Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• počinje mnogo da me nervira ova situacija sa WTA No1..hoće li već neko pokazati Karolini kako se igra tenis?
    Originally posted by gokara
    Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

• Originally posted by jagodica View Post
      počinje mnogo da me nervira ova situacija sa WTA No1..hoće li već neko pokazati Karolini kako se igra tenis?
      Ja se iskreno nadam da hoce

Comment

• Ma nisu ni ostale mnogo bolje, zenski tenis generalno je u ogromnoj krizi... Kad moze Karolina da ih pobjedjuje sve redom, znaci da ni sa ostalima nesto nije u redu... One koje mogu dobro i lijepo da igraju, ili nemaju glavu ili se muce sa povrjedama...

Comment

• Ne mogu da verujem da je JJ izgubila....
          Wozniacki je mnogo slabija na shljaci,ali ochigledno nije bez razloga br.1...
          “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
          Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

• Stvarno me iznenadila pobjeda Wozniacki i poslije sinoc sam ODLUCIO DA VISE NECU DA GLEDAM ZENSKI TENIS Pa 3 puta kvalitetniji tenis se igra na muskim Chelengerima -.-

Comment

• Danas Azarenka - Begu, Azarenka pravi neku seriju kao Nole

Comment

• Originally posted by Nyman-Nemanja View Post
                Ne mogu da verujem da je JJ izgubila....
                Wozniacki je mnogo slabija na shljaci,ali ochigledno nije bez razloga br.1...
                da,to je baš fenomen.. i to ne samo da je na kratko postala prva,već to traje..
                i nema uopste veze što ima bas negativan skor sa igračicama iz prvih 10;to joj je problem na GS i većim turnirima..
                ali je dovoljno za prvo mesto..
                mislim da je njena tajna što je najbolje fizički pripremljena i nema neke drastičnije padove forme,ali to je njen maksimum..
                a opet,nije mi jasno kako nije u stanju da sa tatom unese malo inavacija u svoju igru..juče smo videli kako JJ koja je prototip defanzivne igračice može da igra atraktivan tenis..
                Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

• Wozniacki je Murray na steroidima ...samim tim tera svaku igrachicu da odigra udarac vishe i napravi greshku.Protiv shampionki od koj je gubila na GS-u,pritom mislim na Klijsters,takva igra ne pomazhe jer Klijsters odigra odlichan mech.Li Na npr. je to pokazala na AO(gde je uopshte Li Na?)...agresivna igra jeste dobitna kombinacija...
                  Wozniacki jeste fizichki pripremljena i bez padova u igri kao shto si rekla,to je vazhilo i za JJ kad je igrala odlichan tenis i bila br.1,samo to kod Woz duzhe traje,i sigurno ce osvojiti GS kad-tad...
                  Nije toliko chudno shto je JJ izgubila,vec shto je izgubila na shljaci.JJ sigurno mozhe dobro da igra,a chini mi se da se vraca u njenu uobichajenu formu:'igram solidno svaki turnir,a eventulano i osvojim neki IW ili Sinsinati i pobedim po koju Serenu usput...'
                  Wozniacki je mnogo konstantna,a mislim da ce biti josh bolja ove godine...kako je krenula ne bi me chudilo...
                  “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                  Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

• Kim

More bad luck for Kim
                    Kim has injured her ankle. She won't be able to compete for four to six weeks. Her participation in the French Open is no longer certain.

During her revalidation of her shoulder and wrist injury Kim severely injured her ankle.
                    At the wedding party of her cousin Tim, Kim injured her ankle severely. The consequences are rather dire. After a visit to the doctor, echo and NMR the diagnosis is a severe strain of both the medial and lateral ligaments of the right ankle and a torn ligaments, a torn capsule of the ankle joint, a hematoma and torn tendon sheath.

Kim's ankle is now completely immobilised and she can not use her foot for a few days. Kim faces a recovery of at least four to six weeks. Since the French Open starts in literally six weeks, Kim's presence in Paris is very uncertain. In the meantime Kim has to continue working on her recovery of a shoulder and wrist injury.
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• koji je ona baksuz..da se povredi na venčanju rođake..

Comment

• Aman,shta rade te zhene kad nisu na terenu...Serena isekla nogu,Kim pada na venchanjima,sad ce josh nekoj da padne klavir na glavu...

Njoj nece niu smetati neigranje..kad je mogla posle dve godine neigranja da osvoji USO,moci ce i posle pauzice...

Wozniacki sad sve osvaja...

Comment

• http://sportsport.ba/tenis/clijsters...treningu/55029

Vidite ovo pise povrijedila se na trenignu a dole pise povrijedila se na vjenacanju.Pa neznaju ni sta pisu

Comment

• Na oficijalnom sajtu pise da se povredila na svadbi, tako da ja ipak njima vise verujem.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Neko je skoro pitao sta se desava sa Li Na, izgleda da je u losoj formi, ali se sad priprema za sljaku, a ja sad prvi put cujem o tim tracevima da ona hoce da se napusti tenis

Li Na shoots down rumors of retirement

Li Na says that rumors of her impending retirement are exaggerated. The Australian Open finalist has lost four straight matches. "I am working hard to prepare the red clay season in Munich," she said in her blog. "Hopefully I can get rid of the bad form that has bothered me for a while. Since the April Fool's Day is gone, please don't believe the rumors. I love tennis to be in my life, so I will continue."

sigpic

with experience.

Comment

• Sledece nedelje se igraju 2 turnira:

Fes, Maroko:
                                oficijalni sajt: http://www.frmt.ma/frmt/index.php
                                zreb: http://www.wtatennis.com/SEWTATour-A...1/1005/MDS.pdf

Stuttgart:
                                oficijalni sajt: http://www.porsche-tennis.de/prod/pa...b/english-home
                                zreb: http://www.wtatennis.com/SEWTATour-A...11/717/MDS.pdf

Ovde igra JJ, a inace je stvarno jak turnir, igraju jos i Wozniacki, Schiavone,Azarenka, Zvonareva, Stosur,... a igrai Cibulkova

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X