Announcement

Collapse
No announcement yet.

Predsezona - PL & Championship 16/17 (pripremni mecevi, transferi, spekulacije)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Prvi penal 110 % , onaj drugi mi je ispravna odluka ali nije mi to ništa čudno, sudjenje na ostrvu je sramotno, mislim da sam to već desetinu puta podvukao

Ono što stvarno zabrinjava je to što više ne postoji neki kriterijum za te penala, bukvalno sve zavisi od raspoloženja sudije
    Last edited by saburo sakai; 08-08-16, 21:21.
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Kako druga odluka ispravna, kad je onaj odbranio sa obe ruke, da lopta ne uđe u gol?

Evo, pogledaj na oko 3.30m
      Last edited by Mags Serbia; 08-08-16, 21:23.
      "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Ruke su mu uz telo i skupljene, mislim gde da ih turi, u padu je čovek
        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Da sam sudija ja bih ovo svirao, cist penal. Paradu pravi covek :S

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
            Ruke su mu uz telo i skupljene, mislim gde da ih turi, u padu je čovek
            Daj, bre, pogodila ga lopta u obe ruke, on pao da bi ispalo da ga nije ni pogodila. Engleske sudije su najlošije sudije na kugli zemaljskoj.
            "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Originally posted by Mags Serbia View Post
              Engleske sudije su najlošije sudije na kugli zemaljskoj.
              Jeste a ja kad sam to napisao, skakali mi ljudi ovde na glavu da sam izdao prem

Iskreno, Njukasl i nije odigrao neku utakmicu ali pitanje je kakav bi bio rezultat na kraju da je sudija svirao penal/e i onda jbg sve pada u vodu

Samo što to više nije izuzetak, ko prati redovno MOTD zna da je to sad sasvim normalno za prem, bukvalno(ne preterujem) nema kolo bez cirkusa, kao da je kakva seoska liga, mada pitanje je dal i tamo daju golove iz ofsajda od 5m (primer utakmica Totenhem - Siti)

Comment

• Inače neki lik je u ovim trenucima bukvalno zapalio navijače Čelzija sa nekim fotkama Mareza, šta je iza toga, pojma nemam

dal je neki trol ali slike mi izgledaju autentično, fazon je u tome što on tvrdi da je slikano ispred hotela u "našem" kraju a to već ne mogu da potvrdim

sad malo guglao, to je to a da li su slike autentične, jebem li ga
                Last edited by saburo sakai; 08-08-16, 22:49.

Comment

• Daj slike, svakako mi izgleda kao mnogo realnije i potrebnije pojacanje Celsije nego Arsenala
                  sigpic

Comment

• Prvo lik izbaci sliku kako sedi sa Konteom i napise kada sam odlazio dosao je Marez. Cak ima i sliku sa Marezom ispred hotela...

Ne seeri

https://twitter.com/AlessandroLdn
                    Last edited by Avramovic; 08-08-16, 22:32.

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ova slika sa Mahrezom bas izgleda nekako neprirodno
                        Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Lagano piju rakiju
                          sigpic

Comment

• Do petka i Kulibali i Marez. #avramsources

E, da

Comment

• Makerana otvorio nalog na tviteru i sprda se

Comment

• Chelsea Harbour Hotel.

Kako ne volim kad se napalim ovako. Samo zamislim njega i Azara zajedno... ajmeee zlaaaaaa

Comment

Working...
                                X