Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hoce li ova mrtva odbrana Patriots-a uspeti ista da odbrani?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tacdaun Tenesi! Bum! In jo fejs Dru!

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Tacdaun Tenesi! Bum! In jo fejs Dru!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ne gotivim NFC nikako btw rekord Marina ce biti oboren ali svejedno uz novo pravilo Marino bi bacio 5500 najmanje. napravili su sprdnju od ove igre.

Comment

• Drew je jebena zver, cak i pre 2-3 godine mu je malo falilo da prestigne rekord. Nema sta, prvi kandidat za MVP titulu.
            sigpic

Comment

Drew je jebena zver, cak i pre 2-3 godine mu je malo falilo da prestigne rekord. Nema sta, prvi kandidat za MVP titulu.
              Ipak Arod. Ima i jaci rating a i daleko jaci TD/INT ratio.

Comment

• MVP Arod vec par nedelja

Comment

• Ajde NE drzi to, jebala me 1.20 kvota...
                  sigpic

Comment

Ajde NE drzi to, jebala me 1.20 kvota...
                    Hoces da te citiram?

Comment

• Ma zbog uslova sam morao u pm, inace ih ne bih stavio uopste.

EDIT: Ipak nije bitno, Cincinnati...
                      sigpic

Comment

• Kako packers-i razbijaju raiders-e to nije normalno.

Comment

• Bring back old school! Go SF! Jesu NFC ali su takvo osvezenje za ovu odvratnu kvoterbek ligu.

Comment

• Donesose mi 9 crvendaca...
                            sigpic

Comment

• Jos jedna u nizu! TT!

Btw, je l` video neko sta je Gronkowski uradio? Jebena zver!
                              Last edited by Ernesto; 12-12-11, 00:23.
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ja samo videh sta su mi uradili Cincinnati i SF, znaci veceg baksuza od sebe ne poznajem.

A, TT nastavlja da pravi haos, Wilbon i ostali Chicago reporteri hoce da polude na Twitter-u.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X