Wimbledon 2021.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Wimbledon 2021.

Nema nikog, niko ništa ne priča, pa da se ja okuražim.
    Evo opet jedne samo teme za sve na W21, dugo čekanog turnira, s obzirom da prošle godine nije igran iz dobro poznatih razloga.
    Pored povlačenja Nadala, Gofana, Raonića i sigurno još nekog, biće veoma zanimljivo 🥸

Muške kvalifikacije počinju sutra

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Beretini definitivno 2.favorit na ovom W, a zbog povlacenja Nadala upada u top 8 nosilaca, sto je odlicno.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Nada umire poslednja.
        “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Srecom pa je Federer tu, ovaj nas uvek nadje nacin da usere kada mu se konkurencija proredi. Nadam se da ce Rog makar do qf a uz njega i Thiem, Tsitsipas, Beretini i Medo.
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

Za Novaka je bitno da je turnir jak. Nema veze da li je Federer tu. Nece on nikoga podceniti.

Comment

Nije Deda više konkurencija.
              “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Originally posted by MareLFC View Post
                Slažem se da će Medvedev biti mnogo opasan na Vimbldonu.
                Igra previše ravno, loptice odskaču nisko, protivnici konstantno moraju biti savijeni u kolenima, a na to dodajmo sjajan servis i 1 do 2 laka poena u svojim servis gemovima. Njegov problem će biti FH, pre svega nameštanje za isti, to će mu biti ključ da bi se borio za titulu.
                Bitno mu je da ga zaobidju mine u prvim kolima tipa Štruf, Kirijos, Anderson, Opelka, kao što je otprilike slučaj sa svima, niko ne želi Big servere i igrače koji igraju kamikaza tenis.
                Gledala sam ga protiv Strufa, jedino sto ima je jak servis, nista drugo nema za igru na travi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pocele kvalifikacije, Milojevic prosao Lacka, Troicki igra 3. set protiv Eubanksa, a imao je mp u TBu.

Od poznatih imean, tu su Gulbis i Tomic

sigpic

with experience.

Comment

zbog korone razmislja se da se finale eura ne igra u londonu nego u rimu...

vimbldon za polufinala i finala planiraju pun kapacitet sradiona

ben rotenberg (sam ja)
                    Wizard

Comment

Ma nije valjda da je poslednji

sigpic

Comment

Zreb je u petak u 11h.

sigpic

Comment

Izbacili su listu nosioca, koja je od ove godine ista kao i ATP lista, jedino je pitanje da li ce Thiem da igra i ako ne igra, da li ce na vreme da odustane.

sigpic

with experience.

Comment

Klizan penzija

Comment

Viktor izgubio, znaci i on
                              sigpic

Comment

Working...
                              X