X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tako je bre, Chase tata!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Phil Simms dislikes this
      Ha ha da da! Matori ne zna gde udara, na svakih 6 meseci menja misljenje. Zanima me sta ce reci kad Eli uzme treci prsten.

Comment

• Hahaha, koliko su samo puta prodali ovu akciju Ilija i Victor, neverovatno.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by ZGNS View Post
          Uf proci ce jednom veceras ovaj dugi pas pa ce onda biti salse u end zoni...
          Nije TD al to je to!

Comment

• Verovatno jedina Victor-ova mana, krene u trk pre nego sto uhvati loptu.
            sigpic

Comment

• Valjda ce Ilija dobiti sansu da pobedi ovo.
              sigpic

Comment

• RGIII dokazao klasu u drugom poluvremenu.

Comment

• Opet smo sami sebe pobedili, ne znam koji sam kurac ostajao da se nerviram do 6 ujutru.
                  sigpic

Comment

• Katastrofa! Izgubis jednu od kljucnih utakmica ISKLJUCIVO zbog kazni! Nemam reci! Ovo smo mogli lagano dvocifrenom razlikom da dobijemo! Bolje nismo ni zasluzilli...svaka cast Redskinsima, pogotovo RG-u i ne zelim da ih potcenjujem, ali NY je bolji tim za klasu. Ovo je prava katastrofa...
                    Umesto da resimo pitanje playoff-a, sad opet klanje do samog kraja. Zasto jednostavno kad moze i komplikovano.

Comment

• RGIII mi je definitivno omiljeni igrac
                      Nisam se mogao patiti do 6 ujutro nego sam snimio pa gledao danas.Lijepo covjek moze da premota reklame i skrati gledanje za sat i jace.
                      Giantsi imali kazni koliko oces Sj*bali se nacisto u drugom dijelu trece..Paralisali su ih Redskini na kraju i ako su vidno slabiji tim.

Kazu Morgan i RGIII da je onaj fumble-TD bio planski odigran

Comment

• Ko se u NFL-u smatra za najboljeg svih vremena ?
                        sigpic

Comment

• To je jako tesko reci, zato sto imas mnogo razlicitih pozicija, zahtevi na njima su se menjali vremenom, a i imas strogu podelu na napad i odbranu. Nekako vecina za najboljeg smatra WR Jerry Rice-a, medjutim, spisak onih koji su takodje u prici je vrlo dugacak, recimo Joe Montana, Dan Marino, Peyton Manning, Walter Payton, Barry Sanders sa ofanzivne strane strane, Lawrence Taylor, Dick Butkus, Ray Lewis, Night Train Lane i jos mnogi sa defanzivne. Nema konsenzusa kao za Jordana, bilo kojeg od ovih da stavis da je najbolji, ne bi pogresio.
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• RG III ce onda zauzeti to mesto.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                              RG III ce onda zauzeti to mesto.
                              Ne verujem. Johnny Manziel, zapamtite to ime. Dobro zapamtite.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Medju prvim rezultatima koji izadju na google-u kada ukucam njegovo ime su halloween i arrested. Po svemu sudeci, nije bas decko za primer.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X