Comment

• http://dwigif.com/view/A7p4OSF

sigpic

Comment

• ovi su ludi

inace, sanderlend gubi, sve je na njukaslu sada

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
          Hm, Mancester Junajted? Kerik i Felaini, Kerik i Snajderlin, Svajnstajger i Kerik, Svajnstajger i Snajderlin. Sve kombinacije su bile sa dva DMa
          Pa nije isti tip igraca i Svajni i Kerik pa i Snajderlin znaju da dodaju,pogotovo prva dva

Nebo i zemlja u odnosu na Mikela koji dodaje samo u stranu
          "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Mislim da je Kirkof dobio nagradu za najboljeg igraca proslog meseca,prebacio ga Big S sa CB na DM
            "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• oh west ham
              Hard work beats talent when talent doesn't work hard!

Comment

• Rautlidž iz nigde.

Comment

• Au kako su ih potcenili.

#whmswa

Comment

• 0-2 ehh od sugavi svonsi i bez nekoliko standardni prvotimca

Comment

• Sastavljamo listic jutros sa drugarom, kaze Svonsi dobija sa 8 koeficijent, ja nema sanse Bilic ce ih pocistiti. Kad ono

Comment

• Ovaj Kosta mi je jedan od boljih igraca koje sam gledao kad je u pitanju igra bez lopte

Comment

• Khazri...
                          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                          -Jürgen Klopp

Comment

• Kako je poklopio, haos

Comment

• To je problem,Mikel kampuje pored stopera,sta trazi u petercu uopste

Treba tu jedan agresivniji igrac koji ce skupljati lopte,ne moze ovako,tako nam je i Gulfi pre par kola zabio gol a Hidink nakon toga krivi Miazgu

Comment

• nece ispasti sunderland

Comment

Working...
                                X