X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Na sto lici covek

Tek sad skontah na sto potrosis jubilarni 12,000 post Osisace ga Pardew
    Last edited by Mr.M; 18-06-13, 23:01.
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• NEWCASTLE UNITED FIXTURES 2013/14 - PREMIER LEAGUE

AUGUST
      Sat 17 Manchester City (a)
      Sat 24 West Ham United (h)
      Sat 31 Fulham (h)

SEPTEMBER
      Sat 14 Aston Villa (a)
      Sat 21 Hull City (h)
      Sat 28 Everton (a)

OCTOBER
      Sat 5 Cardiff City (a)
      Sat 19 Liverpool (h)
      Sat 26 Sunderland (a)

NOVEMBER
      Sat 2 Chelsea (h)
      Sat 9 Tottenham Hotspur (a)
      Sat 23 Norwich City (h)
      Sat 30 West Bromwich Albion (h)

DECEMBER
      Tue 3 Swansea City (a)
      Sat 7 Manchester United (a)
      Sat 14 Southampton (h)
      Sat 21 Crystal Palace (a)
      Thu 26 Stoke City (h)
      Sat 28 Arsenal (h)

JANUARY
      Wed 1 West Bromwich Albion (a)
      Sat 11 Manchester City (h)
      Sat 18 West Ham United (a)
      Tue 28 Norwich City (a)

FEBRUARY
      Sat 1 Sunderland (h)
      Sat 8 Chelsea (a)
      Wed 12 Tottenham Hotspur (h)
      Sat 22 Aston Villa (h)

MARCH
      Sat 1 Hull City (a)
      Sat 8 Everton (h)
      Sat 15 Fulham (a)
      Sat 22 Crystal Palace (h)
      Sat 29 Southampton (a)

APRIL
      Sat 5 Manchester United (h)
      Sat 12 Stoke City (a)
      Sat 19 Swansea City (h)
      Sat 26 Arsenal (a)

MAY
      Sat 3 Cardiff City (h)
      Sun 11 Liverpool (a)

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• DEREK LLAMBIAS PODNEO OSTAVKU

The Club can announce that Managing Director, Derek Llambias, has resigned from his position with immediate effect.

Derek said "I have had an incredible journey during my five years at the club, including some challenging times. I will reflect with great fondness on my time in the North East and, in me, Newcastle United have a lifelong supporter.

"I want to thank the staff for their hard work, our fans for their support of the club, and wish them all well for the future."

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• ZATVOREN SHEARER'S BAR

St. James' Park is to reclaim its place amongst the elite of the Tyneside food and drink scene this summer after work got underway on a stunning transformation of Shearer's bar.

Named after club legend and record goal scorer Alan Shearer, the venue was originally launched in December 2004 beneath the famous Gallowgate end of the ground and was at the cutting edge of the leisure industry when its doors first opened.

Eight-and-a-half years on, Shearer's bar is now in need of a comprehensive refit which will bring the venue completely up-to-date and bring fans and visitors through its doors once again.

Work is set to be complete on the new bar in July and it will be complemented with a new name to reflect its new-look: Nine - named after the iconic shirt worn by the Toon hero and former England striker.

Colin Perkins, account director at Sodexo Prestige - the company which operates catering at St. James' Park, said: "Nine will be a fantastic new venue with a superb high-quality, value for money menu and a comprehensive range of drinks and offers.

"We believe that this will not only satisfy fans visiting the stadium on matchdays, but also visitors to this increasingly-vibrant part of the city throughout the week."

John Irving, a Newcastle United director, said: "Shearer's bar was immensely popular when it was first launched in 2004 but its popularity has dwindled over the years as this part of Newcastle has developed and new bars have opened around it.

"In transforming the site and opening the bar up to a wider range of visitors, it was important that a new name remained in-keeping with the club's history and heritage and Nine is certainly faithful to that.

"We have liaised directly with Alan to keep him abreast of the plans, which he has been appreciative of, and we're looking forward to launching Nine next month."

As part of a special launch event, the Club is planning to raise funds for Alan Shearer Foundation, with a special charity auction of exclusive items to benefit the charity's work in supporting children, adults and families with disability across the North East.

Comment

• AU REVOIR AMALFITANO ET ABEID

Newcastle United se danas zahvalio na uslugama Romain Amalfitano-u i Mehdi Abeid-u. Rečeno im je da mogu da potraže novi klub.

Međutim, problem je što je Amalfitano, koji je u klub doveden prošlog leta, sa Svrakama potpisao ugovor na četiri godine, dok je Abeid 2011. godine potpisao ugovor na pet godina.

Kruže priče da bi Newcastle United mogao da se zahvali i Dan Gosling-u, međutim, on ima daleko unosniji ugovor sa Newcastle United-om nego spomenuti dvojac Amalfitano/Abeid, tako da bi Gosling ove sezone vrlo lako mogao igrati na pozajmici u nekom drugom klubu.

Comment

• DANNY SIMPSON PREŠAO U QUEENS PARK RANGERS

Ekipa iz Championship-a Queens Park Rangers je u svoje redove dovela sada već bivšeg defanzivca Newcastle United-a Danny Simpson-a.

Danny Simpson koji ima 26 godina, proveo je četiri sezone među Svrakama. Ugovor sa Newcastle United-om mu ističe sledeće nedelje a isti nije produžen, tako da je Simpson kao slobodan igrač prešao u redove QPR-a. Sa QPR-om Simpson je potpisao ugovor na tri godine.

Želimo mu puno sreće u budućnosti.

Comment

• JAMES PERCH PREŠAO U WIGAN ATHLETIC

James Perch je prešao u Wigan Athletic. Visina transfera je oko 700.000 funti. Perch je sa Wigan-om potpisao četovorogodišnji ugovor.

Po meni, prošlogodišnji igrač sezone u crno-belom dresu, prodan je tek tako..

Comment

• MOTHERWELL - NEWCASTLE UNITED

Newcastle United kreće svoju predsezonsku kampanju prijateljskom utakmicom u Škotskoj protiv ekipe Motherwell FC. Meč se igra u utorak sa početkom u 7pm (GMT), odnosno u 20h (CET) na stadionu Fir Park.

NUFC: Yohan Cabaye, Mathieu Debuchy, Fabricio Coloccini, Gael Bigirimana i Curtis Good imaju produženi odmor. Povređeni su Ryan Taylor i Tim Krul. Papiss Cisse neće da nosi dres sa sponzorom Wonga...

Comment

• NEWCASTLE UNITED STARTOVAO POBEDOM

MOTHERWELL - NEWCASTLE UNITED 2 : 4

Newcastle Unitede je na Fir Park-u, domu fudbalera Motherwell-a pobedio rezultatom 2:4.

Golove za Newcastle United postigli su Haris Vučkić ('8), Yoan Gouffran ('15). Moussa Sissoko ('39) i Sylvain Marveaux ('64), dok su golove za Motherwell postigli Iain Vigurs ('26) i James McFadden ('52 pen).

Motherwell: Lee Hollis (Gunnar Nielsen 46); Adam Cummins (Fraser Kerr 46), Simon Ramsden, Shaun Hutchinson, Stevie Hammell; Stuart Carswell, Paul Lawson (Zaine Francis-Angol 46), Keith Lasley (Craig Moore 74), Iain Vigurs (Euan Murray 74); Bob McHugh (James McFadden 46), Trialist (Lee Irwin 82)
                    Subs not used: n/a

Newcastle United: Rob Elliot; James Tavernier, Mike Williamson (Steven Taylor 46), Mapou Yanga-Mbiwa (c) (Remie Streete 82), Paul Dummett; Vurnon Anita (Michael Richardson 82), Moussa Sissoko (Mehdi Abeid 68); Gabriel Obertan (Shane Ferguson 74), Haris Vuckic (Sylvain Marveaux 46), Sammy Ameobi (Romain Amalfitano 82); Yoan Gouffran (Adam Campbell 58)
                    Subs not used: Jak Alnwick

Sudija: Willie Collum

Gledalaca: 4,475 (1,012 Newcastle)

http://tyneandwear.sky.com/newcastle...hts-as-pardews
                    svi golovi
                    Last edited by Mags Serbia; 17-07-13, 12:17.

Comment

• RIO AVE - NEWCASTLE UNITED

Ekipa Newcastle United-a se trenutno nalazi u severnom delu Portugala gde će u subotu na Estadio dos Arcos odigrati prijateljski meč protiv ekipe Rio Ave. Meč počinje u 6pm (GMT), odnosno u 19h (CET).

NUFC: Elliot, Krul, Alnwick, Debuchy, Santon, Coloccini, Dummett, S.Taylor, Williamson, Yanga-Mbiwa, Cabaye, Tiote, Anita, Ben Arfa, Gutierrez, Marveaux, Obertan, Sissoko, Campbell, Sa.Ameobi, Sh.Ameobi, Gouffran, Vuckic.

U Portugal nisu otputovali Cisse (odbio da nosi dres sa sponzorom Wonga), Gosling (čeka da bude prodat ili pozajmljen), Tavernier, Streete, Richardson, Ferguson, Abeid, Amalfitano, Newton, Bigirimana i Good dok je Ryan Taylor povređen. Haidara će se ekipi priključiti za vikend.

Comment

• RIO AVE NAM DOŠAO GLAVE

RIO AVE - NEWCASTLE UNITED 3 : 1

Posle samo 26 minuta igre Rio Ave je vodio rezultatom 3:0.

Hassan je postigao golove u 6. i 9. minutu, dok je Braga bio strelac u 26.minutu za nedostižnih 3:0.

U drugom poluvremenu poraz je ublažio Shola Ameobi golom u 76. minutu, postavivši konačan rezultat 3:1.

Do kraja meča Rob Elliot je odbranio jedanesterac Limi.

Konačan rezultat: 3 : 1

Rio Ave: Ederson; Lionn, Marcelo, Wakaso, Andre Dias; Braga, Andre Villas Boas, Tarantini, Diego; Del Valle, Hassan
                        Substitutes: Bizarro, Angelo, Luis Gustavo, Silverio, Fernando, Murilo, Rafa, Diogo Goncalves, Sandro Lima, Andre Costa, Valkenedy, Renato Santos

NUFC: Jak Alnwick (Rob Elliot 46); Davide Santon (Mike Williamson 79), Mapou Yanga-Mbiwa, Steven Taylor, Paul Dummett; Vurnon Anita (Adam Campbell 76), Yohan Cabaye (c) (Cheick Tiote 46); Sylvain Marveaux (Gabriel Obertan 46), Haris Vuckic (Moussa Sissoko 46), Jonas Gutierrez (Sammy Ameobi 46); Yoan Gouffran (Shola Ameobi 62)

Sudija: Pedro Campos

Last edited by Mags Serbia; 21-07-13, 12:06.

Comment

• PACOS DE FERREIRA - NEWCASTLE UNITED

Newcastle United će u utorak odigrati svoj drugi, ujedno i poslednji meč u Portugalu protiv ekipe Pacos de Ferreira. Meč se igra na Estadio da Mata Real sa početkom u 8pm (GMT), odnosno u 21h (CET). Stadion prima 5000 gledalaca.

NUFC: Newcastle United je bez Papiss Cisse-a koji nije ni doputovao u Portugal. Massadio Haidara je redovnim letom doputovao u Portugal, u subotu i priključiće se timu. U Newcastle-u su ostali Ryan Taylor (povreda) i Gael Bigirimana, dok će Dan Gosling verovatno u Crystal Palace a mladi Shane Ferguson na pozajmicu u Birmingham City.

Meč DIREKTNO na Sport TV1 (Portugal) sa početkom u 21h (CET)

Comment

• NEWCASTLE UNITED REMIZIRAO, COLOCCINI POCRVENEO

PACOS DE FERREIRA - NEWCASTLE UNITED 1 : 1

U "prijateljskom" meču protiv ekipe Pacos de Ferreira, kapiten Newcastle United Fabricio Coloccini je dobio crveni karton zbog gušanja, gušenja i odgurivanja protivničkog igrača.

Kao i u meču protiv Rio Ave-a, svrake su primili gol u ranoj fazi meča. Igrao se 15. minut kada je Caetano sa ivice šesnaesterca zatresao mrežu Newcastle-a i tako doveo svoj tim u vođstvo od 1:0.

Jedinu priliku za Newcastle United u prvom delu igre imao je Hatem Ben Arfa koji je sa ivice šesnaesterca šutirao preko gola domaćih.

Da se nešto "kuva" između igrača oba tima, videlo se posle pola sata igre kada su se sukobili Mathieu Debuchy i Helder Lopes. Oba igrača su dobili po žuti karton, ali sumnja se da je Lopes pljunuo Debuchy-a.

U 36. minutu na dvadesetak metara od gola Newcastle United-a, Caetano i Coloccini su dobili po crveni karton zbog međusobnog gušenja i guranja...

U nastavku meča Newcastle United je bio neuporedivo življi nego u prvih 45 minuta, što je odmah dalo rezultata u 60. minutu kada je Gouffran lepo uposlio Sholu Ameobi-a a ovaj sa desetak metara, iskosa sa leve strane levom nogom pocepao mrežu u gornjem desnom uglu gola golmana Ferreira-e Matías Degra, za 1:1.

Newcastle United je mogao i do pobede kada je Haris Vučkić sa šest metara glavom pogodio stativu protivničkog gola ali je i Pacos mogao do pobede kada je Ferando Neto uputio udarac ka golu svraka a loptu sa gol linije u korner izbacio upravo Haris Vučkić.

Konačan rezultat: 1 : 1

FC PAÇOS DE FERREIRA: Antonio Filipe (Matías Degra 45 e Freitas 82); Tony (Sousa 68), Filipe Anunciação (Eridson 70), Roberto Dias (Ricardo 45) e Hélder Lopes (Nuno Santos 45); Andre Leão (Rui Miguel 70), Rúben (Fernando Neto 70) e Sérgio Oliveira (Rodrigo António 45); Manuel José (Hurtado 45), Jaime Poulson (Christian Irobiso 70) e Caetano.

NEWCASTLE UNITED: Rob Elliot; Mathieu Debuchy (Paul Dummett 85), Steven Taylor (Mike Williamson 78), Fabricio Coloccini (c), Mapou Yanga-Mbiwa; Cheick Tiote, Yohan Cabaye (Jonas Gutierrez 46); Moussa Sissoko (Haris Vuckic 78), Hatem Ben Arfa (Davide Santon 46), Sammy Ameobi (Yoan Gouffran 46, Adam Campbell 87); Shola Ameobi (Sylvain Marveaux 73).

Sudija: Jorge Sousa (Porto)

Gledalaca: oko 2000 (15 navijača Newcastle-a)

Comment

• BLACKPOOL FC - NEWCASTLE UNITED

Newcastle United u nedelju putuje u Blackpool, gde će u prijateljskom meču odmeriti snage sa istomenom ekipom iz Championshipa. Meč se igra na stadionu Bloomfield Road sa početkom u 3pm (GMT), odnosno 16h (CET). Očekuje se preko 2000 navijača Newcastle United-a.

NUFC: Povređen je Ryan Taylor, dok je Fabricio Coloccini suspendovan. U tim se vraća Papiss Cisse, koji je uspeo da se dogovori sa klubom oko Wonga sponzora.

Comment

• SAME OLD SHOLA ... ALWAYS SCORING

BLACKPOOL FC - NEWCASTLE UNITED 0 : 1

Newcastle United je na Bloomfield Road-u pobedio Blackpool rezultatom 0:1. Jedini gol na meču postigao je Shola Ameobi u 5. minutu utakmice, posle kornera kojeg je izveo Yohan Cabaye.

Konačan rezultat: 0 : 1

BFC: Matt Gilks; Kirk Broadfoot (Chris Basham 69), Gary MacKenzie, Craig Cathcart (Jake Caprice 85), Bob Harris; Bobby Grant (Daylon Claasen 61), Barry Ferguson (c) (Massire Kante 69), Angel Martinez (Isaiah Osbourne 77), Thomas Ince (Tom Barkhuizen 81); Michael Chopra (Neil Bishop 75), Steven Davies (Nathan Eccleston 69)
                                Subs not used: Mark Halstead, Anderson Banvo

NUFC: Rob Elliot; Mathieu Debuchy, Mike Williamson (Mapou Yanga-Mbiwa 81), Steven Taylor, Davide Santon (Paul Dummett 61); Sylvain Marveaux, Yohan Cabaye (c) (Sammy Ameobi 74), Moussa Sissoko, Jonas Gutierrez; Yoan Gouffran (Adam Campbell 84), Shola Ameobi (Haris Vuckic 46)
                                Sub not used: Jak Alnwick

Referee: Andre Marriner

Gledalaca: 6,863 (2,384 Toon Army)

Comment

Working...
                                X