No announcement yet.

Shanghai 1000 / 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ramos izborio TB i 5:5 i vodi 6:5 strasnom FH dijagonalom i Conga servis posle koga salje loptu u donji deo mreze.
    * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Lopez covek poklanja poene koje nije izgubio a nema ga ni medju 10 na fer plej listi,c c c
      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
        Lopez covek poklanja poene koje nije izgubio a nema ga ni medju 10 na fer plej listi,c c c
        Salu na stranu, ali je malo igraca koji su svojim ponasanjem mogu konkurisati Lopezu.

Comment

• Kakav poen Noleta

Comment

• Dupla Lopeza i Nole ga je brejknuo, 4:2

Comment

• One does not simply win 3 games per set against Novak.....

Comment

• Ferrer
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Nole ima prvi set dosta lezerno, mada bih voleo da mu se neko jace suprotstavi.
                  Kevin na polovini seta potpuno ravnopravan Keiu
                  * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Ferrer
                    Pa kljucna rec je "simply", Ferrer je morao dobro da kopa za to

Comment

• Originally posted by Miki90 View Post
                      Pa kljucna rec je "simply", Ferrer je morao dobro da kopa za to
                      Kad se to kaze, to znaci da niko nije osvojio 3 gema
                      A Ferer uvek kopa, nebitno je protiv koga igra

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Jao sto si bukvalista. U 7 meceva u jednom izgubi 3 gema u setu i onda ti bukvalises oko toga

Comment

• Originally posted by Miki90 View Post
                          Jao sto si bukvalista. U 7 meceva u jednom izgubi 3 gema u setu i onda ti bukvalises oko toga
                          Ali je neko osvojio, tako da tvoja konstatacija nije tacna

sigpic

with experience.

Comment

• Bojana, nemoj "prziti" ljude ...
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• лепи ови нолетови лобови, још кад је на гем лопти за брејк, онда има посебну тежину.....
                              sigpic

Comment

• Lopez je ravnopravan u skoro svim gemovima, ali ih nekako uvek gubi ... Rezultatski ponovo lagano za Novaka.
                                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Working...
                                X