Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2010 (FA pijaca, tracevi, trejdovi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA Offseason 2010 (FA pijaca, tracevi, trejdovi, draft i jos mnogo toga...)

Udonis Haslem will be back with the Miami Heat next season. The veteran power forward confirmed his return to the Sun Sentinel in a text message that read: "Turned down full mid level from Dallas and Denver. See u next season." Instead of a four-year package that would have been in excess of $25 million, Haslem is expected to sign off on a four-year Heat package at about half that total.

Tyson Chandler confirmed to Yahoo! Sports that he is being traded from the Charlotte Bobcats to the Toronto Raptors as part of a three-team deal that also includes the Phoenix Suns.

Adrian Wojnarowski: Nets and Warriors are finalizing sign-and-trade for Anthony Morrow that will return a $4 million trade exception to GState, sources tell Y!

Ross Siler: Jazz are expected to spend week evaluating what they could get in free agency for what cost of re-signing Wesley Matthews would be.

Quentin Richardson has agreed in principle to a multi-year contract with the Orlando Magic, a league source tells Y! Sports.
    Nadam se da ovo znaci da JJ stize u Bulls-e! +*@WT*48*

The Dallas Mavericks, seeking youth and front-line help, have agreed to a two-year deal with 6-foot-11 project Ian Mahinmi, a source with knowledge of the team said Monday.

3 teams FA Anthony Tolliver looking at: Warriors, Jazz, Hawks. Remains interested in Warriors even though qualifying offer wasn't picked up.

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odg: NBA Offseason 2010 (FA pijaca, tracevi, trejdovi, draft i jos mnogo toga...)

Derek Fisher has decided to remain with the Lakers.

"I have decided to continue with Kobe, continue with our teammates and the fans of Los Angeles," Fisher said in a statement. "While this may not be the most lucrative contract I've been offered this offseason, it is the most valuable. I am confident I will continue to lead this team on and off the court. Let the hunt for six begin."

Eto, Derek ostaje i sampionski tim ce biti na okupu bar jos jednu sezonu. @(*6sd$%
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jose Manuel Calderon je prešao iz Toronto-a u Charlote Bobcats-e u trade-u u kojem će Tornto dobiti Leandra Barbosa-u, Tyson Chandler-a i Boris Diaw-a dok će u redovima Raptors-a igrati Reggie Evans i Dwayne Jones.

Kao što je T-Mac rekao Udonis Haslem je potpisao petogodišnji ugovor sa Miami-em po kojem će zaraditi 20 miliona $ što je gotovo duplo manje nego što je mogao u Nuggets-ima i Dallas-u *%@(D!RY- a uz njega je i definitivno član Miami-a postao Mike Miller dakle prgovori su završeni.

Miami bi mogao uskoro da se pojača igračima koji igraju Summer League a to su John Scheyer, Shavlik Williams, Patrick Beverly kao i rookie- Pittman, Butler i onaj treći kojem sam zaboravio ime &(/+q

Takođe, Tiago Splitter je postao član San Antonio Spurs-a. Pik iz 2007 godine je tako nakon tri godine u Evropi odlučio da ode u Nba. Dobio je Mid-Level po kome će zarađivati 5.8 miliona $ iako je mogao zaraditi više u Španiji odlučio se za Nba

Utah Jazz je izgleda našla zamenu za Carlosa Boozer-a u vidu Al Jefferson-a. Kako mnogi izvori lige govore za sada su u opciji samo pikovi koje bi Minnesota dobila ali sve je veoma blizu realizacije videćemo šta će se tu još dešavati.
        Kendrick Perkins će pauzirati najmanje šest meseci zbog povrede kolena koju je zadobio u finalnoj seriji protiva Lakers-a
        P.S. Nek je Dallas ostao bez ikoga samo zbog ono Cuban-a idiota on će proveravati kako je Miami došao do Wade-a Bosh-a i James-a &*(@W6
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Tyson Chandler and Alex Ajinca have been dealt by the Bobcats to Dallas for the non-guaranteed contract of Erick Dampier, Matt Carroll and Eduardo Najera, according to a source.

Chandler believed he would be traded to the Raptors on Monday, but owner Michael Jordan backed out of the trade.

$JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}|
          &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6

Kreteni, idioti. Jel pijete benzin umesto vode?
          Odbili Jefferson-a za Dampiera, igraca koji u proseku ima 20 poena, 10 skokova. Uzeli kretena,sa prosekom 6 poena,6 skokova. Koj moj davali Haywood-u nov ugovor. Idioti &*(@W6

Jefferson otisao u Utah-u.

Comment

E vidis, procitao sam da je MJ odbio trade u zadnjem trenutku, ali sam mislio da Diaw i Chandler ipak idu u Toronto.
            U jbt, al' su ga zakomplikovali...

Jefferson je dobra zamena za Booz-a, ovo izgleda znaci da Millsap opet nece biti starter.
            sigpic

Comment

Chandler u Toronto bi bilo normalno. Sta ce nama?Mi imamo Haywood-a. Minesota nudila Jefferson+ Sessions za Dampier-a+ Barea i mi necemo.
              Onda smo hteli Shaq-a. I sada ovog sto se povredjuje non-stop.

Big Z ide u Miami.

Comment

Procitao sam da Z treba da predje u Heat, ali nisam znao da je zavrsen posao.
                Prvo Juwan, sad i Z, izgleda da su igrace za klupu trazili u gerontoloskom centru. &*#GI(]

Slazem se Roddy, Chandler vam ne treba, posebno sto je tu i Damp, to znaci da imate 3 teskasa u rosteru. #%d*
                Sessions je odlican backup PG, takodje je i combo guard (znaci moze da se izvuce i na dvojku), video sam da smo i mi zainteresovani za njega...
                sigpic

Comment

Sad imamo Haywood-a, Chandlera i onog malog od juce Mahinmi.

Erick je otisao, Sad ce ga Bobcats-i otpuste i moze da ode u Miami. $#^%RT I osvoji titulu.
                  Jefferson moze da igra i 4 i 5, a ovaj samo 5.

Chicago je zainteresovan i za Josh-a Howarda. @(*6sd$%

Comment

A, Damp je zavrsio u Charlotte-u? fghj48d Pa i jeste mi bilo cudno kako Bobcats-i nikog nisu dobili u svom ovom ludilu. $#^%RT
                    Jefferson je dobar igrac, samo je malo lud i imao je ozbiljnu povredu skoro, ali je i dalje relativno mlad i ima dosta toga da pokaze.

Video sam za Howard-a, bio bi dobar backup na trojci, mozda cak i da se spusti na beka sutera, ali samo za minimum.
                    Jbt, mi cemo na kraju imati 12 dobrih igraca, kao da se mecevi igraju svaki dan pa da treba tolika rotacija. h5g6k8

Roddy, je l' dolaskom Chandler-a Shaq definitivno ne dolazi u Dallas? @(*6sd$%
                    sigpic

Comment

Iskreno ja sam hteo da vidim Shaq-a. Vise imam poverenja u njega nego u Chandlera. Shaq bi mogao da igra 20 minuta,malo da razgrne. Dirk je rekao,da bi voleo Shaq-a. Danas se samo o tome pricalo.
                      Al sada je to nemoguce.Jedino ako nece da imaju 4 centra. $#^%RT

Sada slede nove vestiallas will now try to complete the signing of free-agent forward Al Harrington. The Mavericks, sources said, have extended an offer to Harrington starting at the full $5.8 million mid-level exception.

Ako hocete Howard-a, nemojte ga na beka sutera.Mi smo ga koristili na 2, i imao redovno prosek 3-14 FG.

Comment

• Odg: NBA Offseason 2010 (FA pijaca, tracevi, trejdovi, draft i jos mnogo toga...

Desava li se nesto u Orlandu?
                        Odlasci?
                        Dolasci?

Comment

Video sam da je Dirk kratko i jasno rekao "I want Shaq!" $#^%RT
                          Mozda ce Chandler biti poslat dalje, ko ce ga znati. h5g6k8 On je dobar u defanzivi, dobro igra odbranu na strani pomoci, znaci odlicno pomaze kada bek probije i kad su u pitanju banane iz drugog plana, ali mu napad nije jaca strana.
                          Sto se tice Harrington-a, mozda mu je mnogo MLE pocev od 5.8 miliona, mada ono jbg, dobar je on igrac, posebno kada ga krene sut zna da bude nezgodan jer siri odbranu protivnika i pravi mnogo prostora za prodore.

Howard je dobar igrac, ali sam malo skeptican zbog ove povrede koju je doziveo u Washington-u, a pre toga je imao nesto ozbiljno i dok je igrao za Dallas ako se dobro secam. Svejedno, ne bi on bio starter, nego back-up za Deng-a i ko vec bude startni SG.

P.S. Greota brate sto cesce ne dolazis na forum bas se lepo ispricamo svaki put. +*@WT*48*
                          sigpic

Comment

• Odg: NBA Offseason 2010 (FA pijaca, tracevi, trejdovi, draft i jos mnogo toga...

[quote author=phenom link=topic=2597.msg148107#msg148107 date=1279050360]
                            Desava li se nesto u Orlandu?
                            Odlasci?
                            Dolasci?
                            [/quote]
                            Dosao Q Richardson, a jos niko nije otisao, bar koliko ja znam.
                            JJ Reddick kao sto sam ti vec rekao ima ponudu Bulls-a, ceka se odgovor Magic-a, a i Matt Barnes je po svemu sudeci na izlaznim vratima. @(*6sd$%
                            sigpic

Comment

Ma cekam da pocne sezona, pa onda da se raspricam. A sad nemam cime da se pohvalim. Vi dovodite igrace koji vam trebaju,mi skupljamo ko na pijaci sa parolom" Krpim lonce i serpe". Miami dovede dream team.A za Chandlera, jeste on dobar u odbrani, ali je uvek povredjen.

Top secret: Dalas je imao ludu ideju da dovede CP3. Zato su odbijali ponude. Hteli su da iskoriste Erick-a za CP3.Nemoj nikom da kazes, to ne zna ni CP3, ni NO, samo mi . $#^%RT

Comment

*T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                                E jesi legenda, nema sta! +*@WT*48*

Evo nekih razmisljanja o trade-u: Damp is expected to be bought out, so I don't quite get this. The Calderon deal at least filled a need, why was Charlotte so desperate to unload Chandler that they took a couple of bad multi-year contracts? Maybe they get Damp's bird rights and re-sign him for cheaper?

Ako vec niste videli, evo odlicna interaktivna lista sa FA-ima.
                                http://www.nba.com/freeagents/2010/

Odo' ja da gledam Bulls-e, igraju prvi mec letnje lige, valjda ce se neko dobro pokazati.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X