Newcastle United

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• FABRICIO COLOCCINI OSTAJE U NEWCASTLE UNITED-u

Posle maratonskih pregovora, Fabricio Coloccini je odlučio da ostane u Newcastle United-u do leta.

Kao što je svima poznato, Coloccini je izrazio želju da se vrati u Argentinu i zaigra za San Lorenzo. Međutim, dužina ugovora sa svrakama ga je sprečila u tome.

Spekulacije su bile da mu je ponuđen raskid ugovora ali da u tom slučau Coloccini plati Newcastle United-u sedam miliona funti. Coloccini je odlučio da ostane do leta a posle, videćemo...

Coloccini se nešto kasnije obratio navijačima San Lorenzo-a pismom preko Twitter-a:

Dear San Lorenzo fanbase,

"I'm writing this letter from far away, missing my country, family and affections,with the sadness that after some struggling meetings with Newcastle my return to Argentina was truncated.

Unfortunately in life, not everything goes as we want or need, many times the incomprehension of others and the stiffness of contracts are even stronger that heart's will.

However I'm trully convinced that this disillusion can't avoid my gratitude to every one of you, thanks for the love and support that you gave to me during these last months, in every possible way.

Also I want to thank the patience and respect of the media to me and my family.

I'm sure that you already know the proportions of the personal issues I'm going through with my family, and that's why I and my agent (Marcelo Lombilla) remained silent. I want to asure this is not a caprice, it responds to the need of preserving private stuff.

I want to thank San lorenzo de Almagro authorities, particullary chairman Mr Matias Lammens and vice-president Marcelo Tinelli, for their emotional support and accompaniment. Since the beginning they internalized and cared about my personal issues, they've placed at my disposal

I wana thank the compromise & the huge effort, from every point of view, to solve any possible difficulties.

On these days when argentine football managements are really questioned, with me being a proudly member of San Lorenzo Family, I want to recognise Mr Tinelli and Mr Lammens for their personal & professional attributes, and the way they are carrying on the club right now. They are true to their word, they work with honesty, reliability and commitment to the club, respecting the human side over any other thing. I'm really proud to watch the way our Club is going to now. It really pleases me.

Sincerely, thank you all for your love"

Fabricio Coloccini & Marcelo Lombilla

Last edited by Mags Serbia; 26-01-13, 20:40.
    "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• COLOCCINI: "DAĆU 100% SEBE ZA NEWCASTLE UNITED"

Fabricio Coloccini za nufc.co.uk:

"The last few weeks there has been a lot of talk about my future, but I am staying here. And of course I will give 100 per cent like I always do.

"I have been here five years and Newcastle has given me a lot and done a lot for me. I have to be true to the club. I will give 100 per cent.

"I love football and once I am on the pitch it is different. The problems I have are outside the pitch. I think if you look at a game like Norwich or the last few games I have played normally. The results were not the best but I have given everything to try to win.

"I heard in the city and around the club that the fans think I have my head elsewhere thinking about other things, or that I am not the same player as last season.

"But, like I say, for me football is my life, I love it. When I am on the pitch I give everything to win. I give 100 per cent. I did that at Newcastle, Deportivo La Coruna or any club I've played at.

"The fans have to know and be sure that when I am the field I give 100 per cent. I am the captain of the team and I take the responsibility.

"I think everybody has problems outside of their work in life. It is difficult but now I am here and all I have in my head is to make sure we are in the Premier League next year. That is my only objective.

"In the last few days the newspapers picked up a letter that I wrote. The letter is true but the meaning of it is different once translated from Spanish to English.

"I never said that I would go back to San Lorenzo. I never spoke to any team - the only reason to go back to Argentina would have been personal problems.

"But they knew I am a supporter of San Lorenzo and the fans were excited because they thought 'he supports us and this is a big chance to come to San Lorenzo'.

"The rumours were crazy because they thought I was coming back.

"I would like to say to the supporters of Newcastle United Football Club that I want to stay here and I thank them for supporting me.

"The last few weeks has been difficult for them, I recognise that.

"This is my work and my job and I have to separate my job and my life. Everybody in life has problems and it is normal. That is life.

"I am alone here with my family. We don't have grandparents here or uncles and aunties. It does make it difficult. Not for me personally, because I come to work everyday, but for my kids and wife.

"Here though, the Club and the fans are my family at the moment. The love that they give to me with my song and on the pitch for me is fantastic. It's the best present they can give me."

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• NEWCASTLE DONEO SVA TRI BODA SA VILLA PARK-a

ASTON VILLA - NEWCASTLE UNITED 1 : 2

Konačno pobeda na gostovanju i to na terenu Villa Park-a, stadiona koji nas je ispratio u drugu ligu maja 2009. godine. Ima li šta slađe?

Poveo je Newcastle United u 19. minutu meča golom Papiss Cisse-a koji je na prelepo proigravanje debitanta Sissoko-a preciznim udarcem sa petnaestak metara protiruo loptu kroz noge golmanu domaćih Guzan-u, što je bilo dovoljno za 0:1. Cisse gol proslavlja moleći se na travi.

Mogla je vila do izjednačenja preko Ex- Mag Charles N'Zogbia-e, koji je prelepim udarcem sa preko trideset metara drmao desnu stativu Krul-ovog gola.

Potez meča videli smo u 31. minutu kada je Yohan Cabaye zakucao loptu u leve rašlje Guzan-a, udarcem sa dvadesetak metara, što je bilo dovoljno za 0:2 i za ludilo na gostujućem sektoru.

Postavljalo se pitanje koliko će golova crno-beli postići na ovoj utakmici....

Međutim, ulazak Agbonlahor-a na početku drugog poluvremena i njegova probojnost po levom boku dali su Aston Villa-i vetar u leđa.

Neoprezan start Debuchy-a nad Agbonlahor-om u svom šesnaestercu i sudija Mike Dean pokazuje na belu tačku. Siguran izvođač sa bele tačke bio je Christian Benteke u 49. minutu utakmice, smanjivši tako rezultat na 1:2.

Ostalo je još 40 minuta da se igra i Newcastle United se opredelio da brani rezultat.

Tim Krul je ponovo činio čuda i brani nemoguće. Coloccini i Steven Taylor su se veoma trudili i nekoliko puta su loptu izbacivali sa gol linije, ali je na kraju Newcastle United ipak pobedio rezultatom 1:2.

Konačan rezultat: 1 : 2

NUFC: Krul, Debuchy, Steven Taylor, Coloccini, Santon, Perch (Sh.Ameobi 69), Cabaye, Gouffran (Anita 74), Sissoko (Yanga-Mbiwa 79), Gutierrez, Cisse.
        Subs n/u: Harper, Williamson, Bigirimana, Sa.Ameobi.

AVFC: Guzan, Clark, Vlaar, Baker, Lowton, Westwood, Bannan, N'Zogbia, Bennett (Weimann 46), Benteke, Bent (Agbonlahor 46).
        Subs n/u: Given, Ireland, Holman, Bowery, Lichaj.

Sudija: Mike Dean

Gledalaca: 30,334.

Comment

• Originally posted by Mags Serbia View Post
          NEWCASTLE DONEO SVA TRI BODA SA VILLA PARK-a

ASTON VILLA - NEWCASTLE UNITED 1 : 2

Konačno pobeda na gostovanju i to na terenu Villa Park-a, stadiona koji nas je ispratio u drugu ligu maja 2009. godine. Ima li šta slađe?

Poveo je Newcastle United u 19. minutu meča golom Papiss Cisse-a koji je na prelepo proigravanje debitanta Sissoko-a preciznim udarcem sa petnaestak metara protiruo loptu kroz noge golmanu domaćih Guzan-u, što je bilo dovoljno za 0:1. Cisse gol proslavlja moleći se na travi.

Mogla je vila do izjednačenja preko Ex- Mag Charles N'Zogbia-e, koji je prelepim udarcem sa preko trideset metara drmao desnu stativu Krul-ovog gola.

Potez meča videli smo u 31. minutu kada je Yohan Cabaye zakucao loptu u leve rašlje Guzan-a, udarcem sa dvadesetak metara, što je bilo dovoljno za 0:2 i za ludilo na gostujućem sektoru.

Postavljalo se pitanje koliko će golova crno-beli postići na ovoj utakmici....

Međutim, ulazak Agbonlahor-a na početku drugog poluvremena i njegova probojnost po levom boku dali su Aston Villa-i vetar u leđa.

Neoprezan start Debuchy-a nad Agbonlahor-om u svom šesnaestercu i sudija Mike Dean pokazuje na belu tačku. Siguran izvođač sa bele tačke bio je Christian Benteke u 49. minutu utakmice, smanjivši tako rezultat na 1:2.

Ostalo je još 40 minuta da se igra i Newcastle United se opredelio da brani rezultat.

Tim Krul je ponovo činio čuda i brani nemoguće. Coloccini i Steven Taylor su se veoma trudili i nekoliko puta su loptu izbacivali sa gol linije, ali je na kraju Newcastle United ipak pobedio rezultatom 1:2.

Konačan rezultat: 1 : 2

NUFC: Krul, Debuchy, Steven Taylor, Coloccini, Santon, Perch (Sh.Ameobi 69), Cabaye, Gouffran (Anita 74), Sissoko (Yanga-Mbiwa 79), Gutierrez, Cisse.
          Subs n/u: Harper, Williamson, Bigirimana, Sa.Ameobi.

AVFC: Guzan, Clark, Vlaar, Baker, Lowton, Westwood, Bannan, N'Zogbia, Bennett (Weimann 46), Benteke, Bent (Agbonlahor 46).
          Subs n/u: Given, Ireland, Holman, Bowery, Lichaj.

Sudija: Mike Dean

Gledalaca: 30,334.

Očekivno s obzirom u kakvoj je formi Vila
          ♥Љубав према клубу не може да престане♥
          http://media.gorannecin.rs/2010/10/P...A0-2010-11.jpg

Comment

• XISCO OTIŠAO, KEVIN MBABU DOŠAO

Poslednjeg dana prelaznog roka bilo je prilično mirno u Newcastle United-u. Španac Xisco je konačno napustio Newcastle United za sva vremena. Posle četiri i po godine provedenih na pozajmici u nekoliko klubova ali primajući visoku platu od Newcastle-a, on je juče prešao u Cordoba-u.

Sa druge strane, Newcastle United je angažovao mladog Švajcarca koji ima svega 17 godina. Njegovo ime je Kevin Mbabu i stigao je iz Servette-a za tričavih 170.000 funti. Mbabu igra na poziciji defanzivnog veznog igrača

Kevin Mbabu

Comment

• NEWCASTLE UNITED - CHELSEA FC

U okviru 25. kola Premier League, Newcastle United dočekuje osvajača Champions League ekipu Chelsea. Meč se igra u subotu na St James' Park-u sa početkom u 3pm (GMT), odnosno u 16h (CET).

NUFC: Povređeni su Hatem Ben Arfa, Haris Vuckic, Ryan Taylor, Dan Gosling, dok su Sylvain Marveaux i Danny Simpson pod velikim znakom pitanja. Cheik Tiote je na Afričkom kupu nacija.

Sudija: Howard Webb

Blues @ SJP - Premier League era:

2011/12 Lost 0-3
              2010/11 Drew 1-1 Carroll
              2008/09 Lost 0-2
              2007/08 Lost 0-2
              2006/07 Drew 0-0
              2006/07 Lost 0-1 (LC)
              2005/06 Won 1-0 Bramble
              2004/05 Won 1-0 Kluivert (FAC)
              2004/05 Lost 0-2 (LC)
              2004/05 Drew 1-1 og(Geremi)
              2003/04 Won 2-1 Ameobi, Shearer
              2002/03 Won 2-1 og(Hasselbaink) Bernard
              2001/02 Lost 1-2 Shearer
              2000/01 Drew 0-0
              1999/00 Lost 0-1
              1998/99 Lost 0-1
              1997/98 Won 3-1 Dabizas, Lee, Speed
              1996/97 Won 3-1 Shearer 2, Asprilla
              1995/96 Won 2-0 Ferdinand 2
              1995/96 Drew 2-2 Albert, Beardsley (FAC) (lost on pens)
              1994/95 Won 4-2 Cole 2, Fox, Lee
              1993/94 Drew 0-0

Meč DIREKTNO na SK PREMIUM HD i na SPORTKLUBU 5 sa početkom u 16h (CET).

Comment

• MOUSSA SISSOKO NOVI HEROJ St JAMES' PARK-a

NEWCASTLE UNITED - CHELSEA 3 : 2

Na St James' Park-u poražen je aktuelni osvajač Chempions League ekipa Chelsea a navijači su dobili novog heroja. Njegovo ime i prezime je Moussa Sissoko.

Odličan fudbal viđen je na St James' Park-u. Vrelu "dobrodošlicu" imao je i ex-Mag Demba Ba, kojem je Coloccini posle jednog duela slomio nos. Nekoliko vrlo dobrih prilika za vođstvo propustili su igrači u crno belim dresovima. Udarce sa distance su oprobali Santon i Cabaye, dok je izglednu priliku imao i Cisse sa desetak metara, ali njegov udarac je Cech odbranio.

Igrao se 41. minut kada je sa pozicije levog krila u šesnaesterac gostiju centrirao Davide Santon. Na penaltiku se našao niko drugi nego Jonas Gutierrez, koji u maniru rasnog strelca glavom šalje loptu u malu mrežu levog ugla golmana Chelsea Cech-a za 1:0. Veliko slavlje na St James' Park-u.

Demba Ba je morao uz zvižduke i poneki aplauz da napusti igru zbog slomljenog nosa. Zamenio ga je Torres.

U nastavku igre Chelsea je stao na loptu i umirio igru, što im je potpuno odgovaralo.

Već u 55. minutu Frank Lampard udarcem sa 25 metara skida paučinu iz desnih rašlji Krul-ovog gola i izjednačava rezultat na 1:1. Prava raketa Frank Lampard-a, igrača koji Plavcima više nije potreban.

Samo šest minuta kasnije Juan Mata dovodi svoj tim u vođstvo od 1:2 felš udarcem sa petnaestak metara iskosa sa desne strane iz šesnaesterca Newcastle-a. Mata je skinuo ono malo paučine iz desnih rašlji Krul-ovog gola, koja je ostala posle Lampard-ovog gola. Činilo se da je utakmica završena, već u 61. minutu.

Međutim, tako nije hteo Moussa Sissoko. Prvo je Cisse na polovini igrališta napravio majmuna od Terry-a, okrenuo ga kao kikiriki, poslao upotrebljivu loptu za Gouffran-a, koji je istrčao kontru i uputio udarac ka Cech-u sa petnaestak metara. Golman gostiju brani udarac, ali je loptu odbio na penaltik gde se nalazio Moussa Sissoko, koji je pratio akciju i koji loptu šalje u praznu mrežu za 2:2, minut 68. Prvi gol Sissoko-a u crno belom dresu.

Hteo je Newcastle United do sva tri boda, videlo se to. Dve dobre prilike imao je Moussa Sissoko, ali je u oba navrata Peter Cech odlično reagovao i odbranio mu udarce.

Pet minuta pre isteka regularnog toka utakmice, Papis Cisse na proigravanje rezerviste Marveaux-a, sa pet metara levom nogom šalje loptu visoko na tribine.

Igrao se devedeseti minut, kada je Davide Santon po levom boku umakao svojim čuvarima i gurnuo povratnu loptu na ivicu šesnaesterca, gde se nalazio Moussa Sissoko. Usledio je ne toliko jak koliko precizan udarac i lopta se zakoprcala u mrežu donjeg desnog ugla golmana Cech-a za konačnih 3:2. Moussa Sissoko deli radost sa klupom crno-belih, dok je St James' Park u totalnoj ekstazi.

Duboko u sudijskoj nadoknadi Chelsea je vrištao za penalom, jer je navodno lopta u ruku pogodila Steven Taylor-a, ali Howard Webb je samo odmahnuo rukom.

Konačan rezultat: 3 . 2

NUFC: Krul, Debuchy, Taylor, Coloccini, Santon, Gutierrez, Perch, Sissoko (Yanga-Mbiwa 90+2), Cabaye, Gouffran (Marveaux 84), Cisse.
                Subs n/u: Anita, Bigirimana, Elliot, Sh.Ameobi, Obertan.

CFC: Cech, Ivanovic, Cahill, Terry, Cole, Lampard, Ramires, Mata, Oscar, Bertrand, Ba (Torres 43).
                Subs n/u: Ferreira, Marin, Turnbull, Azpilicueta, Benayoun, Ake.

Man of the Match: Moussa Sissoko

Sudija: Howard Webb

Gledalaca: 52,314 (primećen veliki broj Francuskih zastava. Benitez-u upućen slogan "fat Spanish waiter" - debeli Španski konobar)

P.S.
                Posle 25. kola Newcastle United se nalazi na 15. mestu sa sakupljenih 27 bodova, šest više od mesta koje vodi u drugu ligu. Sledeće subote čeka nas duel sa Tottenham-om u gostima, gde bi i remi bio dobar rezultat. Posle dve pobede, stvari izgledaju mnogo mnogo bolje nego pre samo nedelju dana.

Comment

• TOTTENHAM HOTSPUR - NEWCASTLE UNITED

U okviru 26. kola Premier League Newcastle United putuje u London, gde će se sastati sa vrlo nezgodnim Tottenham Hotspur-om. Meč se igra u subotu na White Hart Lane Stadium, sa početkom u 12.45 pm (GMT), odnosno 13.45h (CET). Newcastle United će imati podršku od 1750 svojih navijača.

NUFC: Povređeni su Dan Gosling, Ryan Taylor, Hatem Ben Arfa, Danny Simpson i Haris Vučkić. Cheik Tiote se vratio sa Afričkog Kupa Nacija i biće u konkurenciji za sastav.

Sudija: Phil Dowd

Magpies @ Cockerels - Premier League era:

2011/12: Lost 0-5
                  2010/11: Lost 0-2
                  2008/09: Lost 0-1
                  2007/08: Won 4-1 Butt, Geremi, Owen, Martins
                  2006/07: Won 3-2 Huntington, Martins, Butt
                  2005/06: Lost 0-2
                  2004/05: Lost 0-1
                  2003/04: Lost 0-1
                  2002/03: Won 1-0 Jenas
                  2001/02: Won 3-1 Acuna, Shearer, Bellamy
                  2000/01: Lost 2-4 Solano, Dyer
                  1999/00: Drew 1-1 Speed (FAC)
                  1999/00: Lost 1-3 Solano
                  1998/99: Lost 0-2
                  1997/98: Lost 0-2
                  1996/97: Won 2-1 Ferdinand 2
                  1995/96: Drew 1-1 Ginola
                  1995/96: Won 2-0 Sellars, Ferdinand (FR)
                  1994/95: Lost 2-4 Fox 2
                  1993/94: Won 2-1 Beardsley 2

Meč DIREKTNO na SPORTKLUBU sa početkom u 13.45h (CET).

Comment

• GARETH BALE SRUŠIO NEWCASTLE UNITED

TOTTENHAM HOTSPUR - NEWCASTLE UNITED 2 : 1

Kakav je fudbalski majstor Gareth Bale, dokazao je sa dva gola protiv sasvim solidnog Newcastle United-a u Premijerligaškoj utakmici na White Hart Lane-u. Upravo je golovima Bale-a Tottenham i pobedio Newcastle United rezultatom 2:1.

Poveo je Tottenham već u 5. minutu utakmice preko Gareth Bale-a, koji je bio precizan iz slobodnog udarca sa preko 25 metara, pogodivši levi donji ugao gola golmana Newcastle United-a Tim Krul-a, što je bilo dovoljno za 1:0.

Prvu priliku za Newcastle United imao je Papiss Cisse, koji je glavom sa desetak metara uputio udarac ka golu Lloris-a, ali je njegov udarac završio pored gola.

Sredinom prvog poluvremena, tačnije u 24. minutu, Yoan Gouffran na proigravanje Sissoko-a šutira desnom nogom sa dvanaest metara ka Lloris-u, međutim, lopta na svom putu kači defanzivca domaćih Dawson-a u leđa, menja pravac i završava u mreži domaćih za 1:1. Prvi gol Gouffran-a u dresu Newcastle-a.

Do kraja poluvremena Tottenham je imao dve polušanse preko Dempsey-a i Bale-a. Sa druge strane Cabaye je zadavao dosta muka Pevcima udarcima sa distance.

U drugom poluvremenu Tim Krul je u nekoliko navrata testiran udarcima sa distance.

Međutim, možda i ključni momenat meča dogodio se u 55. minutu kada je Kyle Walker nehotice povredio Gouffran-a. Yoan je sa terena iznešen na nosilima sa maskom kiseonika i prevežen do obližnje bolnice, gde je rendgen srećom pokazao da noga nije slomljena.

U 78. minutu, Gareth Bale je iskoristio smušenost Steven Taylor-a i Coloccini-a, prihvatio loptu na polovini igrališta, stuštio se ka Krul-u i iskosa sa leve strane loptu poslao kroz noge Newcastle-ovom čuvaru mreže , za konačnih 2:1.

Do kraja utakmice Gareth Bale je još tri puta mogao da se upiše u strelce ali i Krul je morao nešto da odbrani na ovom meču.

Sa druge strane, rezervista Shola Ameobi je mogao da donese bod svom timu, ali je njegov udarac sa šest metara odbranio Hugo Lloris.

Posle skoro osam minuta nadoknade vremena, sudija Phil Dowd je označio kraj meča.

Konačan rezultat: 2 : 1

NUFC: Krul, Debuchy, S.Taylor, Coloccini, Santon, Cabaye, Perch (Tiote 81), Gutierrez (Shola Ameobi 85), Sissoko, Gouffran (Marveaux 57), Cisse.
                    Subs n/u: Harper, Yanga-Mbiwa, Anita, Obertan.

Spurs: Lloris, Walker, Dawson, Caulker, Naughton (Assou-Ekotto 74), Dembele ( Livermore 90+3), Parker, Lennon, Holtby (Adebayor 68), Dempsey, Bale.
                    Subs n/u: Friedel, Vertonghen, Gallas, Sigurdsson.

Man of the Match: Gareth Bale

Sudija: Phil Dowd

Gledalaca: 36,244 (oko 1750 Toon Army. U loži Mike Ashley i Derek Llambias kao i Roy Hodgson

P.S.
                    Posle 26. kola nalazimo se na 16. mestu Premier League sa sakupljenih 27 bodova i sa samo četiri boda više od zone ispadanja. U četvrtak igramo sa Metalist Kharkiv na St James' Park-u u okviru Europa League.

Comment

• NEWCASTLE UNITED - METALIST KHARKIV

Četvrtak je rezervisan za utakmice Europa League. Na St James' Park-u, Newcastle United dočekuje Ukrajnsku ekipu Metalist Kharkiv. Meč počinje u 8.05pm (GMT), odnosno 21.05h (CET).

NUFC: Povređeni su Hatem Ben Arfa, Dan Gosling, Ryan Taylor i Haris Vuckic, dok je Danny Simpson pod znakom pizanja baš kao i Sammy Ameobi.

Mathieu Debuchy i Yoan Gouffran nemaju pravo igranja, dok trojac Massadio Haidara, Moussa Sissoko, Mapou Yanga-Mbiwa imaju pravo igranja.

Sudija: Tom Harald Hagen (Norway)

Comment

• BEZ GOLOVA NA St JAMES' PARK-u

NEWCASTLE UNITED - METALIST KHARKIV 0 : 0

Na St James' Park-u nije bilo golova. Posle devedeset minuta rezultat je glasio 0:0.
                        Cisse-u su dva gola poništena zbog navodnih ofsajda.

Revanš u Ukrajni za sedam dana.

Newcastle: Krul, Yanga-Mbiwa, Steven Taylor, Coloccini, Santon, Obertan (Marveaux 62), Tiote (Shola Ameobi 79), Cabaye, Gutierrez, Sissoko, Cisse.
                        Subs not used: Elliot, Simpson, Anita, Perch, Haidara.

FC Metalist Kharkiv: Goryainov, Villagra, Gueye, Torsiglieri, Fininho, Torres, Marlos (Willian 73), Edmar, Cleiton Xavier, Sosa, Cristaldo (Jakson 81).
                        Subs not used: Disljenkovic, Berezovchuk, Shelayev, Blanco, Krasnopyorov.

Gledalaca: 30,157

Sudija: Tom Harald Hagen (Norway)

Comment

• METALIST KHARKIV - NEWCASTLE UNITED

U četvrtak u okviru Europa League, Newcastle United putuje na revanš u Ukrajnu, gde će snage odmeriti sa ekipom Metalist Kharkiv. Posle nerešenih 0:0 na St James' Park-u, očekuje nas buran meč na Metalist Stadium, kapaciteta 40.000 mesta). Meč počinje u 6pm (GMT), odnosno 19h (CET). Newcastle United će imati podršku 360 svojih navijača.

NUFC: Hatem Ben Arfa, Dan Gosling, Ryan Taylor i Haris Vuckic su povređeni, dok je Sammy Ameobi pod znakom pitanja. Mathieu Debuchy i Yoan Gouffran nemaju pravo igranja za Newcastle United u Europa League.

Sudija: Serge Gumienny (Belgium)

Meč DIREKTNO na ESPN UK sa početkom u 19h (CET).

Comment

• NEWCASTLE UNITED PRESKOČIO METALIST

METALIST KHARKIV - NEWCASTLE UNITED 0 : 1

Na nekoliko stepeni ispod nule u dalekoj Ukrajni, tačnije u Kharkiv-u, Newcastle United je zagrejao srca svojih navijača, savladavši neugodni Metalist rezultatom 0:1. Jedini strelac na utakmici bio je Shola Ameobi koji je sa jedanaest metara poslao golmana domaćih Goryainov-a u jednu stranu a loptu u drugu stranu. Sve se to dešavalo u 64. minutu utakmice.

Treba napomenuti da je golman Newcastle United-a Tim Krul činio čuda na golu, odbranivši nekoliko "zicera" igračima Metalist-a.

Konačan rezultat: 0 : 1

NUFC: Krul, Simpson, Yanga-Mbiwa, Coloccini, Haidara, Sissoko, Anita (Perch 76), Cabaye (Bigirimana 87), Marveaux, Shola Ameobi, Cisse (Gutierrez 75).
                            Subs n/u: Elliot, Gosling, Obertan, Steven Taylor.

Metalist: Goryainov, Villagra, Gueye, Torsiglieri, Fininho, Torres (Willian 66), Edmar (Blanco 82), Marlos (Jakson 67), Cleiton Xavier, Sosa, Cristaldo.
                            Subs n/u: Disljenkovic, Berezovchuk, Shelayev, Krasnopyorov.

Sudija: Serge Gumienny (Belgium)

Gledalaca: 39,973 (oko 500 Toon Army)

Newcastle United je ušao među 16 najboljih klubova Europa League gde će u narednoj rundi takmičenja igrati sa Ruskom ekipom Anzi Makhachkala.

Comment

• OVO JE PRAVI NEWCASTLE UNITED

NEWCASTLE UNITED - SOUTHMAPTON 4 : 2

Ponovo je viđen spektakularan fudbal na St James' Park-u i ponovo su navijači Newcastle United-a otišli kući nasmejani i pevajući, jer su Svrake pobedile rezultatm 4:2.

Međutim, Southampton je imao start iz snova jer je već u trećem minutu utakmice poveo 0:1 preko Morgan Schneiderlin-a.

Rano vođstvo gostiju nije demoralisalo dupke pun St James' Park kao i igrače u crno belim dresovima. Igrao se 33 minut kada je Gouffran sa pozicije levog krila ušao u šesnaesterac gostiju i negde sa ivice peterca se odlučio na udarac. Njegov udarac brani golma crvenih Boruc, ali tako odbija loptu na peterac gde je u preznu mrežu šalje Moussa Sissoko, za 1:1. Treći gol Sissoko-a u crno belom dresu.

Tri minuta pre odlaska na odmor viđena je lepotica sezone. Elliot je poslao dugu loptu na Jonas-a, koji je nije ni dotakao. Ona je pala na dvadeset pet metara od gola gostiju gde se nalazio Papiss Cisse. Bez imalo oklevanja Cisse je raspalio po lopti i ona se zakoprcala pod samu prečku Boruc-ovog gola za 2:1, minut 42. Još jedan spekatkularn gol Cisse-a. Ovaj gol me je podsetio na onaj Shearer-ov protiv Everton-a.

Poluvreme: 2 : 1

Kakoo je drugo poluvreme počelo, bilo je vidljivo da Southampton želi do novog gola. To su i učinili već u 50. minutu preko Ricky Lambert-a, koji je umakao pažnji Steven Taylor-a i sa pet metara smestio loptu iza leđa Elliot-u, za 2:2.

Ruku na srce, u minutima koji su sledili, Newcastle nije igrao ništa. Međutim, u 66. minutu Debuchy je sa pozicije desnog krila hteo da proigra Cisse-a, ali lopta je u ruku pogodila defanzivca Svetaca Fox-a i sudiji Chris Foy-u nije preostalo ništa drugo nego da pokaže na belu tačku. Siguran izvođač sa bele tačke bio je Yohan Cabaye, koji je šutirao u Boruc-ov desni ugao, dok je on odleteo u njegov levi ugao za 3:2, minut 67.

Još jedan gol u mreži gostiju je bio neophodan, kako bi gosti shvatili da na St James' Park-u danas neće odneti ni bod. Davide Santon je prodro po levom boku, poslavši loptu paralelno sa gol linijom, međutim, na dva metra od sopstvenog gola, današnji tragičar Fox je pokušao loptu da izbije u polje, ali je pogodio saigrača Joos Hooiveld-a i lopta se od rikošeta odbija u mrežu za konačnih 4:2, minut 79.

Dan smo završili sa šest bodova prednosti od zone ispadanja...lepo zar ne?

Konačan rezultat: 4 : 2

NUFC: Elliot, Debuchy, S.Taylor, Santon, Coloccini (Yanga-Mbiwa 46mins), Cabaye (Perch 77mins), Tiote, Gouffran (Anita 88mins), Sissoko, Gutierrez, Cisse.
                              Subs n/u: Alnwick, Sh.Ameobi, Marveaux, Obertan.

SFC: Boruc, Clyne, Yoshida, Hooiveld, Shaw (Fox 57mins), Schneiderlin, Cork, Rodriguez (Puncheon 81mins), S.Davis (Ramirez 65mins), Lallana, Lambert.
                              Subs n/u: K.Davis, Fonte, Mayuka, Ward-Prowse

Sudija: Chris Foy

Gledalaca: 52,259 (1,653 gostujućih navijača)

Pre početka meča intonirana je La Marseillaise - Francuska nacionalna himna, dok su navijači na St James' Park-u napravili koreografiju u vidu Francuske zastave. Viđeno je mnogo, mnogo Francuskih zastava...

Last edited by Mags Serbia; 24-02-13, 20:48.

Comment

• CLUB STATEMANT: NILE RANGER

Sa nufc.co.uk:

"Newcastle United can confirm that Nile Ranger has today left the club by mutual consent."

Comment

Working...
                                X