Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Stakovski
    Trebas imati talenat i za to.
    Sad ce Nadal ubiti Bogovog Boga u njega.
    OVAKO

Comment

Majstor Ivo ovako moze da ih napucava sigruno jos 5 godina, tek ce on praviti age rekorde
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

E Dotore
        Ali usralo ga je fino nema sta! (Janovica)
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Bravo matori, teraj dalje

Hjeon Cung nije uspeo da vrati brejk protiv Jake Majera iako je imao sanse, 6-3

sigpic

Comment

Iskusni Janovic onako spasi 4 mec lopte pa napravi duplu. Mislim zaista! Uveliko je decko sinonim za glupost.
            Last edited by Sandugp; 11-08-15, 10:32.
            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Malo falilo da Visko urekne Karlovica
              ali ipak je sa druge strane Janovic
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

Opa, protiv Raonica ide na 10000 aseva u karijeri, brojacemo do 18

sigpic

Comment

Rafa ima dobar žreb sve do četrtfinala a onda teže nije moglo. Ovakav NIshikori iz finala Washingtona (fizički fit i u odličnoj formi) v četrtfinalu -pravi scenarij, da se Rafi opet poljulja samopouzdanje- bojim, da če ga NIshikori ubiti na nuli. Ali ovakvog Nishikorij treba da se boje i Nole i Andy.

Comment

Steta, mislio sam da Cung moze do seta

sigpic

Comment

Ovo moze zanimljivo da ispadne

Michal Samulski ‏@MichalSamulski
                      Lleyton Hewitt has agreed to help Nick Kyrgios as a mentor & coach in Montreal, Cincinnati & probably US Open, confirmed Nick's mother Nill.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Zaduzio ih je nemerljivo igrom i zalaganjem u poslednjih 15 godina, a tek ce pomoci onima koji australijski tenis treba da vrate na staze stare slave. I sa Tanasijem je pre par dana trenirao i bodrio ga maksimalno, nece se on sigurno zadovoljiti mestom DC selektora ako mu ga daju, pomagace im sigurno tokom godine na turnirima

sigpic

Comment

Muler odlican protiv slabo rangiranog protivnika, da vidimo sada koliko moze borna protiv sampiona

sigpic

Comment

Azarenkin sorc

Igraj lutko celi dan molim te, ovo je raj za oci. Samo nemoj da izgubis naravno, oborices mi tiket.
                            OVAKO

Comment

Lep tenis Dolga i Mašinog bivšeg. Podloga se čini nešto bržom nego lani.
                              sigpic

Comment

Dolgo bio bolji skoro ceo set, ali Grisa uzima sa 6:4.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X