Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nije ovo moj Partizan. Bacaj bre pod kos i uvaljuj kako znas i umes. Kakve bre trojke.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
      Sta nama sve ulazi veceras
      Nemoj da nas ureknes Sone, vidis da ne mozemo loptu ispod kosa da uhvatimo.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Vodimo protiv Partizana na kraju trece, ocekujem da mi spadne jorgan svakog casa, jer ovo nije realno Ako pobedimo mogu i da umrem odmah
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Je l' mi to kao vodimo?

Sta jos necu doziveti...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Partizanu nedostaje dobar sut sa strane - Petar Denda
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Partizanu nedostaje dobar sut sa strane - Petar Denda
              Kakav debil sunce ti jebem. Ja zato slusam Edina i jos nekom maloumnika

Comment

• Brat Petar iz 3 puta ne moze da doda loptu igracu 3 metra udaljenom od njega.

Svaka cast Omaru sto uopste igra, bravo ljudino!
                sigpic

Comment

• Partizan ima plus cetiri, 60-58 vode, one and only Petar Denda.

Macvan iz svlacionice dao trojku.

EDIT: Bojan Popovic nema gram mozga u glavi.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Tako je Daco jebem mu mater vise!

Comment

• Ja i dalje ne verujem kako Danilo gadja kad je bitno, kakva ce to igracina da bude.
                      sigpic

Comment

• Igras dobro celu utakmicu, i onda sa 3 greske izgubis mec.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Igras dobro celu utakmicu, i onda sa 3 greske izgubis mec.
                          I to konstantno 3 godine...
                          СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Nebitna pobeda,ali derbi je derbi.

Osim ofanzivnog skoka sve ostalo je bilo katastrofa. Bice ovo jos jedno dosadno i lagano prvenstvo.

Comment

• Kao i uvek egal do cetvrte i onda kapija

Comment

• I kad lose igramo ne mogu nam nista.

Comment

Working...
                                X