This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Sandugp View Post
    Stefi koliko ti para ulazes kada igras mec sa kvotom 1.02? Ili kolika vec bi kvota.
    Bolje ne pitaj. Ozbiljne cifre su to.
    Vamos Roger sad, pa da trpamo sutra na Fabija
    OVAKO

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
      Naravno, gledam ga vec tri godine

A za razliku od Rubljova, jos uvek nije stigao nikoga da vredja i omalovazava, niti ce. Prvi u nizu sjajnih korejskih igraca, sledeci stize na veliku scenu jako brzo
      Ko je sljedeći, CW? U svakom slučaju, ko god da je teško da ima Chungovu visinu.
      Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Kakva oprema, savrsenstvo <3

Sent from my D5803
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• UUuuuu sta radi Federer jebote, ovo je magija.
          OVAKO

Comment

• Posle onog Marejevog smaranja, ovo je uzivanje

Sent from my D5803

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Role je ludak
              sigpic
              "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
              AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by amnesiac View Post
                Ko je sljedeći, CW? U svakom slučaju, ko god da je teško da ima Chungovu visinu.
                Visinu možda ima ali sluh nema

Comment

• Originally posted by notorious View Post
                  Visinu možda ima ali sluh nema

Jesi brutalan

Federer je ojadio Darcisa, poezija od igre.
                  OVAKO

Comment

• Kad udari onaj poluvolej sa servis polja na riternu najezim se
                    sigpic
                    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Fine boje u Federera, iste forsira moja komšinica, moguće i da joj je maznuo patike.

Comment

• Kako igra, koliko uziva na terenu <3

A jedino balkanci i dalje dele boje na muske i zenske

Sent from my D5803

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by notorious View Post
                          Fine boje u Federera, iste forsira moja komšinica, moguće i da joj je maznuo patike.
                          Nemoj Noto ubice nas Bojana.

Originally posted by bojanaBG View Post
                          Kako igra, koliko uziva na terenu <3

A jedino balkanci i dalje dele boje na muske i zenske

Sent from my D5803
                          Odmah Balkanci krivi... krecemo geografski.

A da igra IGRA. Kako se Stiv razmase on ga spusti u podrum.

Comment

• Srecom pa nisu svi balkanci, ima izuzetaka kojima se svidja oprema

Sent from my D5803

sigpic

with experience.

Comment

• Ja nisam Balkanac i svidja mi se oprema.
                              OVAKO

Comment

• Ne razumijemo mi Balkanci današnju demokratiju i razne poremećaje, nakaradni smo

Sutra ću od kone uzeti pink patike da prošetam, vjerujem da će mi dobro stajati

Kamo sreće da Murray dobije Federera, ali nema od toga ništa

Comment

Working...
                                X