• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakvo smece od meca Kuevas-Traver
    sigpic

Comment

• Katastrofa kakav krš!
      Last edited by miloolja; 12-04-16, 13:15.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Traver povratio, borac je nema price, ali Kuevas je sala.
        sigpic

Comment

• Da, da šala, osvojio dva turnira ove god, pobedio Rafu i ostale Špance.. valjda će i ovog
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ovaj Marej je tezak raspad
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Marej bolje da ne izlazi na terena protiv Berdiha ili Raonica.
              OVAKO

Comment

• Sta radi Endi, ne gledam, koji je rezultat?
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                  Sta radi Endi, ne gledam, koji je rezultat?
                  Vodi 1:0 u setovima, gubi 5:3 u 2.setu, ne znam ni ja koliko je brejkova bilo, raspada se
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Da, da šala, osvojio dva turnira ove god, pobedio Rafu i ostale Špance.. valjda će i ovog
                    To nije bila evropska sljaka
                    sigpic

Comment

• Dal ti je taj mozak ostao na onom kontinentu..ne znam

Al kad mi staviš ovaj smajli ccccccccc
                      sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Vodi 1:0 u setovima, gubi 5:3 u 2.setu, ne znam ni ja koliko je brejkova bilo, raspada se
                        To je zato sto ga je Vlajko odigrao Ali vidite sada kakav je to um. Provuci ce se nekako Endi i to je to od njega. Pametno ga je iskoristio Vladan.
                        sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• E moj Andy... ne boj se Pierre-a nije to Novakov pas.
                          >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

Sta radi Endi, ne gledam, koji je rezultat?
                            U prvom setu baseline pts won 21-0 Marej, u drugom kod 5-3 10-9 za Erbera
                            Brat uzasno ubacuje prvi al i to mu je dovoljno da sad servira za set
                            OVAKO

Comment

To je zato sto ga je Vlajko odigrao Ali vidite sada kakav je to um. Provuci ce se nekako Endi i to je to od njega. Pametno ga je iskoristio Vladan.
                              Pa svakako ga ne ocekujem predaleko, sto da ga ne iskoristim i Federera cu u cetvrtak najvjerovatnije
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                                Pa svakako ga ne ocekujem predaleko, sto da ga ne iskoristim i Federera cu u cetvrtak najvjerovatnije
                                To se podrazumeva. Odmah ga sprcas i to je to. Mislim nema ni potrebe da ti pomazem, vidis ti to odlicno i sam.
                                Jeste igrac Vladan nema tu sta. Pametno.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X