Jackson, MacDonald, Elder, James, Hedges (Watkins 54), Scowen, Moncur, Kent (Williams 74), Bradshaw (Lee 74).
                      Subs n/u: Townsend, Evans, Mowatt, Jones.

Sudija: James Linington

Gledalaca: 52,276

P.S.
                      Newcastle United je šampion Championshipa sa osvojena 94 boda. Brighton je na drugom mestu sa bodom manje. Trofej Championshipa je igračima na podijumu predao Bob Moncur. Igračima svaka čast na ovoj sezoni, navijačima takođe, ali isključivo jedan čovek je zaslužan za povratak tamo gde pripadamo. On je ujedinio i igrače i navijače oko jednog cilja. Taj cilj je bio povratak u Premier League. Njegovo ime i prezime je Rafael Benitez. Šta god da se desilo sa njim, on će zauvek biti u srcima svih navijača Newcastle Uniteda. Posle utakmice, na St James' Park-u sa trofejom su se slikali Mike Ashley i Lee Charnley. Nešto kasnije sa osmehom od uha do uha, zagrljeni su bili Mike Ashley, Rafael Benitez i Lee Charnley. Dobar je to znak...Uživajmo u ovim trenucima, jer MI SMO NEWCASTLE UNITED!!!

Comment

• Čuo sam da se ozbiljna količina vinjaka dovozi u Novi Sad,ne znam zašto,ne znam kako Čestitam Mags
                        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by Mags Serbia View Post
                          Hvala Belgrade Owl. Tim koji nas je dva puta ove sezone pobedio zaslužuje da se nađe u Premier League.
                          Hvala i tebi na lepim zeljama, nemoj da zaboravis da je i Blackburn 2 puta slavio protiv vas ove sezone, pa vidi kako zavrsise

Comment

• @ gangara

I piva i piva...

@owl

I Fulham nas je dobio u oba meča a oni su u Playoffu!

Comment

• RAFAEL BENITEZ OSTAJE !!!

Rafael Benitez ostaje manager Newcastle United-a!!!

Newcastle United can confirm that a meeting has taken place between the club’s owner, Mike Ashley, managing director, Lee Charnley, and manager, Rafa Benítez.

It was agreed by all parties that the meeting was very positive and constructive.

Mike again congratulated Rafa and his team on gaining promotion to the Premier League as champions.

Plans for next season were discussed, including the purchase and loan of players to add to the squad in readiness for the Premier League season.

Speaking after the meeting, Mike Ashley said: “I’ve confirmed to Rafa and Lee that they can have every last penny that the club generates through promotion, player sales and other means in order to build for next season.”

Manager Rafa Benítez added: “I’m pleased with how the meeting went and the positive approach we are all taking together to build on what we have started this season.

“There will be challenges ahead of course, the summer will not be easy, but the hard work has been going on for some time and we can now continue positively with the development of the squad ahead of the start of the new season.

"I wish fans an enjoyable summer!

Comment

• Uprava kluba treba sada da podrzi Rafu i da se otvori "kasica" da se odradi pametan posao sto se tice pojacanja.

U svakom slucaju bice zanimljivo pratiti desavanja u Newcastleu.

Comment

Working...
                                X