• Show
Clear All

• Re: WTA Tour

Bravo Ana #$&+|r
    Od kad nisam vidio Danilidu fghj48d
    sigpic

Comment

Bravo Ana, nadam se da ces osvojiti Linz.

Comment

šta se desilo sa Anom?
        Originally posted by gokara
        Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Ana je prosla u SF Linca, ali ne znam sa kim igra ,sad cu da proverim @(*6sd$%

edit:
          Ana igra protiv Vinci, drugo SF je Andrea Petkovic protiv Schnyder.
          Prvo SF pocinje u 14h, a Ana igra odmah posle toga
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Igra sa Vinci, znaci eto je u finalu.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=jagodica link=topic=2558.msg179775#msg179775 date=1287175726]
              šta se desilo sa Anom?
              [/quote]

Gledao sam 3/4 meča, propustio sam samo početak. Igrala je 1/4 finale Linca protiv Njemice Goerges. Meč je povremeno bio izjednačen, povremeno je Ana bila blago bolja. Njemica je jače udarala loptu, možda se malo više pitala, ali pravila je više neiznuđenih grešaka. Gusto je bilo kod 6:5 za Anu, Njemica je servirala i Ana je imala 4 set lopte. Ana je sve to prokockala i set je otišao u taj-brejk. Prvih 7 poena nije bilo mini-brejka, a onda se desilo nekoliko mini-brejkova zaredom. Ana je uspjela da dobije taj-brejk sa 8:6. U drugom setu Njemica je igrala bitno lošije, nekako se držala do 2:2 (s tim da se mučila da osvoji svoje servise), a onda Ana osvaja 4 gema zaredom i dobija drugi set sa 6:2.

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2558.msg179783#msg179783 date=1287176239]
                Igra sa Vinci, znaci eto je u finalu.
                [/quote]

Drugar to je ženski tenis, kod njih ništa nije sigurno. @(*6sd$%

Comment

Ma ako Anci izgubi od one Vinci moze da se povuce iz tenisa. $#^%RT
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

gledala sam sad reprizu drugog seta na ES..
                    Ana mi je delovala baš moćno, fizički,taktički,mentalno.. povremeno ima problema sa podbacivanjem kod servisa, ali sve u svemu-odlično..
                    kad bi samo mogla da u kontinuitetu odigra ovako nekoliko turnira..
                    Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Jagodice, to je kriva slika jučerašnjeg meča, tad je Njemica skroz pala i Ana je bez velikog otpora dobila meč. Trebala si gledati prvi set, koji je bio skroz ravnopravan, gdje je Ana mnogo griješila, bila često u defanzivi. Sa takvom igrom ne bi imala šansi protiv najboljih svjetskih igračica.

Comment

U finalu turnira u Osaki , igrat ce Tanasugarn i Date Krumm , zajedno imaju preko 80 godina ja mislim , la la la
                        https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

[quote author=dallee link=topic=2558.msg180165#msg180165 date=1287226029]
                          U finalu turnira u Osaki , igrat ce Tanasugarn i Date Krumm , zajedno imaju preko 80 godina ja mislim , la la la
                          [/quote]

one zajedno imaju 73 god. ali opet to je previse. %QWT&amp;W

Comment

Ma nisam mislio bukvalno

Ona ima 40 , ona 32 - 33 , ali rekao sam ono znas otprilike

Comment

zna li neko kada počinje Anin meč?

Comment

Poceo je taj mec i vec je gotov prvi set ...

Comment

Working...
                                X