No announcement yet.

Newcastle United

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jedva čekam novu sezonu i direktne prenose Newcastlea na Sportklubu . Ne mogu izdržati više

Comment

• Dobrodosao na forum! ;)
      sigpic

Comment

• LEEDS UNITED SLAVIO PROTIV NEWCASTLE UNITED-a

LEEDS UNITED - NEWCASTLE UNITED 3 : 2

Dve grube greške golmana Newcastle United-a, Fraser Forster-a, koštale su Newcastle United, makar remija na Elland Road-u. Leeds United je, čini se, veoma lako izašao na kraj sa Newcastle United-om, pobedivši rezultatom 3:2.

Poveo je Leeds već u četvrtom minutu, kada je Forster-u lopta ispala iz ruku, pravo na nogu Patrick Kisnorbo-u, koji se sa loptom ušetao u praznu mrežu, dovoljno za 1:0

Newcastle United je na 1:1 izjednačio posle pola sata igre preko Steven Taylor-a, koji je hvatao volej, posle jednog kornera, kojeg je izveo Yohan Cabaye.

Domaći su do kraja poluvremena vrištali za penalom, posle igranja rukom Steven Taylor-a u svom šesnaestercu. Nešto kasnije, Leeds-u je poništen i gol zbog ofsajd pozicije.

Leeds je ponovo došao u vođstvo, samo minut posle trostruke izmene u 67. minutu, koju je izvršio Alan Pardew. Ovoga puta, Leeds-u je gol poklonio defanzovac Newcastle-a, Mike Williamson. Naime, Williamson je loptu poklonio Lloyd Sam-u, koji to mirno rešava, šaljući loptu pored nemoćnog Forster-a, za 2:1, minut 67.

Ni tada se Newcastle nije predavao i preko Haris Vučkić-a, ponovo poravnava rezultat na 2:2 u 76. minutu

Meč je išao ka remiju, ali tako nije hteo Fraser Forster, koji ponovo poklanja loptu, ovoga puta Billy Paynter-u, koji udarcem glavom, postavlja konačan rezultat 3:2 u 85. minutu meča.

Konačan rezultat: 3 : 2

NUFC: Forster, Simpson (Dummett 81), Tavernier (R.Taylor 57), Williamson, S.Taylor, Cabaye, Barton, Gosling (Vuckic 67), Ba, Shola Ameobi (Best 67), Gutierrez (Sam Ameobi 67).

Gledalaca: 20.457 (preko 4000 Toon Army)

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• JOEY BARTON NA TRANSFER LISTI

Posle najnovijih Barton-ovih piskaranja na twitter-u, Newcastle United je izdao saopštenje, da je Joey Barton stavljen na transfer listu i da može da ode kao slobodan igrač.

Sa nufc.co.uk:

"Newcastle United can confirm that Joey Barton has been placed on the transfer list today (Monday).

The player has been advised that he can leave the club on a free transfer"

Da podsetimo, Joey Barton je u nedelju na twitter-u, napisao sledeće:

"If only we as players could tell the fans exactly how it is, without them above fining us lots of money. There will be a time and a place.

"If it wouldn't effect team morale and cause unrest within the dressing room, am certain Jose's comments would be the tip of the iceberg.....

"And again it would be left to those magnificent fans to pick up the remnants of their once great football club.

"If I wanted to leave, I'd just come out and say 'I want to leave'. Things need addressing as am not prepared to go through a relegation again.

"If I didn't care, I'd say f**k all and pick my money up.
          "

Samo nekoliko sati posle klupskog saopštenja za javnost, Joey Barton je na twitter-u postavio sledeće:

"Somewhere in those high echelons of NUFC, they have decided I am persona non grata. I am on a free but the honour of wearing those B+W stripes, surpasses that.

One day the board might realise, what the shirt signifies. HONOUR and PRIDE. Thanks for your continued support.."

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• JOŠ MALO O JOEY BARTON-u

NUFC statement (Thursday):

"We understand the level of interest in the club's decision to offer Joey Barton a free transfer.

"However, it would not be dignified, nor would it serve any useful purpose at this present time, for either the club or Joey to air their private issues on this matter in public.

"The club and the player have important business to focus on over the coming days and both parties have come to an agreement that we will not comment further at this time."

Alan Pardew:

"I've never closed the door on anyone and I'm not closing the door on Joey. He trained with the development team today and, who knows, he may train with the first-team soon.

"It's a situation I didn't envisage being in. Joey is a great player and you want great players in your team. It's very important as a football club that you are all pulling in the same direction -- at this moment of time where Joey is not pulling in the same direction.

"That's not to say that can't change in a short period of time. I'm still reflecting on the situation, as is Joey at this present time, on how best to resolve this issue. I think that is important at the moment.

"Maybe if it wasn't for Twitter and this instant media it may have got resolved on Monday morning with me and Joey in my office. The problem with Twitter -- we need to get a hold of this - we have got nothing from the Premier League on how to deal with this.

People are tweeting when in an emotional state. Putting something out instantly can be very, very, damaging. Not only to a football club but to any organisation and it could be to the police too, which I've seen on occasion.

"I spoke to Sir Alex Ferguson, and United's policy is that nobody at their club can comment about the football club (via social networks). It's in breach of contract if you are criticising the owner, the masseur, a player, anyone at the football club ... injury news, that causes problems too ".

"I'm not against those sites, and I don't think many managers in the Premier League are, but they have to be careful not to mention the football club."

"We've notified the players this morning- they've probably seen it as another sort of dictatorial moment from us but we've had to issue them legally with a letter to say this is not right, it's a breach of contract and you have to understand you're going to be fined and disciplined for that. It can't happen. Sir Alex shared with me quite ferociously how difficult this Twitter issue is for clubs, particularly managers.

"Joey will dictate what happens because he's got another year on his contract here. Joey will decide. But if he wants to stay then he has to pull in the same direction as us.

"Everybody was very angry this week and there were decisions on both sides that were made with that anger still at the surface but I cannot and will not run a football team where a player isn't pulling for the team. It was evident that whatever happened with Joey's mind affected the team. I can't accept that.

"It hasn't been the most perfect pre-season. I don't think Newcastle United are in chaos but are we having a difficult week? Yes. Do we need to get our fans into a better place? Yes. Does the team need to improve on the pitch? Yes."

"The problem I've got with the group at the moment is that they want to see one or two players coming through the door. I'm making it very, very clear to Derek and Mike that we need one or two boys in this door. Now."

Comment

• SWANSEA CITY DOVEO WAYNE ROUTLEDGE-a

Sada već bivši igrač Newcastle United-a, Wayne Routledge, potpisao je trogodišnji ugovor, sa novim Premijerligašem, Swansea City. Visina transfera nije objavljena, ali spekuliše se, da je za Routledge-a, Newcastle United inkasirao oko 2 miliona funti.

Routledge je igrao za Crystal Palace, Tottenham, Portsmouth (loan), Fulham (loan), Aston Villa, Cardiff City (loan), QPR, Newcastle, QPR (loan) i sada Swansea City.

Comment

• NEWCASTLE UNITED - FIORENTINA

Newcastle United svoju poslednju predsezonsku utakmicu igra sa Italijanskom ekipom Fiorentina. Meč se igra u subotu, na St James' Park-u, sa početkom u 3pm (GMT).

NUFC: Joey Barton nije trenirao sa ekipom zbog slučaja twitter, tako da neće biti u konkurenciji za tim. Uprkos tome, što je nešto slično radio, Jose Enrique će konkurisati za mesto u timu. Cheik Tiote se još uvek nije vratio iz Afrike, jer je imao problema sa vizom. Naime, njemu nije produžena viza, tako da nije ni mogao iz Amerike da se ukrca na avion za Englesku. Tiote je umesto u Englesku, odleteo za Afriku u Obalu Slonovače, ptotom i u Ganu, jer se tamo nalazi ambasada Obale Slonovače. Povređeni su Hatem Ben Arfa, Shane Ferguson i Danny Guthrie.

Newcastle United i Fiorentina su se jedini put sastali u finalu Anglo Italian Cup-a, juna 1973. godine, gde je Newcastle United pred 45.000 gledalaca slavio rezultatom 1:2.

Comment

• UTAKMICU NEWCASTLE - FIORENTINA PREKINULA KIŠA

NEWCASTLE UNITED - FIORENTINA 0 : 0 (PREKINUTO U 64. MINUTU ZBOG JAKE KIŠE)

Veoma jaka kiša, praćena grmljavinom i gromovima, kao i potpuno natopljen teren St James' Park-a, primorale su sudiju Mark Halsey-a, da u 64. minutu, prekine meč, između Newcastle United-a i Fiorentina-e. Rezultat u tom momentu, glasio je 0:0.

Još pre samog početka meča, kiša je počela da pada, međutim, za vreme samog meča, ona je padala kao iz kabla. Mnogi su očekivali da pored St James' Park-a, vide i Noja, kako gradi barku.
                  Međutim, to nije omelo Alan Pardew-a, da na potpoljeni teren St James' Park-a, koji je više izgledao kao bazen, pošalje sledećih XI igrača (bez vaterpolo kapica): Tim Krul, Danny Simpson, Jose Enrique, Fabricio Coloccini (c), Steven Taylor, Dan Gosling, Yohan Cabaye, Haris Vuckic, Jonas Gutierrez, Peter Lovenkrands, Leon Best.

Na samom startu meča, oba golmana su se istakla. Prvo je Artur Boruc odbranio slobodnjak Cabaye-u, dok je sa druge strane Tim Krul maestralno odbranio udarac Alberto Gilardino-u, sa samo šest metara.

Kiša je padala i padala, dok je Gutierrez stvorio divnu priliku Best-u, koji se nije najbolje snašao. Nešto kasnije, ponovo Tim Krul briljira, odbranivši udarac, ovoga puta Alessandro Gamberini-u.

Do kraja poluvremena, Jose Enrique umalo nije postigao autogol, ali je i to Krul sprečio.

Poluvreme: 0 : 0

Na poluvremenu, Pardew pravi četvorostruku izmenu, ubacivši u igru Fraser Forster-a, Shola Ameobi-a, Demba Ba i Sylvain Marveaux-a, zamenivši Tim Krul-a, Jonas Gutierrez-a, Leon Best-a i Dan Gosling-a.

Samo tri minuta proteklo je u drugom poluvremenu, kada je Demba Ba bio u prilici da dovede svrake u vođstvo, ali je njegov udarac glavom, zvaršio tik pored stative Fiorentininog gola.

U 50. minutu meča, Stefan Jovetić testira Fraser Forster-a, ali ovaj je budan i brani mu udarac. Dva minuta kasnije, Forster brani udarac Lazzari-u.

Fiorentina je pritiskala, ali je baš u tim momentima (59. minut), Pardew u igru ubacio Ryan Taylor-a, umesto Peter Lovenkrands-a.

Međutim, sudija Halsey je pozvao trenere oba tima, Alan Pardew-a i Sinišu Mihajlovića na konsultacije i u dosluhu sa njima, prekinuo meč u 64. minutu. Možda je tako i najbolje, da se niko od igrača ne povredi.

Konačan rezultat: 0 : 0 (prekinuto u 64. minutu zbog kiše biblijskih razmera)

NUFC
                  : Tim Krul (sub Fraser Forster 46), Danny Simpson, Jose Enrique, Fabricio Coloccini (c), Steven Taylor, Dan Gosling (sub Demba Ba 46), Haris Vuckic, Yohan Cabaye, Jonas Gutierrez (sub Sylvain Marveaux 46), Leon Best (sub Shola Ameobi 46), Peter Lovenkrands (sub Ryan Taylor 59).

Sudija: Mark Halsey

Gledalaca: 12,656 (loše vreme i skupe ulaznice (20 funti), mnoge su odvratili, da prisustvuju današnjem meču)

Last edited by Mags Serbia; 07-08-11, 20:29.

Comment

• GABRIEL OBERTAN U NEWCASTLE UNITED-u

Sada već bivši vezni igrač Manchester United-a, Gabriel Obertan, potpisao je trogodišnji ugovor sa Newcastle United-om. Visina transfera nije objavljena, ali se spekuliše, da je on negde oko tri miliona funti.

Comment

• SHOLA AMEOBI PRODUŽIO UGOVOR NA JOŠ DVE GODINE

Napadač Newcastle United-a, Shola Ameobi, produžio je ugovor sa klubom na još dve godine. Uprkos tome, što će u oktobru napuniti 30 godina, ovaj ugovr će ga na St James' Park-u zadržati do leta 2104. godine.

Comment

• Nadam se da igramo u subotu......ne znam kakvko je stanje u Newcastle-u, ali vec u napred predvidjam lood mec.........sve najbolje u predstojecoj sezoni....xD

Comment

• I ja se nadam daleko su oni od Londona ali ovo sranje se širi nenormalno -.-
                          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Meč se igra, nemojte brinuti, brinite samo za rezultat. ;)

Comment

• JOSE ENRIQUE U LIVERPOOL-u

Jose Enrique je u Liverpool-u, gde obavlja medicinske testove, kako bi finalizirao prelazak u Liverpool FC. Iako zvanično, visina transfera nije objavljena, ona se kreće oko 6 miliona funti. Ovu vest objavili su zvanični site-ovi i Newcastle United-a i Liverpool-a.

Last edited by Mags Serbia; 11-08-11, 13:59.

Comment

• Mags to je gotov posao vec, on je na putu i danas bi trebalo da se to sve zavrsi. Evo i Barton vec pise po Twitteru kako mu je zao sto mu je dobar drug otisao. Ceka se potpis i to je to.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X