This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A u pm , valjda nije ozbiljno
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ode ACL
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Moze da hoda , nije ozbiljno izgleda , Djekna na parketu
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ako se ovo sa Davisom zavrsi kao sto izgleda, jebo onda i titulu.
          sigpic

Comment

• Molim te Boze da nije ACL. Neka nas dobijaju do kraja zviota samo da je Davis dobro.

Comment

• Al' ce da padne zadnja cetvrtina u stilu Galatasaray-a
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Zvezdin sut iz igre neracunajuci Igorove suteve 0/22

Comment

• Bertansa hoda bez icije pomoci manje-vise normalno , malo hramlje ali to je normalno posle ovakve situacije , srecom nista ozbiljnije

Comment

• Ovo je najgore poluvreme ikad, da nisam otvarao forum s vremena na vreme, zaspao bih lagano.
                    sigpic

Comment

• Ovo je fenomenalan rezultat za Zvezdu u odnosu na prikazanu igru.

Ajde molim vas pobedite, ne mogu da gledam petku tekmu.
                      Ucinite mi jednom jbt

Comment

• Zvezda ima odlican rezultat s obzirom na procenat suta,ne moze ovako celu utakmicu da ih nece,moramo da stisnemo u trecoj cetvrtini.

Comment

• Koliko igraci Zvezde nemaju ONU stvar neverovatno
                          Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

• Ovo ja zovem KAPITEN!

Comment

• Tako je majstore, kapitenski kad treba. Nema da padamo, jos poluvreme i ladovina.
                              sigpic

Comment

• Samo neka grizu u odbrani. Napad je sad nebitan.

Comment

Working...
                                X