Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Šone, kolika je kvota na NO, mislim da nema teorije da ne probam.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Oko 2.90 je na NO. Nije to uopste lose, bice vrlo tesna utakmica, ako Saintsi dobro istuku Rodgersa, sto verovatno hoce, bice mu dosta tesko da zavrsi mec. Uzmi u obzir i da je kamp bio jako kratak, nije on sigurno jos u top formi, kao ni vecina. Ako NO udje sa prednoscu u poslednjih 5 minuta, bice svacega. Jedino sto ce im faliti Lance Moore (WR) zbog povrede, ali nece to toliko smetati, ovu utakmicu ce mnogo vise odluciti odbrane. Ja bih stavio na njih, nisu bas autsajderi za 3 kvotu.
      Last edited by Nebojsa; 08-09-11, 15:17.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

I pretpostavio sam da je kvota oko 3, to se mora iskoristi... Em simpatisem Saints-e, em zaista mislim da mogu do pobede veceras.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Inace, veliki Payton Manning ce u nedelju prvi put u karijeri propustiti jedan mec, i tu je uracunat i njegov staz na koledzu. Do sada je imao 208 uzastopnih startova, sa PO 227, najduza serija medju aktivnim igracima. Od nedelje ce najduzu seriju imati njegov brat Eli sa 103. Celicna porodica Manning.
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Ajde momci, pa da uzivamo nocas, ja sam se iskreno pozeleo NFL-a i to poprilicno. Ne mogu tek docekati nedelju, ima da bude ludilo.

Let's go Saints!
            sigpic

Comment

Jel prenosi neko?

EDIT : Ridera se secam
              Last edited by Ljuba90; 09-09-11, 01:58.

Comment

Boga mi, za sada se nas NO raspada, valjda ce Drew sad to stabilizovati, pa da gledamo pravu utakmicu.
                sigpic

Comment

Ljubo, ako imas kablovsku SBB, valjda ESPN America prenosi.
                  Ili ako si jedan od srecnika poput mene, pa imas arenu sport.

Fino se odlepio Grin Bej.Tri taucdauna za 15 minuta.
                  Last edited by Ricma; 09-09-11, 02:31. Reason: Tako sam uspavan da ne znam sta pisem. xD

Comment

Imam arenu

GB bez greske,a Rodzers samo jedan los pas i to zato sto je morao

Vratio sam se NFL-u posle par godina. U napred oprostite na neznanju

Comment

• Sad se izvuce NO sa ovim 3&14, samo da se na poluvreme ne ode sa vecom razlikom od jednog TD-a.
                      sigpic

Comment

• U stilu Dante Hall-a

Comment

• Lele, Sprols se samo tako prosetao kroz odbranu Grin Beja.

Mac, si se kladio na Sejntse?

Comment

• Ovo je bilo zestoko, jedno 60 jardi, opusteno
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ricma, nisam stigao da odigram, ali da jesam, sad bih upravo stampao sliku Sproles-a i lepio je iznad kreveta.

Kakav punt return, kome jos treba Reggie Bush?
                              sigpic

Comment

• Kako se Starks usunjao.

Male su sanse da ce Sejntsi uzvratiti tacdaunom, al bilo bi dobro da zavrse sa fild golom.

Comment

Working...
                                X