Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Dobili smo naseg misterioznog risivera!!!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta uvati ovaj sunce ti.

Comment

• Cruz pokidao

Sve utakmice su neizvesne

Comment

• Aaron Ross drugi put danas, to je bre nasa mocna odbrana i pored silnih povreda!

Bravo momci, sad zakljucajte tekmu...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• auuu sta uradi Brady...preokrenuli Billsi

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              auuu sta uradi Brady...preokrenuli Billsi
              Za poslednjih godinu ipo je bacio 4 INT. I sada toliko u jednoj utakmici. Ali ima tu jos a se igra, suvise je on jak igrac da bi ga cak i ovako nesto oborilo.
              G men uzimaju ovo.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Momci, alal vam vera za ovo, moram da priznam da nisam verovao u pobedu, ali sam znao da je jedini kljuc agresivno napasti Vick-a i izbaciti ga iz igre. U napadu Victor i Ahmad uz Iliju pokidali i eto trijumfa!

Idemo u New Orleans!
                sigpic

Comment

• Sta uradise Lionsi, gubili su 20:0, sada vode

Comment

• Mislio sam da su donji ovi iz NO,ali
                    sigpic
                    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Mando, ovo ti je posle kosarke najbolji i najludji sport na svetu, uzivaj...
                      sigpic

Comment

• Osecam se kao kada smo gledali martovsko ludilo

Welker TD.

Comment

• Na ESPNu sada ide Min - Det. Svacega ce tu biti, ima jos 1:31.

Welker 15 hvatanja za 210 jardi

Min izjednacila. 1:11 za Detroit da dodje makar do FG.
                          Last edited by Nebojsa; 25-09-11, 21:08.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Mando, ovo ti je posle kosarke najbolji i najludji sport na svetu, uzivaj...
                            Ovo mi je tek druga sezone da pratim,ali polako hvatam konce,dobro je sto su isli na dodatna dva poena,igrao sam 1x
                            sigpic
                            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Na strimu New Orleans preokrece, G-men dobili, na ESPN-u upravo Minny izjednacava rezultat... Ludilo!
                              sigpic

Comment

• Sta se ovo desava u Bafalu, prvo je bio TD za Billse pa je ponisten. LUDILO!!!

Edit: Dobili Billsi 34 - 31
                                Last edited by Nebojsa; 25-09-11, 21:23.

Comment

Working...
                                X