This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: 2010 NBA Playoffs

Steta za Sarlot a i za Oklahomu... Orlando i Lejkersi su dobili samo na iskustvo, ovi usli nervozno u mec i to ih na kraju kostalo.. Verovatno ce da ih kosta i serija..
    I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

moram odgledati malo čarobnjaka Đinobilija &8@^J
      evo već 4 poena uknjižio $#^%RT

Comment

Charlotte 89 Orlando 98

Opet, prva cetvrtina mozda i kljuc, ali ipak je mec resio Pietrus onom ludom trojkom iz raskoraka.
        Jameer Nelson 32 poena, 8 asistencija, Lewis 19, Pietrus 14
        Kod Bobcatsa, Gerald Wallace 25, 17 asistencija, Felton 19, Jackson 18
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja ovde navijam za San Antonio, nikako ne volim Dallas, tj ne svidja mi se kako igraju.
          Jedino Dirkenstajna mnogo gotivim. +*@WT*48*
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

u pravu si...dobili su ih na iskustvo +*@WT*48*
            to će biti i presudno u ovim serijama $#^%RT

Comment

Dirkenštajn koji drži celu reprezentaciju Nemačke +*@WT*48*
              u Beogradu na Evropskom je poludeo &8@^J

Comment

Gerald Wallace 25, 17 skokova*
                Ja Dalas i Novickog obozavam.. A o Kidu da ne pricam, najinteligentniji igrac vrv svih vremena!
                I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Gledao sam Novickog u Areni, doduse samo u finalu protiv Grka gde se nije proslaviio ali ceo turnir je odigrao extra! Trazio sam mu dres, al' nije hteo da da... +-*^%*

Comment

Kidd je doktor kosarke, kao i Steve Nash! 2 igraca koja imaju neverovatnu kosarkasku inteligenciju. &8@^J
                    Ja se Dirku divim kako svake godine dolazi da igra za reprezentaciju, a zna se da mora sam da je vuce.

Krivo mi je sto nijednom necu gledati Phoenix, kad igraju svaku utakmicu u pola 5. &*(@W6
                    sigpic

Comment

izgleda da Dirk ima 3/3 fana na ovom forumu +*@WT*48*
                      ma legenda od igrača +*@WT*48* kao i Kid naravno &8@^J

Comment

Kid ima bolji pregled igre a Nes ima bolji sut...
                        A ionako neces nista da propustis, Finiks tu lagano prolazi.. Ovima je Roj povredjen + svi povredjeni igraci, nemaju sanse protiv Nesa i Amarija @(*6sd$%

Comment

Ovaj Batler mi se nikako ne svidja kako igra u poslednje vreme... &*(@W6

Comment

Ma znam da prolaze sigurno, ali uzivam u njihovoj ofanzivnoj i brzoj igri. @(*6sd$%
                            Steta za Roy-a, povredio se u skroz nebitnoj utakmici, inace mnogo mnogo dobar igrac. %QWT&W
                            sigpic

Comment

Njega u NBA-ju zovu pecinski covek.. Jedan od retkih koji nema lap-top, ne glumi zvezdu.. A i jedan je od najboljih igraca kada se resava utakmica u ligi...

Comment

Nije mi jasno sta ovaj Bogans radi u prvoj petorci SA-a, covek promasi zicer, a nikoga oko njega u precniku od 5 metara. $JS}|
                                Ni jedne ni druge ne ide sut na pocetku utakmice, 15-14 na 2 minuta do kraja prve.

Al' smo se raspisali u po' noci... +*@WT*48*
                                sigpic

Comment

Working...
                                X