X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• SINSINATIIIIIIII
    sigpic

Comment

• Za dve nedelje u NY ce se cuti: TEBOW, TEBOW, TEBOW!
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• raspada se SF...ocajno igra Alex Smit

Comment

• Originally posted by najob View Post
          raspada se SF...ocajno igra Alex Smit
          Covek je prevara od QBa, ne vidim ja tu nista cudno.

Zanimljivo poluvreme svuda. Ten vodi protiv Det iako je Johnson jos uvek MIA.
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• a broncos-texans bice dobra tekma...go go go Texans

Comment

• Raspali Detroit ali su bas raspali , raspali Tenesi ih tuce

17-12(13) , ima nade
              Last edited by Mr.M; 23-09-12, 19:55.
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• vraca se SF

Comment

• Leshoure.....TOUCHDOWN!!!
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Nece valjda Sinsi da prokocka prednost
                    Last edited by Heartbreak; 23-09-12, 21:12.
                    sigpic

Comment

• AJMO DOLFINSIII BREEEEEEEEE
                      sigpic

Comment

• Nerealno NFL vece.

3 ot-a,jos dosta zanimljivih tekmi. A u pola 3 slag na torti

Comment

• Da je ovo uhvatio ovde bi bilo sve reseno

Comment

• Kakva je debilcina ovaj Mays, treba ga suspendovati do kraja sezone.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta radi Pejton 2 TD-a u 4 minute

Ipak nista
                              Last edited by Mr.M; 24-09-12, 00:36.

Comment

• Ray Rice, najbolji igrac u NFL-u.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X