X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Primera division

Ti i Messi ni da si mu brat ne bi toliko pratio lika *T_*@SR *T_*@SR
    #$&+|r @R&}*
    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Ode Fab u Barsu

Comment

Objavili vec?jel pocela transfer sezona uopste?
        Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=2530.msg131844#msg131844 date=1274209178]
          Ti i Messi ni da si mu brat ne bi toliko pratio lika *T_*@SR *T_*@SR
          #$&+|r @R&}*
          [/quote]

Jednostavno covek mi je najveci idol i uzor u zivotu,sta da ti kazem...
          Obozavam kako igra fudbal... $#^%RT

Comment

Transfer sezona ja mislim da je pocela od ponedeljka...mnogo poslova ce se zavrsiti pre SPa zato sto posle SPa igracima skace cena samo tako...

Toure ce biti deo transfera za Cesca...najverovatnije..

Comment

Procitao sam malopre da je Ibra stavljen na transfer listu,da je Fabregas trenirao juce u Barci i da je odleteo za London da razgovara sa Wengerom,Fabregas trazi izlaz i dolazak u Barcu... :fc-[ :fc-[ :fc-[

Comment

Pa Fabregas je vec navodno rekao bliskim prijateljima i porodici da je potpisao neki kao predugovor sa Barsom i da se samo ceka dogovor izmedju 2 kluba...
                On dolazi sigurno, jos i da bude zavrsen posao sa Villa-om do pocetka SP-a i ne treba nam vise niko.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Vilja u Barsi.
                  TZasluzio je nema sta!

Comment

Baš me zanima dal će biti mesta za Ibru naredne sezone?
                    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

Ja sam skoro siguran da Ibrakadabra leti iz Barselone, e sad pitanje je gde bi mogao da se preseli...
                      Mislim da je za njega Italija pravo mesto, mada ne vidim ko bi mogao da ga dovede jer se u Inter verovatno nece vracati.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jbt koja konkurencija u napadu Mesi,Anri,Ibra,Vilja,Pedro Bojan,koj ce im toliko,ijos hoce Fabregasa.

Comment

Henry ide valjda u Ameriku na kraju sezone, Ibra ce na transfer listu, a Pedro i Bojan su jos mladi.
                          Fabregas je vezni, nema on nikakve veze sa napadom.
                          sigpic

Comment

Objavljeno je da je Villa potpisao....to bre,Ibra izgleda ide za 40m,dolazi Fabregas,spominje se i Torres... :fc-[ :fc-[ :fc-[

Comment

Da vidim te budale koje ce uzeti tog polovnjaka i za 15m. Kakvi crni 40 &*#GI(] &*#GI(]

Comment

To sto neko odigra jednu ''losu'' sezonu ne cini ga losim igracem...Ibra mora da se trudi,on je visok,spor,izdvaja se iz igraca Barce,tako da mora dosta da radi da bi se prilagodio igri,gledao sam sve utakmice Barce ove sezone,i neverovatno sta je Ibra sve promasivao,opet,zadovoljan sam sa njegovih 22gola...Onaj na Nou Campu protiv Reala je meni bio dovoljan...

Comment

Working...
                                X