Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Eagles-i su jedva osovojili i 3 poena,giants-i igraju odlicnu odbranu.

Comment

• Da li je moguce da su ovo uradili Kako glup nacin da vratis protivnike u igru, bolje da su isli na FG, bilo je sansi.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• A, Beckum-e brate, pa sta lezes koji moj otkotrljaj se i osvoji jos taj jedan jard mrcino jedna!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Koje nevreme u Karolini

McNabb se popravlja

Comment

• Provukose se majke im ga nabijem userske...

Ljubo, sta je ovo u Karolini, pa bili su u crvenoj zoni malopre!?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne znam ni ja...gledao sam ove tvoje Sve u svemu,prvi TD pas Gabberta

Comment

• A, da l' je moguce, za bukvalno minut su od 1&Goal sa 6 jardi, dosli do TD-a za Jax.
                sigpic

Comment

• Slabo igra Newton veceras...Nadam se da ce se popraviti u drugom poluvremenu...

Comment

• Ja sam rekao da ce Newton veceras baciti za 200-250 jardi, a da ce za razliku od prethodna dva meca pobediti, nadajmo se da ce tako i biti.
                    sigpic

Comment

• Prolepsalo se vreme u Karolini

A NO je preokrenuo

Comment

• Odbrana Saints-a katastrofa veceras, reseta ih Schaub kako god zeli. Ajmo NO i Carolina bre!
                        sigpic

Comment

• Brutalna odbrana Giantsa...A Billsi su se opasno priblizili

Comment

• Tenessee prosle nedelje bukvalno razvalio Ravens-e, sad ne mogu da se sastave protiv raspalog Denver-a. New Orleans za sada dosta neodgovorno, ali ja verujem u Drew-a i ekipu da to zavrse kako treba!

EDIT: Je l' moguce da nisu videli facemask!?
                            sigpic

Comment

• Sudije su bile iza Ilije pa zato nisu videle facemask

Comment

• Tako je bre, ne damo se! Ajde sad jedan TD!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X