Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovaj covek je ubica, svako ko pokusa da pokopa njegov rekord, moze samo da mu se sagne.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Ovaj covek je ubica, svako ko pokusa da pokopa njegov rekord, moze samo da mu se sagne.
      Ima jedan "mali" iz Karoline koji ce ovo da obori za par sezona ko iz pi*ke

Comment

• Kakav pas Brisa od 56 jardi.Ovo je definitivno gotovo.
        Laku noc ljudi i neka sutra Denver iznenadi Pittsburgh.

Ljubo, can't wait for that.

Comment

• Matt je sjajan, samo da ostane zdrav narednih sezona i da mu dovedu normalnog RB-a.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako propustismo da ovo iskomentarisemo?

Comment

• Krecemo...
              Prva utakmica ce biti odlucena na liniji kod napada Atlante, ako tu ofanzivna linija Falconsa uspe da zaustavi one zveri u plavom, Ryan moze da izdrzi u trci sa Ilijom. Takodje, bice zanimljivo kako secondary Atlante planira da zatvori tandem Cruz - Nicks.
              U drugoj ne zavisi mnogo od Tebowa vec od Bena i koliko ce ga ta povreda ometati, ako Broncosi uspeju da ih zaustave i da udju u neku utakmicu na 1 posed ili 10 poena svacega tu moze biti. Da su Steelersi skroz zdravi ne bi imali mnogo problema, ali nisu.
              U svakom slucaju verovatno NYG i Pit, ali ne onako lako i ubedljivo kako vecina ocekuje.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Šone, igra li Mario, tek sad sam stigao u stan, nisam ni stigao da pogledam.
                sigpic

Comment

• Igra, sad video.

Comment

• Yep, dobro je da Ilija ima pun hvatacki korpus na terenu, odbrana pokidala.
                    sigpic

Comment

• Ala su i jedni i drugi lose usli sto se tice napada, tragedija. Ako ostane ovako smoricemo se.

Comment

• Samo jedan big play do Cruz-a i sve se okrece...
                        sigpic

Comment

• Kako se Matty Ice usrao od ove odbrane, vidi mu se po ocima. A i samo gleda da sto pre uvali nekom loptu, nema srece u takvom nacinu igre.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                            Kako se Matty Ice usrao od ove odbrane, vidi mu se po ocima. A i samo gleda da sto pre uvali nekom loptu, nema srece u takvom nacinu igre.
                            Cak i da prodjemo, a da ga JPP ne dohvati bar jednom, smatracu utakmicu izgubljenom.
                            sigpic

Comment

• Nema sanse da ga ne dohvati bar jednom, jedino ako Matt sam ne izadje sa terena, posto otprilike tako izgleda.

Comment

• Al' najjaca mi scena prosle nedelje, trci JPP ka Homo-u, a on ga snima i sam leze.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X