X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ubicu se i tako los fantazi sad ode u totalni propast
    Hahahahahah
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ugasi klub. Jebem ti sve i Arsenal i Ceha i sve.
      sigpic
      "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
      AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Pazi da Walcott šta ne uradi
        sigpic

Comment

• Umri Wengeru.
          Ovo je Arsenal, a ne ono što je danas bilo na Emiratesu.

Comment

• Koliko smo losi Lolkot pokusao da dribla
            sigpic

Comment

• Gledaj Zahy,umesto da doda ide u jos jedan for
              "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ugasiti klub.
                Originally posted by maliajnstajn
                Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• "Ovo je normalno" - cit. by Muta Nikolić
                  sigpic

Comment

• Nek je moj Princara banovan zbog nicega, a majstori drugima govore da umru.

Banujte i mene pliz. Da se ne raspravljam sa ovakvim ljudima.
                    sigpic
                    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by gokara View Post
                      Da li bi i Junajtedu ovo svirao sa Sir Alexom na klupi?

Ni za sto godina, bez obzira što svako simularanje mora da vuče žuti.
                      Sigurno da ne bi, ali u SAFovo doba ipak nisu toliko rigorozni bili za simuliranje, ali i da jesu realnije bi bilo da ne sviraju, nego da sviraju. Velika imena ce uvijek igrati na ista ta imena, Kari dobija trenutno nesto sto malo ko dobija u NBA za kontakte, ali je to nedje i zasluzio, respekt se dobija vremenom. U poslednje tri godine gaze sudije igrace koji simuliraju.

To uopste nije poenta, ja prvi posle odgledanog snimka ne mislim da je bila simulacija, ali ako ju je sudija tako vidio onda zuti nije nikakva nepravda ili atak nad Lesterom, to su jednostavno pravila i po automatizmu igrac dobija zuti ako simulira.
                      sigpic

Comment

• Kad bi LFC osvojio EL da li bi 4. mestu u EPL vodilo u LS?

Comment

• If City, currently fourth, win the Champions League and finish outside the top four, they and the top three teams would qualify for the group stage. The team in fourth would also go through to the preliminary round.

If City win the Champions League and finish in the top four and Liverpool win the Europa League, the top four will all go through to the group stage.

If City win the Champions League and finish outside the top four and Liverpool, who are currently eighth, win the Europa League, both teams will progress to the group stage along with the top three, meaning the fourth-placed side will miss out.

Comment

• Jaoj, nemoj teoretisati i baksuzirati....., šta nas briga
                            ¡Si Señor!

Comment

• Koji je car Dzek Vilsir . Steta sto je obrisao tvit a ja bio prespor da ga postavim, da uzivamo makar kratko.

Edit. Makar sam sliku uspeo da iskopam.

Rekoh vec, majstor
                              sigpic

Comment

• Objavio i na fb i na instagram, haos sta mu rade
                                sigpic

Comment

Working...
                                X