This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Miko View Post
    Treba mi strucno misljenje , moze li Arizona dobiti Klivlend lagano ?
    U formi su,tako da bi mogli...

Comment

• Kako gadna povreda Knoxa, nadam se da ce biti dobro. Ono je izgledalo ruzno. Za sada Chi standardo los mada Galeb pokazuje znake zivota. Lynch je zverina...

Edit: Peppers
      Last edited by Nebojsa; 18-12-11, 18:41.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• 14-0 za Carolinu Ovi se ne mogu sastaviti , kako naivno igraju
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Neko cudno vece, najbolji napad 0 poena, najbolja odbrana primila 14 od rookie qba (pa makar se on zvao i Cam Newton)

Comment

• Giantsi se raspadaju

Comment

• Mac, sta se ovo desava sa tvojima? Koliko bi tek gubili da Rex nije bacio dva INT?

Comment

• Ajde Pantersi nemojte sad i ovo da prokockate...Da su malo iskusniji,borili bi se za PO

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Mac, sta se ovo desava sa tvojima? Koliko bi tek gubili da Rex nije bacio dva INT?
                  Mrtvi su nacisto, znaci bukvalno ravna linija, ja ne verujem sta se desava...
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakvo hvatanje Bradshaw-a

Comment

• Giantsi do field goala Ne zna se ko je gori , Hjuston ili NYG
                      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ma men Dru!

Comment

• Houston ce najverovatnije da izgubi, nadam se da ce NE iskoristiti ovaj kiks i da izbegne prvu rundu, tj da budu oslobodjeni da cekaju svog rivala u polufinalu AFC.

Comment

• Cao zekonja

Ceeeeeeeed Ocoooooooooosinkooooooo! In jo fejs Tim Tibou!
                            Last edited by LBJmvpFORlife; 18-12-11, 21:30.

Comment

• Ochocinco....konacno!

Comment

• Tako je bre NE, idemoooo!!!
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X