Announcement

Collapse
No announcement yet.

Predsezona - PL & Championship 16/17 (pripremni mecevi, transferi, spekulacije)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bentaleb bi bio proper pojacanje za neke klubove,nesto izgleda ne funkcionise izmedju njega i Pocha

Da nije Totenhem u pitanju,reko bih navali narode ali ovako
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Mou je dobro krenuo nema sta treba jos barem 200miliona tu da se potrosi da bi se poslozila odbrana jer ovo bas i ne izgleda obecavajuce.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

• A odbrana sa Perom je pa obecavajuca, kapiten plus pritom daje izjave kako Arsenal nema sta da trazi u trci za titulu...iako jeste realan ali opet ne izjavljujes to bas na taj nacin.

Comment

• Nova pravila vezana za sudije i kartone

Samo I'm je još to falilo,ionako se blamiraju svako kolo , ja stvarno ne znam na šta će to da liči, ispada da je najbolje da kad sudija svira šta god igrači popadaju ko pokošeni na travu kako se njihovi postupci ne bi okarakterisali kao nepoštovanje sudijskih odluka

Kosta ako pregura prvih par kola bez suspenzije biće smak sveta
          "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ako i treba, nema razgovora sa sudijom Svima crveni i a u pm... Costa je trebao dozivotnu zabranu da dobije, posle one horor utakmice protiv nas, to je nekako preziveo, a i ovo ce stari je to cigan, nece on da nastrada tako lako.

Послато са HTC One_M8 dual sim уз помоћ Тапатока
            IMG-20190614-192941
            "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
            Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• WATFORD INTERESTED IN BOUFAL

Sky sources understand they are one of a number of clubs interested in Lille forward Sofiane Boufal.

It is understood Lille value the Moroccan international at over £15m.

Boufal has been made aware of what the personal terms would be at Vicarage Road - and it is a move he would agree to if the two clubs can come to an agreement.

Comment

• Stouk Siti je predstavio najnovije pojačanje i to iz redova egipatskog šampiona Al Ahlija - Ramadana Sobija. Mladi krilni napadač je potpisao petogodišnji ugovor, a Stouk je za obeštećenje izdvojio 6.000.000 evra.

Comment

• Gomis na pragu Marseja,Svonsi praktično ostaje bez napadača

Ajde nek vrate Bonija bar,samo da ne bude Aztek iz Lestera

Comment

• Velski Pirlo napustio Liverpool i potpisao za Stoke.

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
                        Gomis na pragu Marseja,Svonsi praktično ostaje bez napadača

Ajde nek vrate Bonija bar,samo da ne bude Aztek iz Lestera
                        Nemoj mi to raditi, ostade Zvezda bez dva miliona od Uga Vijere

Comment

• Swansea striker Bafetimbi Gomis is finalising a deal to join Marseille on a season-long loan, according to Sky sources.
                          Samo pozajmica, ima još šanse

E sad, čiitao sam nešto da je Marsej baš u nekim dugovima, kao od ovog transfera Miška u Čelzi, nakon što su Standard namirili, onda su poplaćali neke silne takes/penale jebem li ga šta sve ne, dal im je i pola miliona ostalo od tih 33

Comment

• Haha....pa oni nemaju od čega da nam plate Huga, gori su od Zvezde jbt

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Comment

Working...
                                X