Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakva budjava kosarka, pobedice ko bude manje los.

Bar jedno i da zavrsimo.
    Last edited by Nebojsa; 01-06-12, 19:00.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kakav je Muta seljak, nemam reci, cestitaj kao covek, nemoj da si stoka ceo zivot.

Dobro, znaci nasa glava ide giljotinu Partizanu. Bar neka bude 4 meca i ja zadovoljan.

Comment

• Ukljucih na kraju...sta je sad problem onoj mutavoj spodobi?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Ukljucih na kraju...sta je sad problem onoj mutavoj spodobi?
          Ma to sto je pukao verovatno. Bila je jedna mrtva lopta, valjda su tu kukali za faul, ali ga nije bilo sigurno. Jednostavno je debil, ne zna da izgubi kao gospodin. Sta mu je Kari kriv?

Zvezda je pokazala vise volje i tako nadoknadila nedostatak kvaliteta.
          Last edited by Nebojsa; 01-06-12, 19:12.

Comment

• Citam sad da je Simon pogodjen sipkom

Comment

Citam sad da je Simon pogodjen sipkom
              Gledao sam poslednjih 3 minuta, bio na faksu. Kreteni

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                Gledao sam poslednjih 3 minuta, bio na faksu. Kreteni
                I to izgleda da ga je navijac Radnickog pogodio

Comment

• Ma stoka bre, Mladja Dinkic im napravio klub i sada misle da su uhvatili Boga za onu stvar. Prepotantna gomila dosadnih buva, m`rs bre, trulite, vratili smo vas gde vam je i mesto.

Comment

I to izgleda da ga je navijac Radnickog pogodio
                    Koliko znam nasima nije bio dozvoljen ulaz, mozda ako su nesto promenili u medjuvremenu.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Koliko znam nasima nije bio dozvoljen ulaz, mozda ako su nesto promenili u medjuvremenu.
                      Bilo nasih, organizovalo se

Comment

• Mislio sam da nije dozvoljen ulaz grupama, ne racunam "obicne ljude" u pojedinacnim aranzmanima. Pokusali su na svaki nacin da nas sjebu, al' su dobili po...
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bilo je organizovano, zastave, ljudi u dresovima, jedino bubnja nije bilo.

Comment

• Jebes navijanje bez bubnja

Kad pocinje finalna serija? To bi vec valjalo ispratiti kako treba.
                            sigpic

Comment

• 5. juna pocinje, tj. u utorak. onda ide 8, 11, 15, 18 ako se ne varam.

Comment

• http://sport.blic.rs/Kosarka/Domaca-...Zvezde-negirao

Idi Muto u majcinu, da te nema trebalo bi te izmisliti Cirkus trener za cirkus od kluba, perfect fit.

Comment

Working...
                                X