Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sinoc je ta vijest izasla u toku tekme.

Nevjerovatno je da su WH odbijene ponude od 60m u zadnjih 24h. Koji to 6. klub lige ima takve resurse jos?
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Lagano, 65 miliona funti

sigpic

Comment

• Kaze I hope da je Mino dobar covjek. hahaha

Jest on govno od covjeka, ali ono sto mu moram odat priznanje jeste da sve svoje klijente tretira ko da su mu sinovi i uvijek ide sto vise klijentu da pomogne.

Mene samo strah sta ce biti sa Dragomirom u Arsenalu, ako eksplodira, ima da mu trazi sa 20 godina platu od 100k.
        sigpic

Comment

• Pa ovoliku sumu za ovakvog napadaca, moze samo PSG da plati.......

Spoiler
          ........ili Manchester Utd.
          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
          -Jürgen Klopp

Comment

• On bi u Bajern koliko vidim

"At the moment I think Manchester United or Bayern Munich are the most suitable for him, especially Bayern," said Lukaku Sr.
            sigpic

Comment

• Hajmo u Bayern, daj Lewu u Arsenal
              sigpic

Comment

• A to ga otac zeli u Bayernu, ali realnije je da zavrsi bilo gde sem tamo.
                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                -Jürgen Klopp

Comment

• Ma samo da Karlo bude htio napadaca, odma se otvaraju vrata za potencijalni odlazak Lewe, a zna se da ga Arsenal moze uzeti bez problema. 50m za njega nije nikakav problem.
                  sigpic

Comment

• Lukakuov stari navija za Bayern i United pa ga stalno gura k njima

Comment

• Al pazi ti šta oni rade,sami kreiraju transfer priču,njegov matori dodje i izjavi kako bi voleo da njegov sin predje u Junajted ili Bajern
                      Sutra dolazi Lukaku i kaže kako je srećan što ga povezuju sa Bajernom i Junajtedom a ono njegov ćale prvi pustio buvu
                      Last edited by saburo sakai; 18-05-16, 14:24.
                      "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• http://www.skysports.com/football/ne...a-substitutes?

Na ovo sam totalno zaboravio

Other things we know will be new for next season
                        include live and exclusive Friday night Premier
                        League football from Sky Sports.
                        A total of 10 Premier League matches will be shown
                        here on Sky Sports on Friday nights throughout the
                        season.
                        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Dokumentarac BBC o Lesteru

https://rarbg.to/torrent/2vzbhkg

Comment

• Originally posted by Freshman View Post
                            Ne znam da li je ko pisao, ali odbijena ponuda od 31m funti za Lacazettea od strane WH-a.
                            Francuzi traže 39m funti.
                            "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
                              http://www.skysports.com/football/ne...a-substitutes?

Na ovo sam totalno zaboravio

Other things we know will be new for next season
                              include live and exclusive Friday night Premier
                              League football from Sky Sports.
                              A total of 10 Premier League matches will be shown
                              here on Sky Sports on Friday nights throughout the
                              season.
                              Super što će biti tekma i petkom. Nek skinu jednu tekmu od subote u 4 i to bi bilo...

Španci imaju najbolji raspored utakmica. Bukvalno možeš svaku da pogledaš, a i raspoređeni su tokom celog vikenda.
                              I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Šta znam,taj termin bih ja rezervisao pre svega za one timove koji igraju LŠ,kako bi dobili koji dan odmora više
                                Ali ne bih bio iznenadjen da FA ne postupi tako

Comment

Working...
                                X