X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne treba, tamo su vec dvojica

Comment

• Tokom današnjeg susreta između Borusije Dortmund i Majnca, jedan navijač je preminuo na stadionu od srčanog udara. Na kraju utakmice, ''žuti zid'', ali i ostatak stadiona, ovako je zauvek ispratilo tog čoveka. YNWA

Naklon do poda...
      I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Joj Hertha ne jebe živu silu ove sezone
        DALE 1992-2020
        NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Ode Dembele kod Karla

According to BeIN Sports, German giants Bayern Munich have agreed a deal to sign Rennes attacker Ousmane Dembélé.

The deal would see the player remain at Rennes on loan until the end of the 2016/17 campaign.

The report claims that this deal will have a knock on effect with Kingsley Coman, who the media outlet expects will return to Juventus at the end of his 2 year loan to Bayern Munich.

Coman however wants to remain with the German side and wants to join them permanently, rather than returning to Juventus.

This report puts Bayern Munich’s supposed buy clause in Coman’s loan deal into question, with it previously having been thought that Bayern could activate that at any moment for around €20m, rendering the player a Bayern Munich man permanently, without Juventus having any say on the matter.
          sigpic

Comment

• Dembele: "I wasn't even aware that there was talk of me at Bayern. I have no agreement with Bayern"
            Ali bitno je da je zurka oko malog pocela.
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

• Ipak Riberi nije završio svoje.
              Odličan gol i baš dobro igra.

Comment

• Vec vodi Herta

Umalo Hanover do izjednacenja

Odlicno je pocelo
                "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Kakav gol za izjednacenje,dupli pas,peta,dodavanje u prostor

Svaka cast,ovo mesari iz prema mogu samo da sanjaju!!
                  "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
                    Kakav gol za izjednacenje,dupli pas,peta,dodavanje u prostor

Svaka cast,ovo mesari iz prema mogu samo da sanjaju!!
                    Ne gledam meč, jel bolje od ovoga:

https://www.youtube.com/watch?v=gu-qnzXcnJ4

Comment

• Kakav start Kalua,evoluiraju mi secanja iz mladosti

Comment

• Gokara-san,ne mogu da otvorim link,preko moba sam

Nadam se da nije ponovo neko podcenjivanje Lestera iz vaseg tabora,posto oni vade prosek

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
                          Gokara-san,ne mogu da otvorim link,preko moba sam

Nadam se da nije ponovo neko podcenjivanje Lestera iz vaseg tabora,posto oni vade prosek
                          Naprotiv Saburo, akcija Lestera protiv Liverpula.

Nisam ja u tom taboru podcenjivača, zbog takvih sam ove sezone uz Lester, a i zbog bajke.

Comment

• Lol kakav faul em mu je uleteo klizeci em kolencetom preko trbuha nakon pada

Comment

• Di di,preokret,povratak otpisanih

Comment

• Daglas rutinira sa desnog krila, i to u Robenovom maniru.

Havi vrlo siguran danas, samo da ga zaobidju povrede. Gece izgoreo u zelji.

Rehabilitovao je Gvardiola Riberija ovom ulogom, vraca se kroz ligaske meceve na kojima pruza sasvim dobre partije.

Alaba je zver.

PS Sta je sa Havijem, covek sutnuo loptu u poslednjim sekundama meca i ostao na travi...Poslednje sto im treba je nova povreda.
                                Last edited by Bogi; 09-04-16, 16:22.

Comment

Working...
                                X