X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post
    Sta radi Peyton, dodaje hvatacima i kada oni leze na travi
    Jedini igrac NFL-a za kojeg sam znao prije nego sto sam poceo da pratim Ovaj potez mu je genijalan

Comment

• Ala ugazi Denver u trecoj.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Manning koji utisa publiku jednim potezom Znao sam da je cuven ali nisam znao da je toliko cuven jer se kamera ne skida sa njega

Comment

• Tacno se vidi da sam ispao iz forme kada ovo dugo nisam postavljao.

http://profootballmock.com/nfl-qbs-o...nal-rivalries/

Comment

• Jel gleda neko veceras tekmu? Mekinja?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Jel gleda neko veceras tekmu? Mekinja?
              Sto bi on gledao, samo da se nervira sto RG III rastura odbranu G mena.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                Sto bi on gledao, samo da se nervira sto RG III rastura odbranu G mena.

'Oce, al' ce Ilija da povede game winning drive i da mu se usere u sve sto je uradio.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakvo sr..e! Jedino ovako i mozemo izgubiti...smesan TD, smesan!

Comment

• Dobicemo ih svakako matori, isplivace kvalitet na kraju.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Slazem se, bas zato sam i rekao da Was moze dobiti samo nekom ludom srecom kao sto je bio slucaj kod ovog TD-a.

Uf proci ce jednom veceras ovaj dugi pas pa ce onda biti salse u end zoni...

Comment

• Tako je, idemo, odlican drive i jos jednom Ilija najbolji kad je najbitnije, kakva samo dodavanja izvlaci na duge down-e, poezija.
                        sigpic

Comment

• Hah, kakav pas Ilije za kraj poluvremena, savrsenstvo...
                          sigpic

Comment

• ELIte QB!!!!!

Comment

• Bogotac. A i Bennet posle duze vremena igra dobro. Mada treba reci da je secondary Skinsa ocajan.

Comment

• Originally posted by ZGNS View Post
                                ELIte QB!!!!!
                                Phil Simms dislikes this
                                sigpic

Comment

Working...
                                X