ATP World Tour Finals - London 2015.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Stefan-kobe View Post
    Berdych ce to rutinski u dva seta da rijesi, bolji igrac trenutno od Novaka.
    Rafa-Berdych, Role-Wawrinka 1/2 finalne meceve, titulu osvaja Nadal.
    Oces to po avatar da AO da Rafa ne osvaja ovo

Comment

• Originally posted by ledeni 80 View Post
      Oces to po avatar da AO da Rafa ne osvaja ovo
      Proslo je vreme za kladbu burazeru, ponudio sam pre pocetka turnira u godinu dana avatar, ali niko nije ispostovao.
      OVAKO

Comment

• Stefane, kad ti ističe rok za Rosola? Nemoj da se prebukiraš sa avatarima, pažljivo se kladi.
        Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Istekao je vec, ali ne smeta mi, neka ga, majstor ove igre.
          OVAKO

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
            Najverovatnije, uz uslov da Ferer veceras dobije.
            Nadal ce uvek pre birati Federera nego Djokovica a i ucinio bi plezir zemljaku.
            Odlična procjena.

Uz uslov da Ferrer pobedi danas, Rafi svakako više odgovara Federere nego Novak u polufinalu, tako da ima Rafa da tankira protiv Davida.
            Po drugoj liniji razmišljanja ima možda više šanse protiv Novaka v polufinalu nego finalu ,tako da mislim, da kod Rafe odpadaju kalkulacije.

Comment

• Originally posted by Stefan-kobe View Post
              Berdych ce to rutinski u dva seta da rijesi, bolji igrac trenutno od Novaka.
              Rafa-Berdych, Role-Wawrinka 1/2 finalne meceve, titulu osvaja Nadal.
              Da da mozda u sledećem životu
              Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Pitbull kida.
                Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Kakav raspad Ferera, od 5:3 i servisa za set, ne moze da se sastavi, sve sto moze, on je promasio
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Sta uradi covek ovo nije normalno
                    Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• ипак је Стан висока класа...
                      sigpic

Comment

• Bježi sa terena Davide, postalo je opasno po život.
                        “It's no accident, I think, that tennis uses the language of life. Advantage, service, fault, break, love, the basic elements of tennis are those of everyday existence, because every match is a life in miniature. Points become games become sets become tournaments, and it's all so tightly connected that any point can become the turning point. It reminds me of the way seconds become minutes become hours, and any hour can be our finest. Or darkest. It's our choice.”

Comment

• Sve po ocekivanjima ipak, za Novaka kao sto i prije rekoh odlican razvoj situacije, finale samo od njega zavisi.
                          sigpic

Comment

• Ferer vodio 5:2, od tada je 9:1 za Stanimala
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Kako je prosuo David prvi set jos mi ne ide u glavu ali je do 5:2 pokazao sve slabosti Wawrinke na tek nesto malo brzoj podlozi. Covek je najobicnije topovsko meso
                              Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Da li postaje pravilo ili.... u svakom meču 1. set tesan, i ko uzme prvi, u drugom setu razbije protivnika.
                                Last edited by Dekson; 18-11-15, 21:38.
                                Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

Working...
                                X