This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Je l' izbrojao neko slucajno koliko je puta TT the Great aka MVP puta sack-ovan?
    Previse puta da je ponizavajuce izgovoriti taj broj.

Comment

• Izgleda da je Knox zavrsio karijeru

Comment

• Bilo je vreme da ga neko spusti malo na zemlju, bravo Pats-i!

A, sad slag na torti, Baltimore - San Diego!

EDIT: Ljubo, what!?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Prsljen otisao u ku*ac...jesi video kako su ga samleli

Comment

• Nisam brate, samo sam procitao na bottom line-u da je izasao u prvoj cetvrtini, ali nisam znao kakva je povreda. A, u kurac, Chicago bas ove sezone ne da nema srece, nego...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Valjda cemo sutra znati sta se desava...ali izgleda da je gotov

Comment

• Nova vest je lepsa

Samo je season ending povreda. Nece zavrsiti karijeru.

Dobro je...

Comment

• Ovo kolo ce da se pamti po svemu i svacemu.
                  Indijana ostvarila prvu pobedu, GB doziveo prvi poraz i na radost mnogih nece imati savrsenu sezonu.Baltimor i Hjuston kiksnuli i nisu ugrozili time svoj nastup na plejofu, ali moguce je to da ce Hjuston da krene od prve runde.Baltimor ce zavisiti od utakmice SF-Pitsburg i potrebna im je pobeda domacina.
                  I za kraj Detroit u poslednjim sekundama dolazi do pobede i time su najverovatnije obezbedili plejof, da bi ga overili treba u sledecem kolu na svom terenu da pobede San Dijego.

Vecina meceva sledeceg kola igra se u subotu, a svakako najzanimljivji bice duel dva Njukorka gde Dzajantsi gostuju Dzetsima.

Comment

• 2 puta je za sada nestala struja na mecu SF-PIT

Evo tvitova za vristanje...

jharrison9292 James Harrison
                    If I cant play then can't nobody play... Lights out!
                    richeisen Rich Eisen
                    Can Tebow make a call and get the lights back on?
                    AdamSchefter Adam Schefter
                    Why couldn't this have happened during last Monday night's Rams-Seahawks game?

Comment

• Kako puce transformator sreca sto nije ubio nikog.

Koliko su pokradeni Stilersi, incomplete pass??? Bullshit.
                      Last edited by LBJmvpFORlife; 20-12-11, 04:18.

Comment

• Gotovo, prelomice Niners-i sad, mada sa Ben-om se nikad ne zna, mnogo bih voleo da dobije ovu utakmicu!
                        sigpic

Comment

• On je druga dimenzija
                          Last edited by LBJmvpFORlife; 20-12-11, 13:14.

Comment

• TOP10 plays of the year

http://www.nfl.com/videos/nfl-networ...content_stream

Meni najbolji Cobb,Lynch,Cruz i Blount

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                              TOP10 plays of the year

http://www.nfl.com/videos/nfl-networ...content_stream

Meni najbolji Cobb,Lynch,Cruz i Blount
                              A Indy sto cepa hjustona nema veze

Comment

• Veceras borba za New York
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X