Announcement

Collapse
No announcement yet.

Predsezona - PL & Championship 16/17 (pripremni mecevi, transferi, spekulacije)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• NEW CONTRACT: Jermain Defoe has signed a contract extension at Sunderland AFC which will keep him at the club until 2019.
    Definitivno je zaslužio.
    I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Jason Burt ‏@JBurtTelegraph 26m
      Watford reject £15m offer from Leicester City for Troy Deeney and tell them the striker is not for sale.

Comment

• Nije 15 nego 20 izgleda. Ne zna se sto je gore, sto Lester nudi za Dinija 20 miliona funti, ili sto ovi to odbijaju.
        sigpic

Comment

• Napusta ih Vardy, jebiga patnja.
          sigpic
          "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
          AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Gerard Romero breaking the news that Manchester City has signed John Stones, he’s very reliable.
            Jedno 50 miliona funti kapiram.
            sigpic

Comment

• Zavrsava Pep i odbranu. Stones i Laport. Laganice.

Jos Auba i desni i ljevi bek i gotov posao. Samo jos skartova da se kutarise.
              sigpic

Comment

• Ne vjerujem da će mijenjati bekove. Gundogan, Obamejang, Laport, Stouns i Sane na desno krilo i to je odlično ljeto Sitija.

Comment

• Jok igrat ce mu dede Zabaleta i Sagna rotaciju za desnog beka i defanzivno katastrofalni Kolarov i ofanzivno katastrofalni Klisi.

Ide on po bekove, pjeske. Ni jedan mu se ne uklapa u sisteme. Mozda Sagna jedino, al star.
                  sigpic

Comment

• Da je Murinjo tolko trošio do sad bi izbacili 57 grafikona o njegovim izdacima od pre bombardovanja a Pepu se jelte ne uklapaju u sistem
                    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Pep je fin decko, pravi onaj streber. Mou je los ucenik, nasilnik, neka slika balkanskih politicara na vlasti.

Svakako se treba i Pepu rondati, sto trosi ovoliko, kad se Wengera pljuje sto ne trosi.
                      sigpic

Comment

• Par reči o Svonsiju

So Jenkins’ 13.2% stake, which cost him £125,000 to buy, is valued at £13.2m. He is understood not to be planning to sell all his shares and is likely to remain the chairman if the takeover completes, because he is widely credited with having run the club with great acumen, alongside the other directors. The local hotelier Martin Morgan and his wife, Louisa, are the largest shareholders with a 23.7% stake, which cost £225,000 to buy; it is now valued by Kaplan and Levien at around £23.7m. Martin Morgan is said not to be intending to sell, and Levien may try to have separate discussions with Louisa Morgan, who controls more than half of their stake.
                        Ovi ljudi su ušli u klub 2002 nakon finansijske krize,kupili ga za 1m funti,danas se procenjuje na 100m (u trenutku prodaje akcija)

http://www.swanseacity.net/news/arti...e-3135404.aspx

plus prezentacija novih dresova

"When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Imas li Saburo slucajno godisnje prihode Swansea, kao i rashode plus ukupan dug?

Malo mi je cudna ova valuacija na samo 100m
                          sigpic

Comment

Income Gate and match-day income £8m TV and broadcasting £85m; Commercial & other £11m
                            Wage bill £83m

Profit before tax £2m
                            Net debt £21m
                            Interest payable £0.2m

Comment

• Ok je onda valuacija, samo jos da se utvrdi vrijednost stadiona i u da li je klub vlasnik istog.
                              sigpic

Comment

• Nisam nešto oduševljen njima,gledam ih zbog Gulfija redovno ali nije mi se svidelo to što ništa nisu uložili u ekipu,da nije bilo Gvidolina,pravili bi oni društvo Robiju i Rafi u nižem rangu

E sad šta je bilo,dal zbog te prodaje nisu trošili,stvarno ne znam

Neverovatno kolko prem ne prašta,maltene svaki klub čija je uprava imale neke bubice je pao,znači ne pričam o kakvim debelim greškama nego o štekarama,slabom skautingu,lošem izboru menadzera,tvrdoglavosti,da je to neka druga liga,u najgorem slučaju bi pali par mesta na tabeli i tolko,dok na ostrvu ispadaš iz lige,boriš se za opstanak

Comment

Working...
                                X