Announcement

Collapse
No announcement yet.

Predsezona - PL & Championship 15/16 (pripremni mecevi, transferi, spekulacije)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja ove sezone ocekujem mnogo od Wijnalduma jer znam kakav je igrac u pitanju, mnogo sam PSV-ovih utakmica gledao radi njega i Depaya.

Od ove sezone oba majstora cemo gledati u PL.

Mags vrijeme da je i Cabella nesto pokaze.
    Last edited by Rossonero; 04-08-15, 20:53.

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
      pa što nisu pokušali sad da ga vrate

ko će uopšte da vam igra u sredini??
      Zato što Cabaye ima 29 godina i platu od oko 90.000 funti nedeljno, plus, Crystal Palace je platio PSG-u svih 10 miliona funti za njegove usluge.

Sredinu će nam igrati Sissoko, Wijnaldum, Colback, Cabella, Siem de Jong, Aarons, Tiote, Gouffran, Obertan, Anita...
      "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Samo sto ce Memfis Roso brate na 10ku kao bednik da usporava sebe, Matu i da se nervira sa nama. A Wijnalduma i ja jedva cekam da vidim! Pratim ga od menadzera

Kada smo kod 4ke

Spoiler

Za dobre momke iz Londona
        Last edited by l1m4r; 04-08-15, 21:03.
        Originally posted by Vladan
        SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
        :vinjaksmajli:

Comment

• Eh da je Unitedu normalan trener pa da sve igrace iskoristi na pravi nacin.

Comment

• "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Jos jedno pojacanje za Tresnjice.

Comment

• Ceh bandit
                sigpic
                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Hej Petr, koliko još dana do početka prvenstva?

Last edited by legolas; 05-08-15, 01:08.
                  sigpic

Comment

• 6?!

Comment

• Comment

• Kevin De Bruyne expected to be #MCFC’s final signing. #Wolfsburg open to selling midfielder. Fee likely to be around £48m. (Guardian)
                        While #MCFC has yet to lodge a bid, Edin Dzeko’s expected sale to #ASRoma may lead City to put in a formal offer for De Bruyne. (Guardian)

http://www.telegraph.co.uk/sport/foo...tip-point.html

Chelsea transfer news: Everton fears grow over defender John Stones as bidding heads towards £30m mark
                        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Uzimate klinca samo je pitanje cena.Po meni najbolji mladi štoper lige i među najboljima uopšteno .Kvalitetna zamena Teriju i osiguranje narednih 10 godina.
                          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Kako god,ne vredi tolko,ovo je fino preplaćicanje,ajd neće tražiti ne znam kakvu platu al 30-33m je papreno al jbg igra kod nas veliku ulogu ta HG kvota i to je presudno

ja čak nisam siguran da će on ikada biti tolko jak kolko se priča,jeste da ima neke prednosti u odnosu na Kejhila i Terija ali zato kad su u pitanju baš oni strogo štoperski kvaliteti tu ipak mora još da radi

u suštini to možda i neće tolko kod nas da se primeti kad on uskoči u zbijenu odbranu kao što se prikrivaju Kejhilovi nedostaci
                            "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Brate teško je danas naći toliko dobrog štopera sa toliko godina pogotovo HG igrača koji se navikao na ligu i može laganice da igra prvu . Ja baš volim da pratim te ekipice iz senke tipa Everton , Southampton itd i mogu ti reći da je po meni bolji igrač od Kejhila . Ali opet glupo je sad izbacivati pobednički duo zarad nekog klinca samo zato što je plaćen toliko . Tako da cela ta priča ispada mač sa dve oštrice
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• http://www.sportklub.info/blog/najav...01516-prvi-deo
                                Arise, Serbia!
                                You fell asleep long ago,
                                And have lain in the dark.
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X