X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakva "sačekuša"

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sad za CP

Junajted ce ionako dogodine biti sampion
      "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Svaki centarsut opasnost, ali svaki.
        Last edited by miloolja; 21-05-16, 17:57.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Cekaj sad,Vikman predje Smolinga i izadje sam pred DDG a Klatenburg zaustavi igru i dosudi slobodni udarac za CP
          "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Kako loša odluka, mogao je dati prednost Klatenburg. Ne znam šta je sa ovim sudijama cele godine. Verovatno bi primili gol, ali opet Smoling bi bio kriv.

Sent from my m2 note

Comment

• Jao kako su se zadrmali igraci na TVu pomislio zemjotres u Engleskoj, kad ono kod nas u MK, 2 puta

Comment

• Nije dao prednost jer uopste nije ocekivao da ce ovaj da ustane, vec je svirao, lepo se vidi.
                sigpic

Comment

• Jaoooo cupava ti ta glavaaa
                  sigpic

Comment

• Bezveze pitanje jel smo dali gol glavom iz kornera za dve godine?
                    Originally posted by Vladan
                    SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
                    :vinjaksmajli:

Comment

• Blind i korneri.
                      sigpic

Comment

• Mislim da CP nije skupio 3 dobre utakmice od januara,oni ako osvoje ovo bice to za mene bas iznenadjenje

Da je Noric imao malo srece,gledali bi sledece sezone CP u chempionshipu

Flores oteraju sa govnjivom motkom zbog lose forme a Pardju dobije novi ugovor

Comment

• Kapitenu izgleda bas stalo da podigne trofej

Comment

• Kakvo sudjenje,ponovo je mogo da pusti prednost hahahah

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                              Nije dao prednost jer uopste nije ocekivao da ce ovaj da ustane, vec je svirao, lepo se vidi.
                              Mogao je da sačeka. Evo i sad ovo sa Rohom isti slučaj. Pusti igru, pa ako ne može sviraj onda faul.

Ako si videla dobro pokazali su Pardjua koji pokazuje dva prst i sa usana mu se moglo pročitati: "Come on, that's twice"

Sent from my m2 note

Comment

• Comment

Working...
                                X