• Dobar ovaj kiker

Comment

• Nisam vernik, ali znamo ko je ovaj sut gurnuo levo. Thank you Myra

Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Tako blizu, a tako daleko.
        Baltimoru vise srece sledece godine.

Comment

• Da budem iskren, nisam ocekivao da ce biti ovako tesko. Nijedan pas TD, pobedili smo na trcanje i odbranu. Pa nek posle neko kaze da nismo najbolji.

Comment

• Za sada prve informacije kazu da je Gronk dobro, da ima blago uganuce i da ce biti k`o dren za dve nedelje. Dajte Giantse da se igramo Osveta se servira hladna.

Comment

• GO PATS !!!

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                Za sada prve informacije kazu da je Gronk dobro, da ima blago uganuce i da ce biti k`o dren za dve nedelje. Dajte Giantse da se igramo Osveta se servira hladna.
                Ajde bezi na spavanje trolino
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Giantsi su najkompletnija ekipa u ligi...Imaju sve,ali bukvalno sve.

Ali ovo je NFL i mislim da ce biti jeben mec protiv SF.

Go JPP

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Ajde bezi na spavanje trolino
                    Nema spavanja dok vi ne istresete Alexa Smitha i bratiju.

Comment

• Bice jebeno, ne volim utakmice u kojima nismo underdog-ovi.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakvo istresanje Alexa bolje on u SB nego Ilija

Comment

• Ma ima da ih izgazite bre. Samo da se Davis ne razmase kao prosli put, a za ostalo tu su defanzivna linija i Ilija.

Comment

• Originally posted by Monta Ellis #8 View Post
                            Kakvo istresanje Alexa bolje on u SB nego Ilija
                            Toliko me jos boli ta 2008, moramo da vratimo, uopste me ne zanima ko je jaci, nezgodni su i jedni i drugi.

Comment

• Originally posted by Monta Ellis #8 View Post
                              Kakvo istresanje Alexa bolje on u SB nego Ilija

Sv Ilija je clutch madafaker...

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                Toliko me jos boli ta 2008, moramo da vratimo, uopste me ne zanima ko je jaci, nezgodni su i jedni i drugi.
                                Pazi sta zelis ne bi voleo da vidim Iliju opet u SB razibio nam je onu odbranu sa svim onim legendama sta ce da uradi tek sa ovima,nego lepo neka Alex i njegovi prodju dalje i bice sve u redu

Comment

Working...
                                X